Bride2B

Shape in under kjole.

57 indlæg i dette emne

Jeg endte med at droppe mit shapewear under kjolen. Havde købt dette i nude, og det strammede kanon godt ind. Men men men, kunne sgu ikke få det ned, når jeg havde kjolen på -HAHA- Så jeg droppede det.

Desuden var det så varmt i lørdags, at bare ben var at foretrække :lol:

Gud ja, det har jeg da slet ikke tænkt over, det er da rigtigt at det godt kan gå hen og blive drøn besværligt.. Tror vist lige jeg skal have prøvet kjolen uden shape wear, og se hvordan det ser ud, for kunne da godt være man skulle droppe den del..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej!

Skal giftes om 10 dage og vil også gerne have maven snøret et par cm. ind, så synes den hvid længere oppe ( Den som KUN sidder om maven ) lyder rigtig fin :loveshower: Havde overvejet shapetrusser, men godt jeg kom til at læse tråden her, for havde simpelthen ikke skænket det en tanke, at det bliver DØDbesværligt at få af og på ved toiletbesøg....... Mit spørgsmål er, hvilken str. skal man vælge " korsettet " i ? Jeg er nprmalt en str 36/38, men min kjole er en str. 36 der er syet lidt ind :rolleyes: På forhånd tak for svar

Betina

0

Del dette indlæg

Hej hej!

Skal giftes om 10 dage og vil også gerne have maven snøret et par cm. ind, så synes den hvid længere oppe ( Den som KUN sidder om maven ) lyder rigtig fin :loveshower: Havde overvejet shapetrusser, men godt jeg kom til at læse tråden her, for havde simpelthen ikke skænket det en tanke, at det bliver DØDbesværligt at få af og på ved toiletbesøg....... Mit spørgsmål er, hvilken str. skal man vælge " korsettet " i ? Jeg er nprmalt en str 36/38, men min kjole er en str. 36 der er syet lidt ind :rolleyes: På forhånd tak for svar

Betina

Har du overhovedet brug for noget shape, tror du, med den str du er? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha ha, ja efter 3 fødsler sidder det ikke helt lige så godt, som det gjorde engang :b223: Så de ( Omend de ikke er så store som ved mange andre ) håndtag der er kommet, vil jeg gerne have væk den ene dag :tunge:

Er din kjole en tætsiddende en? eller er det en A-line? For hvis det er A-line er der ingen, der ser håndtagene, dunken eller andet .. Hvis den er tætsiddende ville jeg nok smutte ned i en god undertøjsforretning og snakke med dem. Så kan du jo prøve noget forskelligt, og se hvad der bedst holder det hele inde (y)

Bare husk at være sikker på at du kan trække det op eller ned når du har kjolen på og naturen kalder :fløjt:

0

Del dette indlæg

Jeg har shapewear trusser og min erfaring var også, at skidtet bare ruller ned, men nu har jeg så fundet ud af, at det er fordi de ikke var rullet langt nok op på ryggen :) Jeg har hørt man alligevel skal have hjælp til kjolen når det er tid til et toiletbesøg, så mon ikke hende der skal hjælpe med kjolen, også lige vil rykke ens shapewear op? :)

Der hvor jeg har prøvet kjole anbefalede han et corsette. Er der nogen der har prøvet begge dele og kan sige, om man kan sidde i et corsette?

Og strammer corsette/shapewear lige meget op? Der er jo en stor prisforskel! :)

Lige et godt råd (tror jeg :) ) Skal giftes til august og da jeg prøvede en temmelig stor kjole og så kommenterede at min veninde så måtte gå med mig på toilettet, sagde damen i brudebutikken....at man sagtens selv kunne...hvis man bare satte sig omvendt på tønden...altså med front mod cisternen......så var man sikker på kjolen ik havnede i toilettet hæhæ

1

Del dette indlæg

Min brudekjole er i " havfruefacon " så vil nødigt skulle rulle den helt op under babserne, for at få trusser på igen :bunny_4: Netop derfor jeg synes " korsettet " længere oppe i tråden er smart, men du har nok ret - må ned i butikken og prøve :)

Det er mig der har postet korsettet og jeg vil helt klart give det mine varmeste anbefalinger. Mht størrelse, så vil jeg også gå ned i butikken. Du kan jo vælge str. alt efter hvor meget du vil spændes ind :) Jeg er en str 46 og mener at min er en xl -fordi jeg gerne ville kunne trække vejret :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhh hvor lyder det fantastisk med det korset, det må jeg simpelthen prøve. :loveflag:

Er godt nok en 36/38, men jeg er ikke god til håndtag og det fanger mit blik med det samme, så vil have mine væk den dag.

Lene T, ved du om man kan få det nogen steder i København??? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har shapewear trusser og min erfaring var også, at skidtet bare ruller ned, men nu har jeg så fundet ud af, at det er fordi de ikke var rullet langt nok op på ryggen :) Jeg har hørt man alligevel skal have hjælp til kjolen når det er tid til et toiletbesøg, så mon ikke hende der skal hjælpe med kjolen, også lige vil rykke ens shapewear op? :)

Der hvor jeg har prøvet kjole anbefalede han et corsette. Er der nogen der har prøvet begge dele og kan sige, om man kan sidde i et corsette?

Jeg har selv et korset og det strammer helt vildt ind, jeg vil dog anbefale at du vælger den som der vises et billede af længere oppe da det lyder behageligere at have på indenunder en kjole.. jeg bruger mit korset som top til galla og man får en helt fantastisk talje ingen tvivl, meen du vil ikke kunne spise ret meget og det at danse er ikke helt så sjovt som det skal være på ens bryllupsdag.

jeg håber at det hjælper dig.

0

Del dette indlæg

Jeg har selv et korset og det strammer helt vildt ind, jeg vil dog anbefale at du vælger den som der vises et billede af længere oppe da det lyder behageligere at have på indenunder en kjole.. jeg bruger mit korset som top til galla og man får en helt fantastisk talje ingen tvivl, meen du vil ikke kunne spise ret meget og det at danse er ikke helt så sjovt som det skal være på ens bryllupsdag.

jeg håber at det hjælper dig.

Tusind tak for det gode råd :)

Jeg er SÅ meget i tvivl om det skide corsette/shapewear :)

Ham i brudebutikken anbefalede det, men jeg vil heller ikke have at det skal være ubehageligt.

Der er ikke andet for en at jeg må prøve når jeg skal købe den rigtige kjole :D Og der er jo heldigvis et helt år til jeg skal giftes :)

1

Del dette indlæg

Hmm virker det overhovedet overbevisende på tykke med babymave fra fødsler? Er der evt nogen der kunne have lyst til at sætte før og efter billeder ind? Evt både trusser og corsettet?

Er selv en kraftig pige og tager alle gode råd til mig men virker skidtet haha

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en slimfit, jeg skal have den på senere på ugen og sender gerne billeder, privat, ikke inde midt på forummet, da jeg er 155 og vejer aaaaalt for meget! Men jeg er på intensiv nupokur ;)

0

Del dette indlæg

Jeg er nu HELT sikker på jeg skal have shape wear på.. Prøvede kjolen på igår uden shape wear under, og man kunne altså se min vom, altså ikke så meget som normalt , og den strammede også fint ind i siderne. Men det genere simpelthen mit syn at jeg kunne se og mærke den store delle foran.. Min moster og mor sagde at til mig, at hvis det generede mig , så skulle jeg uden tvivl købe shape wear, så jeg ikke gik og tænkte over det hele den store dag.. Jeg tror måske også den var så tydelig, fordi jeg ikke havde skørt under, så kjolen gik jo ind under mavsen, i stedet for at strutte lidt.. Men ja shape wear, JA TAK!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger.

Jeg har været oppe og prøve min kjole, og havde du slags shapewear med, en underkjole, og en Instant Slimmer Waistnipper. Men da min kjole er dyb i ryggen, går det ikke!!! Øv, jeg har en træls mave, fødte for 4 mdr siden, mit 3 barn. Så mave skal bare ind, men hvordan.?? Har i fundet nået med lav ryg, for trusser er bare ikke et hit!! :(

0

Del dette indlæg

Synes helt sikkert du skal rundt i nogle undertøjsbutikker og prøve dig frem. Du ved jo selv, hvor langt ned kjolen gå på ryggen -også må du jo prøve dig frem. Prøv Triump, jeg kan se på deres side at de har noget, der ligner almindelig trusser, der ikke går for højt op, men som stadig skulle give shapeeffekt.

Håber det er en hjælp ! :kiss:

0

Del dette indlæg

Og ellers må i have gang i en hulahop ring med vægt på. Den skal nok stramme maven ind i løbet af et par mdr. (altså man bliver jo ikke en str. 38 hvis man er en str. 46), men det er faktisk temmelig en del cm. der kan ryge hvis man bruger den 20 min. om dagen. Tit er maven ikke pæn fordi den også mangler muskler. Min lillesøster vejer vel 30 kg. for meget, men hun har sku "flad" mave (hun står op på job, og løfter en masse tunge ting, så musklerne bliver rørt) - totalt snyd når jeg kun vejer 10 kg for meget, men har den største vom :(

0

Del dette indlæg

Og ellers må i have gang i en hulahop ring med vægt på. Den skal nok stramme maven ind i løbet af et par mdr. (altså man bliver jo ikke en str. 38 hvis man er en str. 46), men det er faktisk temmelig en del cm. der kan ryge hvis man bruger den 20 min. om dagen. Tit er maven ikke pæn fordi den også mangler muskler. Min lillesøster vejer vel 30 kg. for meget, men hun har sku "flad" mave (hun står op på job, og løfter en masse tunge ting, så musklerne bliver rørt) - totalt snyd når jeg kun vejer 10 kg for meget, men har den største vom :(

Nu må jeg da snart have fat i sådan en, det her er det 3. sted jeg har læst om dens fantastiske effekt i dag! Og så kan jeg gøre det herhjemme :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer