Sign in to follow this  
Followers 0
Pernille C.

Brudevals

13 posts in this topic

Shit! Vi skal giftes imorgen (IMORGEN!!!!) og den der brudevals har vi fuldstændig glemt.

Er det så vigtigt om man danser den "rigtigt"?

Er der eventuelt en af jer der lige kan smide et link så jeg kan se hvordan man gør?

0

Annonce ♥

Se artiklen Brudevalsen Her er alt info + videoer

Læs også download brudevalsen gratis :)

Her kan du også downloade en alternativ romantisk mp3 udgave af brudevalsen, hvor I danser en "sjæler" istedet.

Venligst

Martin

0

Annonce ♥

Shit! Vi skal giftes imorgen (IMORGEN!!!!) og den der brudevals har vi fuldstændig glemt.

Er det så vigtigt om man danser den "rigtigt"?

Er der eventuelt en af jer der lige kan smide et link så jeg kan se hvordan man gør?

Nogle gør mere ud af det end andre men I får typisk max. lov til at danse i 1 - 1 1/2 minut før de overfalder gommen så kig på you tube men gør det iøvrigt som I selv vil :)

0

i forhold til diskobils indlæg, kan i evt lave en aftale med jeres forældre, brudepige, forlover ect. om at de begynder at gå mod jer ret hurtigt, så er i sikker på at i slipper for at danse i lang tid. Sådan en aftale lavede jeg med min mor :wink:

0

Det er rigtigt men jeg tror ikke det er nødvendigt. De gange hvor folk kommer med alternative brudevalse hvor der måske først "knækkes over" inde i brudevalsen er man nødt til at opfordre folk til tålmodighed da de har øvet sig meget. Ellers er der risiko for at dansen er sluttet inden den alternative del kommer.

0

Annonce ♥

Annonce ♥