NK81

Se mine dansekort... :)

14 posts in this topic

Har været kørt lidt træt i DIY projekter det idste stykke tid, men disse dage vælter der frdige projekter ud af ærmet... I kan lige se et af dem her... :)

Sidder nu og skærer 60 stks ud. Har læst det igennem mange gange, så håber ikke der er en der spotter en stavefejl, da de alle er printet! :)

Natasja

DAMN! Så fandt jeg sku lige en stavefejl i toastmasteren! ØV ØV. Mon dog nogen opdager det? :(

post-51756-0-44217800-1337628737.jpg

1

Annonce ♥

Fedt og lidt anderledes end de traditionelle dansekort (de få gange man er ude for det) fordi folk ikke på forhånd tvinges til at danse med nogle bestemte men alligevel får "prøvet nogle grænser af " og skal danse med nogle som de måske ikke lige havde forestillet sig i første omgang. :)

0

Tak tak. Ja jeg synes det skal være frivilligt, for ville nok ikke selv bryde mig om at SKULLE kastes ud i det... Men hvis jeg kendte folk så ville jeg være helt klar på leg :) Ved også nu hvem af gæserne der vil lege med og det er en stor portion af dem:)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

De er rigtig fine :wink:

Den der "En der er yngre/ældre end dig" - det er jo det samme som at sige "dans med hvilken som helst", da det vel sjældent forekommer at der er to til festen, der er nøjagtigt lige gamle :blink: Men det er selvfølgelig også fint at der ikke er nogen restriktioner :)

Edited by SoExited
0

De er rigtig fine :wink:

Den der "En der er yngre/ældre end dig" - det er jo det samme som at sige "dans med hvilken som helst", da det vel sjældent forekommer at der er to til festen, der er nøjagtigt lige gamle :blink: Men det er selvfølgelig også fint at der ikke er nogen restriktioner :)

Haha, ja lige præcis!... Så er der da en der er nem at opfylde... Ej men overvejede det meget og det er lidt svært for min svigerfar at skulle danse med en der er ældre end ham selv, da han er ælst. Men kommer så i tanke om at jeg kunne have skrevet en der er ældre eller på samme alder som dig selv. Men det er jo stadig svært... Så tænkte det andet var fint, så kan de tolke det som de vil :)

0

Annonce ♥

Hejsa.

Hvis du googler (eller trykker på nedenstående) så finder du dem :) 
Love is Bill Asprey

Oftest har man mere Held med at finde ting hvis man søger på engelske ord.... :) Og er man i tvivl om hvad det hedder på engelsk så brug online-ordbog eller google translate...

Tillykke med det forestående :)

0

On 21/5/2012 at 9:35 PM, NK81 said:

Har været kørt lidt træt i DIY projekter det idste stykke tid, men disse dage vælter der frdige projekter ud af ærmet... I kan lige se et af dem her... :)

Sidder nu og skærer 60 stks ud. Har læst det igennem mange gange, så håber ikke der er en der spotter en stavefejl, da de alle er printet! :)

Natasja

DAMN! Så fandt jeg sku lige en stavefejl i toastmasteren! ØV ØV. Mon dog nogen opdager det? :(

DANSEKORTET.jpg

Jeg kan desværre ikke se billedet, har du mulighed for at lægge det op igen?

0