Bride2B

Shape in under kjole.

57 posts in this topic

... jeg har lige fået SHAPE WEAR i butikken det er en "heldragt" der både strammer bagdelen op og giver flad mave - den koster kr. 299,00 og fåes i sort eller creme. Den er åben forneden - praktisk ved toiletbesøg ;-)

Kærlighed og bryllupshilsener

Marie

Hej Marie :)

Hvad mener du med åben for neden? For den ser umiddelbart ud til at være med ben for neden og jeg kan ikke læse nogle steder at den er med lukning for neden. Og kan man undlade at bruge stropperne? :) Jeg skal nemlig ikke have stropper på min kjole, det tror jeg i hvert fald ikke, så det skal der jo helst heller ikke være på mit shape wear. :)

0

Annonce ♥

Nu har jeg indkøbt denne

http://www.maidenfor...-full-slip-2304

Den går ikke for langt på på ryggen - kan være stropløs og den laver ikke buler på mine ben. Den lukker som en body i bunden.

Den fåes i Magasin til 430.-

Syntes faktisk at den er så pæn at min kæreste slet ikke opdager at det er shapewear ;-)

Den strammer så heller ikke helt vildt ind men er super behagelig og "udglatter"

post-55651-0-83992300-1340260559.jpeg

Edited by Laura K.
0

Jeg fik købt shape wera igår, jeg endte med denne model, der er "trusse" indenunder, men den kan åbnes, så det er let at komme på toilettet..

Jeg købte den i magasin for 319 kroner, de har den også i salling ved jeg, der var den bare udsolgt i den størrelse jeg skulle bruge i den farve.. Man kan selv vælge om man vil bruge stropper eller ej, jeg skal ikke bruge dem, men de er altså med i købet . Jeg gik efter en som gik til lige under brystet, og som så også gik ned over hoften, så jeg var sikker på at dellerne ikke bare bliver skubbet op eller ned :lol:

post-56973-0-02266300-1340118575.jpg

0

Hvad med et billede?

0

Annonce ♥

Jeg har købt denne i change og den er fantastisk! Jeg var noget trist da jeg gik op til kassen, for den fantastiske sag stod til en pris på 600,- hvilket er det dyreste jeg endnu har fundet, men så siger hun ved kassen, at hvis jeg bliver medlem, får jeg 30% og vupti, så kostede den 420 :D Og den er alle pengene værd! Jeg er nu ejer af den fra change, et par SHAPE WEAT trusser, der sidder ved BH kanten, og en SHAPE WEAR tube, der går op over brysterne.

Trusserne sidder rigtig godt, men ulempen er, at de er svære at sætte rigtigt selv, og skal jo op og ned hver gang man skal på toilettet.

Jeg har også købt en i hunkemøller. Det er en sort tubekjole, der går op over brysterne og højt på på ryggen. Den giver en pæn glidende overgang på ryggen og skjuler de deller nogle har under armene (mig), men stropperne falder af, og uden stropperne glider den faktisk ned. Men den koster derimod kun 270,-.

Af de 3 forskellige slags SHAPE WEAR jeg har, anbefaler jeg helt sikkert den fra change! :)

0

Jeg har købt denne i change og den er fantastisk! Jeg var noget trist da jeg gik op til kassen, for den fantastiske sag stod til en pris på 600,- hvilket er det dyreste jeg endnu har fundet, men så siger hun ved kassen, at hvis jeg bliver medlem, får jeg 30% og vupti, så kostede den 420 :D Og den er alle pengene værd! Jeg er nu ejer af den fra change, et par SHAPE WEAT trusser, der sidder ved BH kanten, og en SHAPE WEAR tube, der går op over brysterne.

Trusserne sidder rigtig godt, men ulempen er, at de er svære at sætte rigtigt selv, og skal jo op og ned hver gang man skal på toilettet.

Jeg har også købt en i hunkemøller. Det er en sort tubekjole, der går op over brysterne og højt på på ryggen. Den giver en pæn glidende overgang på ryggen og skjuler de deller nogle har under armene (mig), men stropperne falder af, og uden stropperne glider den faktisk ned. Men den koster derimod kun 270,-.

Af de 3 forskellige slags SHAPE WEAR jeg har, anbefaler jeg helt sikkert den fra change! :)

Det er en hel test - fedt nok :)

0

Nu fandt jeg endelig en shapewear, som jeg synes er rigtig god, Var inde i Wunderwear på Strøget og fandt denne

post-44832-0-60874800-1340698204.jpg

Dog i hudfarvet. Jeg vender den dog om, så knapperne sidder bagpå ryggen.

Den føles bare super lækker at have på. Ja og så gjorde det det heller ikke værre at der lige var 50% på :thumbsupsmileyanim:

Edited by Bride2B
0