cocoskipper

sort eller hvid

9 posts in this topic

Hejsa

hvorfor må gæsterne ikke komme i helt hvidt eller sort til ens bryllup?? i gamle dage blev folk jo gift i sort

0

Annonce ♥

I dag er sort sorgensfarve og hvid er forbeholdt bruden.. Kvinderne må ikke overdresse bruden..

0

Jeg ville elske at folk kom i hvidt til mit bryllup - har været til flere 'white partys' på stranden i Thailand, og det ser SÅ fedt ud når alle er i hvidt. Opmærksomheden får bruden jo nok alligevel!

Hvis du synes at sorte og hvide kjoler er flot, så kan du bare skrive i invitationen at folk gerne må komme i de farver - det er der ingen andre der skal bestemme :)

1

Jeg ville elske at folk kom i hvidt til mit bryllup

Wauw, du er da for sej! Det er der vist ikke mange der synes :)

0

Annonce ♥

Vi blev gift efterår og der kom flere i sort. Så det slet ikke som et problem... Og havde folk valgt at komme i lyst tøj, ville det heller ikke have generet mig.

Har lagt mærke til at der ved de kongelige bryllupper de sidste år også har været gæster i meget lyse kjoler. Det har helt sikkert ikke brudt nogen etikette. Så lige hvorfor det skulle være et problem ved resten af befolkningen aner jeg ikke - måske er det startet af en usikker brud engang ?!!

0

Jeg har bestemt heller ikke noget problem med sort min mor kommer i sort en meget elegant sag :-) men tror ikke jeg ville bryde mig om hvis hun kom i hvid ;-(

0

Vores gæster må gerne komme i sort, men hvid er min farve den dag :)

0

Jeg har heller ikke noget problem med sort, hvis det stadig er festligt, men hvidt er altså forbeholdt bruden!

0

Annonce ♥

Jeg synes egentlig ikke det er det store problem, men jeg læste herinde om en bryllupsgæst som var mødt op i lang hvid balkjole og det kan jeg måske ikke helt forstå. Det med sort, er jo også lidt fjollet, for mændene har jo meget ofte sort tøj på og det er der ingen der brokker sig over!

Edited by Janina
0