Livica

Hvem bærer brystbuket?

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad reglen, normen, etiketten er - men vi regner med at give blomster til dem der er en del af brylluppet - så brystbuket til storebror (følger mig op) lillebror(han er bare dejlig og en del af dagen) h2bs brødre (den ene er forlover - den anden er også bare dejlig og en del af dagen) h2bs far.

buket til mine 3 brudepiger - 2 små søstre og min bedste veninde. og nok også til mor og svigermor som skal være vidner. :) - ved det ikke - jeg er måske bare glad for blomster! :loveshower:

Desuden er det min mor der kommer til at stå for at lave en buket til alle - incl. mig - ellers havde vi nok ikke gjort det . pga budget :fløjt:

Redigeret af Maiken Duga
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er meget forskelligt, men gom, forlover og bruden far. Jeg har også set at svigerfar har, og brødre. Det bestemmer i vel selv.

Da H2B var ude at købe sit tøj, sagde ekspedienten til ham, at enten skulle han have knaphulsblomst eller lommetørklæde, ikke begge dele. Han har valgt knaphulsblomsten :) Og når han bestiller min buket får han lavet 3 knaphulsblomster også :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her synes jeg at alle de dejlige mænd som kan betragtes som "Bryllups VIP" skal have en brystbuket. :) Normalt vil jeg mene det er de personer som sidder ved alteret som skal have, men jeg har lyst til at udvidde og også give de som har særlige funktioner såsam gommens far, toastmastere (vi har 2) og et par bedste venner som var i opløbet til forlover post :) Tror drengene vil tage det som en "ære" og føle sig særlige, for det er det de er :loveflag:

0

Del dette indlæg

Gom, brudens far, forlover og gommens far... synes jeg :) Nu bliver vores forlover så kasseret lige om snart (når H2B får mandet sig op til at tage opgøret) og så betyder det selvfølgelig at vi kun skal have 3 knaphulsblomster :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi købte til dem der skulle sidde til alters - min mand, min far, forlover - og min svigerfar.... :)

Ved ikke om der er nogen egentlige regler... Til min brors bryllup for et par år siden lavede jeg brystbuketter til min mand, min far, min svoger og min morfar... De var ikke ens med dem som min bror og forlover bar, men var stadig i farvetemaet... :)

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hos os får H2B en, min svigerfar som skal være forlover, min far som skal følge mig op også får vores 2 brudesvende osse en :)

Ved ikke om det er forkeret, men det var havd jeg fik af vide, der hvor jeg har bestillet vores blomster :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer