Nynne76

Pinligt ;)

19 indlæg i dette emne

Hej alle I skønne Quinder :)

Vi var nede i Tyskland og handle STORT ind for 1 måned siden til på lørdag. :balloons: Men nu har jeg så måttet ringe til min kusine og bede hende tage cola, sprite, mokai og en STOR bøtte med mini mars, bounty osv med herop på fredag. :blink: Vi sku bare liiiige smage. Og nu mangles der alverdens ting. Hvor gammel er man så??!! :lol: Håber dælme de alle har skrevet sang osv, for de morede sig vældigt over, at vi er som små børn ang. slik og sodavand. He he

Redigeret af Nynne76
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

haha det er lige præcis hvorfor vi ikke handler ind før 3 uger før brylluppet, for ellers kan jeg garantere at det ville være forsvundet på mærkelig vis inden :fløjt: så du er bestemt ikke alene :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige købt 2 kg skumfiduser i Netto (til at riste over sankthansbålet efter bryllupsmiddagen) og det er ret meget egentlig - de fyldte en hel bærepose! Nu går jeg og drømmer om de mange mange dejlige skumfiduser som ligger i skabet, men det smarte er, at man ikke bare kan tage et par stykker, for når man først har taget hul på posen bliver de andre underlige (også selvom om man forsøger at lukke posen igen) Så der er ikke andet at gøre end at nøjes med at drømme om dem og glæde sig til sankthansbrylluppet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige købt 2 kg skumfiduser i Netto (til at riste over sankthansbålet efter bryllupsmiddagen) og det er ret meget egentlig - de fyldte en hel bærepose! Nu går jeg og drømmer om de mange mange dejlige skumfiduser som ligger i skabet, men det smarte er, at man ikke bare kan tage et par stykker, for når man først har taget hul på posen bliver de andre underlige (også selvom om man forsøger at lukke posen igen) Så der er ikke andet at gøre end at nøjes med at drømme om dem og glæde sig til sankthansbrylluppet

He he, det kan du have ret i. :) Den der KÆMPE bøtte med mini mars, snickers, bounty og twix skulle vi da også bare lige have et par stykker af. :lol: Men bøtten blev tømt for en uge siden. :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha uh det kender jeg alt for gang. Derfor var vi også først afsted til tyskland en mdr før bryllup. Selvom vi havde drukket en del sodavand op til bryllup var der heldigvis mere en rigeligt (der blev kun drukket to pr gæst?!) og chokoladen pakkede jeg simpelthen direkte i kassen til bryllup og satte den nederst så jeg ikke "kom til at smage" ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha uh det kender jeg alt for gang. Derfor var vi også først afsted til tyskland en mdr før bryllup. Selvom vi havde drukket en del sodavand op til bryllup var der heldigvis mere en rigeligt (der blev kun drukket to pr gæst?!) og chokoladen pakkede jeg simpelthen direkte i kassen til bryllup og satte den nederst så jeg ikke "kom til at smage" ;-)

Ja, det kunne jeg lære noget af!!! Nu kommer chokoladen først fredag, og vi tør alligevel ikk spise hele bøtten af fare for dårlig mave :unsure: . Så 2. omgang må bestemt gå bedre. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha!

ja, det er måske meget heldigt, at alle drikkevarer, slik osv. er hjemme hos svigerfar. Han sagde ellers, at vi SAGTENS kunne åbne en kasse Rekorderli og en ramme cola til min fødselsdag i fredags, men måtte bare sige nej med det samme, det ville være SÅ pinligt, hvis der ikke var nok til festen. :blink: Drikkevarer skal der være nok af!

Men kender mange (inkl. mig selv), der sagtens kunne have gjort det alligevel. Men så må I jo bare ud og :shopping: igen. God fornøjelse med det :)

Men for ikke at lave dét nummer købte jeg en flaske af vore velkomstdrink i netto, så vi kunne smage om den var god nok, i stedet for at tage af dem til festen :)

Redigeret af Dorindom
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Heldigvis er vi så heldige, at min kusine bor i Rødekro, så hun tager det med op til os på fredag. :biggrin: Vist meget godt vi ikke selv skal derned igen, så spiser vi da bare et eller andet på vejen hjem vi ikke skal.. he he... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det minder mig om dengang da jeg skulle konfirmeres og min mor havde lavet islagkage i god tid i forvejen. Da hun så dagen inden konfirmationen åbner fryseren som stod ude i værkstedsrummet hvor hun ikke kom så tit ja så var en meget stor del af islagkagen altså lige pludselig væk og så kom hun til at tænke på at jeg jo havde haft ondt i maven et par dage i forvejen. Jeg kan ikke huske hvad det endte ud med udover at jeg blev konfirmeret og vi fik dessert men vi har grint meget af det efterfølgende selvom jeg ikke var så populær op til konfirmationen. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha det minder mig om dengang da jeg skulle konfirmeres og min mor havde lavet islagkage i god tid i forvejen. Da hun så dagen inden konfirmationen åbner fryseren som stod ude i værkstedsrummet hvor hun ikke kom så tit ja så var en meget stor del af islagkagen altså lige pludselig væk og så kom hun til at tænke på at jeg jo havde haft ondt i maven et par dage i forvejen. Jeg kan ikke huske hvad det endte ud med udover at jeg blev konfirmeret og vi fik dessert men vi har grint meget af det efterfølgende selvom jeg ikke var så populær op til konfirmationen. :lol:

ha ha ha... men du VAR da i det mindste et barn! Det er da til at forstå... he he he

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha, kender det aaaalt for godt :biggrin: Vi var 'smarte' nok til at tage derned to måneder før... og H2B's bror, som bor i Sønderborg, har allerede fået at vide at han skal over grænsen efter mere cola zero...

Den der KÆMPE bøtte chokolader købte vi også, og har NÆSTEN ikke været i den endnu... Gad vide om det holder!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahahaha, kender det aaaalt for godt :biggrin: Vi var 'smarte' nok til at tage derned to måneder før... og H2B's bror, som bor i Sønderborg, har allerede fået at vide at han skal over grænsen efter mere cola zero...

Den der KÆMPE bøtte chokolader købte vi også, og har NÆSTEN ikke været i den endnu... Gad vide om det holder!

:thumbsupsmileyanim: Er bare SÅ glad for at vide at vi ikke er de eneste der har rygrad som en regnorm. :fløjt: Mon ikk bare vi så er helt "normale"... :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Absolut normale. Selvom der købes meget pålægschokolade når det er på tilbud så kommer spørgsmålet "hvor er pålægschokoladen henne" ret tit på banen hjemme hos os og så har DJ Lillemand bare hygget sig. Men han er jo også kun et barn :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer