Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

Bordplans planer

Vi ville oprindeligt have et stort langbord, med to borde sat sammen, så bordet ville blive dobbelt bredde. Desværre lader det ikke til, at der er borde nok til denne bordopstilling. Så talte vi om, at lave et E-bord, men jeg synes simpelthen , at det bliver for presset, da lokaet er forholdsvis smalt - I hvert fald lige til den bordopstilling.

Så nu er vi ude i runde borde.

MEEEEEEEEEEEEN, hvem skal så sidde hvor?!

Vi skal ikke sidde traditionelt eller noget der ligner, da mine forældre helst skal placeres så langt fra hinanden som muligt. Desuden er h2bs far desværre død, så det ville kun være hans mor, sammen med mine forældre, som hader hinanden....

Så vi har talt lidt om, at sidde sammen med forlover, min bedste veninde og resten ved vi ikke rigtigt med...

Bordene er til ca. 6 personer. pr. bord.

Men... Vi skal have hvide due på, men jeg vil gerne have noget der bryder det hvide. Vores farve tema er aubergine, creme og sølv. Der indgår også en smule fucshia, men det vil jeg ikke have for meget af. Jeg synes at en bordløber skærer bordet lidt over, så, hvad kan man ellers gøre?

Jeg vil have mine træstuppe på bordet fortsat og så skal der stå to enkelte lysestager og en blomsterdekoration af en art.

Nogle fancy og smukke idéer - Jeg har lidt en idé om, at bordet skal ligne en skov med en å ... Men på en pæn prinsesse agtig møde og uden mås :D

Vi kommer heller ikke til at sidde traditionelt og vi skal også sidde ved runde borde :) Vi sidder sammen med forlover, brudepige, veninde + hendes mand. Derudover mangler jeg et par mere, der skal sidde oppe ved hovedbordet. Ellers kun er 6 pers. og ved de fleste andre borde sidder der 8-9 pers. Måske du også kunne sidde sammen med søskende?

Jeg har to søstre og min kæreste har en søster - så det vil ikke gå lige op og jeg vil ikke gøre forskel på nogle af dem. Så lige pt har mine søstre fået henholdsvis min mor og far ved hver deres bord....

Meeeeen hvor er det dog et mega puzzlespil ... :/ jesus

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bordplans planer

Vi ville oprindeligt have et stort langbord, med to borde sat sammen, så bordet ville blive dobbelt bredde. Desværre lader det ikke til, at der er borde nok til denne bordopstilling. Så talte vi om, at lave et E-bord, men jeg synes simpelthen , at det bliver for presset, da lokaet er forholdsvis smalt - I hvert fald lige til den bordopstilling.

Så nu er vi ude i runde borde.

MEEEEEEEEEEEEN, hvem skal så sidde hvor?!

Vi skal ikke sidde traditionelt eller noget der ligner, da mine forældre helst skal placeres så langt fra hinanden som muligt. Desuden er h2bs far desværre død, så det ville kun være hans mor, sammen med mine forældre, som hader hinanden....

Så vi har talt lidt om, at sidde sammen med forlover, min bedste veninde og resten ved vi ikke rigtigt med...

Bordene er til ca. 6 personer. pr. bord.

Men... Vi skal have hvide due på, men jeg vil gerne have noget der bryder det hvide. Vores farve tema er aubergine, creme og sølv. Der indgår også en smule fucshia, men det vil jeg ikke have for meget af. Jeg synes at en bordløber skærer bordet lidt over, så, hvad kan man ellers gøre?

Jeg vil have mine træstuppe på bordet fortsat og så skal der stå to enkelte lysestager og en blomsterdekoration af en art.

Nogle fancy og smukke idéer - Jeg har lidt en idé om, at bordet skal ligne en skov med en å ... Men på en pæn prinsesse agtig møde og uden mås :D

Vi kommer heller ikke til at sidde traditionelt og vi skal også sidde ved runde borde :) Vi sidder sammen med forlover, brudepige, veninde + hendes mand. Derudover mangler jeg et par mere, der skal sidde oppe ved hovedbordet. Ellers kun er 6 pers. og ved de fleste andre borde sidder der 8-9 pers. Måske du også kunne sidde sammen med søskende?

Jeg har to søstre og min kæreste har en søster - så det vil ikke gå lige op og jeg vil ikke gøre forskel på nogle af dem. Så lige pt har mine søstre fået henholdsvis min mor og far ved hver deres bord....

Meeeeen hvor er det dog et mega puzzlespil ... :/ jesus

Did it!!!!!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Kan man se dine invitationer er sted? Vi kører nemlig nogenlunde samme farvetema, så vil gerne se hvad i har valgt?? :)

De er slet ikke færdige endnu, men vil gerne tage et billede af, hvordan de ser ud indtil videre og lægge op i morgen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan man se dine invitationer er sted? Vi kører nemlig nogenlunde samme farvetema, så vil gerne se hvad i har valgt?? :)

De er slet ikke færdige endnu, men vil gerne tage et billede af, hvordan de ser ud indtil videre og lægge op i morgen.

SUPER!!!

0

Del dette indlæg

De er slet ikke færdige endnu, men vil gerne tage et billede af, hvordan de ser ud indtil videre og lægge op i morgen.

SUPER!!!

Hej :)

Jeg har ikke glemt dig, men billederne er for store. Ved ikke hvordan jeg laver dem mindre :.. Får min h2b til at se på det :)

0

Del dette indlæg

SUPER!!!

Hej :) Jeg har ikke glemt dig, men billederne er for store. Ved ikke hvordan jeg laver dem mindre :.. Får min h2b til at se på det :)

Ja jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Er MEGA teknikspasser. Det er også derfor jeg ikke har startet en planlægningstråd endnu. :(

0

Del dette indlæg

Jeg har købt min brudekjole! Denne gang er det den helt rigtige <3

Jeg prøvede en kjole, som jeg ikke havde haft på før og så vendte jeg tilbage til en kjole, som jeg prøvede to gange, den forrige gang jeg var der.

Den er så smuk og jeg elsker det hele. De bestiller en helt ny kjole hjem til mig, så jeg er den eneste der nogensinde har haft den på.

Jeg valgte også et ny slør. Et helt klassisk dobbelt slør med satinkant. Det har mulighed for, at jeg kan tage det foran ansigtet, når jeg skal gå op til alteret. Egentligt ikke en mulighed, som jeg havde overvejet, da jeg synes det er lidt dramatisk, men da jeg så stod der og faktiske Hanne, som jeg vil anbefale alle at få, hvis de skal besøge Bride Fashion, stod og fortalte, hvordan min far skal løfte sløret væk inden han giver mig til min h2b, så begyndte jeg bare at græde.

Så det tror jeg altså jeg vil.

Har bare verdens smukkeste kjole nu. Den er helt rigtig <3

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva må vi så ikke se vidunderet :) Godt det ikke kun er mig der kan blive i tvivl :)

Jo, I må da.. Skal bare på computeren og gøre det.

Jeg var slet ikke lykkelig med den første kjole. Den var bare ikke til mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billederne <3

Haha, ser en smule sur ud. Var jeg bestemt ikke.

Jeg skal have tilføjet små ærmer, som bliver lavet af det tyl, som bliver taget af længden.
Derudover har jeg diadem på, hvilket min mor elskede, men ved altså ikke om jeg er helt solgt... Haha

EDIT - BILLEDER SLETTET, SÅ INGEN UVEDKOMMENDE SKULLE KOMME TIL AT SE DEM.

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan godt se hvorfor du er vild med min det er lidt samme stil. Smuk det er den i hvert fald. Men er også på din side hvad angår diadem - væk med det.

Ja, det er de nemlig. Elsker måden tylet ligesom løber på.

Jeg synes at et diadem til mig er lidt for tuttenuttet. Vil gerne have et hårsmykke, men hvilket aner jeg ikke. Havde lidt forestillet mig et, der ligger ud over den knold, som jeg vil have. Men ønsker mig et romantisk look, men en løs og krøllet knold, så ved ikke om et sådan smykke vil drukne i håret.

0

Del dette indlæg

Kan godt se hvorfor du er vild med min det er lidt samme stil. Smuk det er den i hvert fald. Men er også på din side hvad angår diadem - væk med det.

Ja, det er de nemlig. Elsker måden tylet ligesom løber på.

Jeg synes at et diadem til mig er lidt for tuttenuttet. Vil gerne have et hårsmykke, men hvilket aner jeg ikke. Havde lidt forestillet mig et, der ligger ud over den knold, som jeg vil have. Men ønsker mig et romantisk look, men en løs og krøllet knold, så ved ikke om et sådan smykke vil drukne i håret.

Jeg tænker også at diademer er lidt umoderne. Og med den kjole skal den vel have lov til at være WOW faktoren hvis du forstår

0

Del dette indlæg

Jay, jubiii, den er så smuk:D Og DU er så smuk!! Så meget bedre end den anden. Godt det endte godt! Ved du hvor den er fra?

White One er mærket, men har glemt hvad den hedder :) Noget med Ivory...

Den er så meget bedre og lige det jeg ønskede mig.

Hvor er du sød, kæmpe mange tak :)

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer