Bondedanem

Bonderøvsbryllup

14 indlæg i dette emne

Er der nogle der har deltaget i sådan et?

Vi vil vildt gerne holde sådan et, men har en milliard tanker, vi holder det i vores store hestestald, med noget forret ogs¨helstegt pattegris og kage/is (bryllupskage) til dessert, også dans og fest hele natten, men kan ikke rigtig google billeder af et bonderøvsbryllup.......

Mangler lidt inspiration....

Også gerne til en tekst til indbydelserne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine første tanker er rød og hvid ternede duge, nogle halmballer, fadølsanlæg, stort bord med alt til hjemmelavede hotdogs til natmad :) er på mobilen, så kan ikke lige smide billeder...

0

Del dette indlæg

Jeg tænker osse noget med halmballe, fadøl, lyskæder, el nogle olielamper (ved bare ikke om det er sikkert, når der evt, er halmballer) :unsure:

Også ville jeg vælge hvide dug da jeg synes det er mere romantisk :a1221: også kunne man evt, også pynte op med noget efeu og en masse blomster,

så det bliver super flot og romantisk, som et bryllup jo skal være :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Bonderøven = rustikt, træborde, træbænke, gamle vinflasker til stearinlys, lanterner, lyskæder i bjælkerne, bålmad som fx helstegt pattegris, fladbrød, goe gammeldaws ølkrus, hvis der skal bruges puder/tæpper så sæt samtlige tanter til at hækle/patchworke, bruge (rensede og rene) hestesko som bordkort/bordskånere :wink::cowsleep:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et inspirationsbillede til mit eget bryllup :tunge: Uhm med æblemost og figner

post-44861-0-39403000-1337064333.jpg

Og så skal du da lige have billeder fra denne blog http://barnweddingblog.com/ der handler kun om brylluper i stald/lade :) der må du da kunne finde noget, her er i hvert fald lidt fra den

post-44861-0-42602900-1337064629.jpg

post-44861-0-98542400-1337064644.jpgpost-44861-0-53429200-1337064663.jpg

post-44861-0-37475200-1337064683.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer