Bride2B

Shape in under kjole.

57 indlæg i dette emne

Annonce ♥

uh, god tråd! Jeg har samme problem med maven der lever sit eget liv. Mit problem er at hvis der er noget (som leggings) der skærer på maven så bliver den endnu mere sur. Jeg så en shapewear underkjole i Magasin til under 400.- som lige skal prøves. Ellers så jeg nogle andre der anbefalede http://www.scalashapewear.com/

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror egentlig gerne at jeg vil have et par højtaljede shapetrusser på under kjolen (har også temmelig brug for det :wink: ) men medmindre jeg kan finde nogen med lukning i bunden som en bodystocking tror jeg at jeg dropper det, for hvordan hulen får man sådan nogen højtaljede trusser af og på hvis man har en stram kjole på, måske endda med snøreliv :unsure:

Men jeg købte faktisk et par i Change i forrige uge, de er supergode og behagelige at have på! Kan stærkt anbefales.

Change har flere forskellige shape produkter - både med og uden ben. Jeg kan dog ikke bruge dem med ben det har jeg alt for tykke lår til :wink: Men de højtaljede trusser er super!

Jeg har også et par fra "Naomi & Nicole" dem har jeg også været glad for, men jeg synes hurtig at de får "udtrækninger" i vævningen.

Men gå ind i din lokale lingeributik, og se/føl udvalget, de har helt sikkert et hav af shapeprodukter, det er det nye "sort" :)

Redigeret af Luciabruden
0

Del dette indlæg

var nede i en af vores lokale lingeri butikker forleden, men måtte opgive. Det var simpelthen for varmt og heldigvis kunne ekspidienten godt se på mig at jeg snart gik amok, så hun sagde bare pænt "kom en dag hvor det er køligere" :-) Hun fik et smil og jeg hopper derned igen når graderne ikke er så høje :-)

Men tak for alle inputene, der skal helt sikkert tjekkes en masse ud :-)

0

Del dette indlæg

Jeg orker ikke det med shapewear! Det er møgbesværligt at få på og nogle gange ruller trusserne ned og andre gange er det toppen der ruller op.. jeg synes det er noget bøvl!

I stedet har jeg købt sådan en her:

post-45329-0-93708600-1337944653.jpg

Den er købt i Missya og kostede 220,- Den er nem at få af og på, man skal ikke bekymre sig om, hvordan man kommer på toilettet og så spænder den mig 7 cm ind rundt om maven! Jeg vil helt klart anbefale den! Den er i sådan et stretch-materiale, så man føler sig ikke helt snørret sammen og man kan stadig sidde i den. Personligt trækker jeg den længere op end på billedet, så den ikke kommer i karambolage med mine trusser.. det kommer jo også an på hvor høj man er :)

Denne her er fra et firma der hedder Flexees og hedder Instant Slimmer Waistnipper..

2

Del dette indlæg

Da jeg var inde og prøve kjole i Lilly, fik jeg sådan nogle shape wear "trusser" på, som går til under brystet, og slutter som "shorts" ... Dem skal jeg have købt til den store dag.. De var ikke besværlige at få på som andet shape wear kan være, og de strammede fint op, og lavede ikke bare deller der hvor den slutter...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg orker ikke det med shapewear! Det er møgbesværligt at få på og nogle gange ruller trusserne ned og andre gange er det toppen der ruller op.. jeg synes det er noget bøvl!

Den er købt i Missya og kostede 220,- Den er nem at få af og på, man skal ikke bekymre sig om, hvordan man kommer på toilettet og så spænder den mig 7 cm ind rundt om maven! Jeg vil helt klart anbefale den! Den er i sådan et stretch-materiale, så man føler sig ikke helt snørret sammen og man kan stadig sidde i den. Personligt trækker jeg den længere op end på billedet, så den ikke kommer i karambolage med mine trusser.. det kommer jo også an på hvor høj man er :)

Denne her er fra et firma der hedder Flexees og hedder Instant Slimmer Waistnipper..

Den her skal jeg helt sikkert ha tjekket ud :-)

0

Del dette indlæg

Den her skal jeg helt sikkert ha tjekket ud :-)

Jeg vil klart anbefale den! :)

0

Del dette indlæg

Jeg har shapewear trusser og min erfaring var også, at skidtet bare ruller ned, men nu har jeg så fundet ud af, at det er fordi de ikke var rullet langt nok op på ryggen :) Jeg har hørt man alligevel skal have hjælp til kjolen når det er tid til et toiletbesøg, så mon ikke hende der skal hjælpe med kjolen, også lige vil rykke ens shapewear op? :)

Der hvor jeg har prøvet kjole anbefalede han et corsette. Er der nogen der har prøvet begge dele og kan sige, om man kan sidde i et corsette?

Og strammer corsette/shapewear lige meget op? Der er jo en stor prisforskel! :)

0

Del dette indlæg

Shapetrusser fra Chantelle (forhandles af Femilet) - de er geniale. Jeg har længe ledt efter nogen som ikke ruller ned og går helt op til under brystet. De her er højere i ryggen end foran som gør at se sidder godt og ikke ruller ned. Jeg har haft dem på 2 gange nu fra morgen til efter midnat og de har ikke rullet ned en eneste gang. De fåes både med ben og uden - men kanten forneden er laserskåret så der heller ikke er grimme kanter ved lår... De kan ihvertfald varmt anbefales - dog er der ikke en åbning i bunden, så de skal helt ned.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har shapewear trusser og min erfaring var også, at skidtet bare ruller ned, men nu har jeg så fundet ud af, at det er fordi de ikke var rullet langt nok op på ryggen :) Jeg har hørt man alligevel skal have hjælp til kjolen når det er tid til et toiletbesøg, så mon ikke hende der skal hjælpe med kjolen, også lige vil rykke ens shapewear op? :)

Der hvor jeg har prøvet kjole anbefalede han et corsette. Er der nogen der har prøvet begge dele og kan sige, om man kan sidde i et corsette?

Og strammer corsette/shapewear lige meget op? Der er jo en stor prisforskel! :)

Det billede jeg har lagt ind længere oppe er faktisk et korset, bare et moderne et af slagsen. Den giver mig 7 cm på maven og selvom der er stivere i, kan man sagtens sidde ned. Det er ikke anderledes end de stivere der er i brudekjolen :)

0

Del dette indlæg

Update - Jeg er ret blevet ret glad for de højtaljede jeg købte forrige uge i Change, de har gjort underværker under sommerkjolerne her i pinsen :thumbsupsmileyanim:

Dog er ulempen at jeg pt. kun har det éne par hudfarvede, foruden de sorte jeg havde i forvejen, så de er blevet vasket i maskinen om aftenen og har tørret over natten, men det er jo ikke holdbart i længden :rolleyes: - så jeg må jo nok have nogen flere par :wink:

De dur dog ikke til brylluppet, pga. den høje talje og at de skal trækkes helt ned, men nu har jeg fundet nogen højtaljede med lukning i bunden fra Maidenform!! som jeg har bestilt og er spændt på at se/prøve :)

De er bestilt på "Sofili" - som også har strømper i alle afskygninger, ved samme lejlighed har jeg bestilt et par selvsiddende strømper fra Cette (fås i store str.) i hudfarvede som jeg vil teste af inden brylluppet. Hvis de er gode og kan sidde fast på mine lår, vil jeg bestille et par råhvide til brylluppet!

Redigeret af Luciabruden
0

Del dette indlæg

Er de alle med lukning i bunden? Jeg skimmede lige gennem nogle få stykker, men synes ikke jeg så noget om det :) Men hold da op hvor er de billige i forhold til dem fra Trinny og Susannah ;) Giver du lige en melding tilbage på strømperne?

Er det no go med hele nylonstrømpebukser? Mine lår gnider op af hinanden, uanset hvor meget jeg når at tabe mig, og det gør godt nok nas!

0

Del dette indlæg

Er de alle med lukning i bunden? Jeg skimmede lige gennem nogle få stykker, men synes ikke jeg så noget om det :) Men hold da op hvor er de billige i forhold til dem fra Trinny og Susannah ;) Giver du lige en melding tilbage på strømperne?

Er det no go med hele nylonstrømpebukser? Mine lår gnider op af hinanden, uanset hvor meget jeg når at tabe mig, og det gør godt nok nas!

Man vælger vel selv om man vil have nylonstrømper eller ej :) Der har været adskillige tråd eoppe om gnavesår på lårbasserne og kort fortalt får du lige et par af de råd der har været oppe:

1. Silikonebaseret glidecreme - bruger det selv, FANTASTISK!
  2. Talkum/babypudder uden parfume
  3. Antiperspirant deo spray uden parfume - fungerer også godt!
  4. Intim Barrierecreme

Det ændrer jo ikke på at lårene gnider lidt imod hinanden, men man får altså ikke gnavemærker, som er det der gør naller. Silikonebaseret glidecreme og antiperspiranten er rigtig gode, men glidecremen synes jeg er bedst, for den holder i lang tid :) Man kan bl.a. få det i et mærke der hedder Eros :) Så kan selv os med store lårbamser, få luft under skørterne om sommeren :wink::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har faktisk lige læst om det med at smøre noget på ens inderlår og besluttet at prøve det ;) Der er bare ikke noget værre, end en pæn anstændig sommerkjole, hvor du er nød til at have leggins under pga. de tykke lår ;) Tak for gode råd, det vil jeg helt sikkert prøve! :)

0

Del dette indlæg

Nej, man skal læse i teksten, dem med bundlukning hedder "Maidenform Flexees Firm Control" - ja, jeg skal nok opdatere med strømperne!

Hvis man vil kan man da sagtens have nylonstrømpe-bukser! :) - Der er vel ingen der ser det :wink: Jeg vil bare netop gerne undgå en "overskæring" lige midt på maven, især når jeg nu satser på højtaljede shapetrusser, til at glatte "alt" ud med :wink:

Du skal simpelthen prøve "deodorant-tricket" køb en neutral spraydeo (Nivea/Sanex/Rexona eller whatever bare den har en mild neutral - eller ingen duft) efter bad sprayer du dig godt på inderlårene - tag trusser på først!! Du har tørre gnidefri lår hele dagen/natten uanset om du har nylonstrømper på eller bare ben/lår!

Trust me - det virker :thumbsupsmileyanim:

Hele pinsen gik jeg i sommer kjoler med bare ben/lår under - og intet svedigt lår-gnideri her! :super:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det med deo/glidecreme virker skal jeg helt sikkert heller ikke have hele strømpebukser på, jeg HADER det og som du selv skriver, så undgår man den kant de laver oppe midt på maven. :)

Er der flere der foretrækker shapewear frem for corsette? Der hvor jeg prøvede kjole tror jeg slet ikke han kendte til det ;)

0

Del dette indlæg

Hej

Hmm har så ikke lige tænkt på om shapewear er til og få ned når man blir tissetrængende - har købt

højtaljede trusser som jeg ellers er blevet glade for - men med stor kjole hmm...

TAK for sanex/deotricket det skal da afprøves:-) Vil også gerne undgå nylonstrømper, når nu der

er bestilt 25 grader på den store dag:-))

Mvh Anja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer