Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

Man kan da ikke skrive at man har været ude at prøve sin kjole uden at lægge bare et lille bitte billede op :tunge:

Vi tog faktisk ingen billeder :(

Men I kan lige få et af de gamle billeder :7himmel:

post-56633-0-84004100-1389721898_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkernams Brudgom

Jeg har fået et par billeder af min dejlige mand fra i lørdags. Yaaaay.
Synes at det er et rigtig lækker sæt.
Jeg troede slet ikke, at han ville være så brudgoms agtig, men jeg blev faktisk rørt, det er jo min brudgom.

Det er som sagt ikke sikkert, at det bliver dette sæt, men det er altså flot :7himmel:

post-56633-0-43278400-1389720541_thumb.j

post-56633-0-08499800-1389720552_thumb.j

post-56633-0-35112100-1389720567_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv ingen billeder fra prøvningen?

Super fint sæt til h2b :-)

Næh, fik ikke taget nogen og brød mig ikke om, at mine søstre skulle tage, da jeg frygter at de ved at uheld skulle ende op på fb :)

Min yngste søster er 14 og en smule distræt engang imellem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lækkernams Brudgom

Jeg har fået et par billeder af min dejlige mand fra i lørdags. Yaaaay.

Synes at det er et rigtig lækker sæt.

Jeg troede slet ikke, at han ville være så brudgoms agtig, men jeg blev faktisk rørt, det er jo min brudgom.

Det er som sagt ikke sikkert, at det bliver dette sæt, men det er altså flot :7himmel:

Ihh hvor er det flot! :loveshower::loveshower::loveshower: Jeg tror det er helt identisk med det sæt, som min H2B har tænkt sig at vælge :lol: Godt I kunne finde butikken :lol:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lækkernams Brudgom

Jeg har fået et par billeder af min dejlige mand fra i lørdags. Yaaaay.

Synes at det er et rigtig lækker sæt.

Jeg troede slet ikke, at han ville være så brudgoms agtig, men jeg blev faktisk rørt, det er jo min brudgom.

Det er som sagt ikke sikkert, at det bliver dette sæt, men det er altså flot :7himmel:

Ihh hvor er det flot! :loveshower::loveshower::loveshower: Jeg tror det er helt identisk med det sæt, som min H2B har tænkt sig at vælge :lol: Godt I kunne finde butikken :lol:

jeg tænkte det nemlig nok!!!

Men det er også rigtigt flot.

Vi kender godt butikken. Vi bor i Virum, så kommer jævnligt til Lyngby.

jeg kunne stadig bare rigtigt godt tænke mig, at han tog ind til Herrernes Magasin by David K inde i byen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkernams Brudgom

Jeg har fået et par billeder af min dejlige mand fra i lørdags. Yaaaay.

Synes at det er et rigtig lækker sæt.

Jeg troede slet ikke, at han ville være så brudgoms agtig, men jeg blev faktisk rørt, det er jo min brudgom.

Det er som sagt ikke sikkert, at det bliver dette sæt, men det er altså flot :7himmel:

Ihh hvor er det flot! :loveshower::loveshower::loveshower: Jeg tror det er helt identisk med det sæt, som min H2B har tænkt sig at vælge :lol: Godt I kunne finde butikken :lol:

jeg tænkte det nemlig nok!!!

Men det er også rigtigt flot.

Vi kender godt butikken. Vi bor i Virum, så kommer jævnligt til Lyngby.

jeg kunne stadig bare rigtigt godt tænke mig, at han tog ind til Herrernes Magasin by David K inde i byen.

Det er nemlig lige det, som det er :) Det er rigtigt, kan jeg godt huske nu du skriver det :tunge: Du må sende ham derind også så :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lækkernams Brudgom

Jeg har fået et par billeder af min dejlige mand fra i lørdags. Yaaaay.

Synes at det er et rigtig lækker sæt.

Jeg troede slet ikke, at han ville være så brudgoms agtig, men jeg blev faktisk rørt, det er jo min brudgom.

Det er som sagt ikke sikkert, at det bliver dette sæt, men det er altså flot :7himmel:

Ihh hvor er det flot! :loveshower::loveshower::loveshower: Jeg tror det er helt identisk med det sæt, som min H2B har tænkt sig at vælge :lol: Godt I kunne finde butikken :lol:

jeg tænkte det nemlig nok!!!

Men det er også rigtigt flot.

Vi kender godt butikken. Vi bor i Virum, så kommer jævnligt til Lyngby.

jeg kunne stadig bare rigtigt godt tænke mig, at han tog ind til Herrernes Magasin by David K inde i byen.

Det er nemlig lige det, som det er :) Det er rigtigt, kan jeg godt huske nu du skriver det :tunge: Du må sende ham derind også så :)

Ja, bestemt. Men tror at han er ret opsat på, at det skal være det fra forleden. Hvilket også er helt okay med mig - Bare han kommer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det klæder ham godt :) Jeg var forresten nede i hans butik for nogle uger siden, hvor jeg så ham og overvejede næsten at sige hej, bare fordi at jeg "kender" ham i gennem din tråd - lidt mærkelig følelse :lol::wink:

Hvor må det være sjovt sådan lige at kunne prøve sin brudekjole igen - glæder mig godt nok også til at prøve min igen.

Håber at I får samlet lidt guld sammen fra familien, så I kan få de personlige ringe I ønsker og god fornøjelse med vægttabet! Hvis du har lidt ekstra motivation, så send det gerne denne vej :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det klæder ham godt :) Jeg var forresten nede i hans butik for nogle uger siden, hvor jeg så ham og overvejede næsten at sige hej, bare fordi at jeg "kender" ham i gennem din tråd - lidt mærkelig følelse :lol::wink:

Hvor må det være sjovt sådan lige at kunne prøve sin brudekjole igen - glæder mig godt nok også til at prøve min igen.

Håber at I får samlet lidt guld sammen fra familien, så I kan få de personlige ringe I ønsker og god fornøjelse med vægttabet! Hvis du har lidt ekstra motivation, så send det gerne denne vej :lol:

Hahaha. Du skal næsten gøre det næste gang du ser ham, bare for at hyle ham lidt ud af det :D hæhæ.

Dét var så dejligt, at kunne hoppe i kjolen igen, det gjorde mig virkelig glad. Den er simpelthen vidunderlig.

Tusind tak. Motivation er ikke det der er mest af og da slet ikke styrke, men jeg gør det! Skal nok sende lidt i din retning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt din kjole er kommet!! :loveshower: Får da lidt stress over min ikke engang er fundet/bestilt endnu :lol:

Og flotte ringe! Og din h2B ser total godt ud i det sæt! Vi var også på jakke-sæts-prøvnings-tur i går og der blev prøvet mange marineblå sæt. Det er altså overraskende flot, når man er lidt lys i huden. Dog har "vi" det problem, at H2B er 2 meter høj og meget slank - så det er svært at få noget der er langt nok til hans lange lemmer uden det bliver mega poset til ham. :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt din kjole er kommet!! :loveshower: Får da lidt stress over min ikke engang er fundet/bestilt endnu :lol:

Og flotte ringe! Og din h2B ser total godt ud i det sæt! Vi var også på jakke-sæts-prøvnings-tur i går og der blev prøvet mange marineblå sæt. Det er altså overraskende flot, når man er lidt lys i huden. Dog har "vi" det problem, at H2B er 2 meter høj og meget slank - så det er svært at få noget der er langt nok til hans lange lemmer uden det bliver mega poset til ham. :td:

Ingen stress. Jeg har været tidligt ude. Men ville da bestemt selv også have stresset. Hvis ikke du har været der, så bør du besøge Bride Fashion. Der er så hyggeligt og de har så mange smukke kjoler. Og så er Hanne fantastisk!

Jeg er også helt vild med ringene, for mig har se lige den ekstra.

Og tak. Min hubby bliver guf, når han hopper i jakkesæt. Han har skjorte på til daglig på arbejde, så jeg ser ham oftest kun i hyggebukser og undertrøje.

Jeg har hele tiden været rigtig lun på det blå, synes simpelthen at det er så elegant og netop fordi han er lys i hovedet, ville han hurtigt lige en blegansigternes sort.

Kaspsrr kan har også problemer med længden.... Alt er for langt

Haha. Så det vi tager af hans længde kan din mand måske få? Haha :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig flot sæt til en handsome brudgom :wink:

Og så synes jeg altså ringene er helt vildt fine :rolleyes::)

Han er nemlig ret så handsome. Rødmer helt på han vegne med alle de skønne kommentarer.

Jaaaaah. Er glad for at du synes om ringene. De er så flotte, synes vi.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt din kjole er kommet!! :loveshower: Får da lidt stress over min ikke engang er fundet/bestilt endnu :lol:

Og flotte ringe! Og din h2B ser total godt ud i det sæt! Vi var også på jakke-sæts-prøvnings-tur i går og der blev prøvet mange marineblå sæt. Det er altså overraskende flot, når man er lidt lys i huden. Dog har "vi" det problem, at H2B er 2 meter høj og meget slank - så det er svært at få noget der er langt nok til hans lange lemmer uden det bliver mega poset til ham. :td:

Ingen stress. Jeg har været tidligt ude. Men ville da bestemt selv også have stresset. Hvis ikke du har været der, så bør du besøge Bride Fashion. Der er så hyggeligt og de har så mange smukke kjoler. Og så er Hanne fantastisk!

Jeg er også helt vild med ringene, for mig har se lige den ekstra.

Og tak. Min hubby bliver guf, når han hopper i jakkesæt. Han har skjorte på til daglig på arbejde, så jeg ser ham oftest kun i hyggebukser og undertrøje.

Jeg har hele tiden været rigtig lun på det blå, synes simpelthen at det er så elegant og netop fordi han er lys i hovedet, ville han hurtigt lige en blegansigternes sort.

Kaspsrr kan har også problemer med længden.... Alt er for langt

Haha. Så det vi tager af hans længde kan din mand måske få? Haha :)

Ha ha, ja, så må vi bare prøve at overbevise folk om, at det er mega moderne med en syning midt på skinnebenet;) Ej, men det er selvfølgelig surt, det er for langt, men det er lidt nemmere at gøre noget ved. Vi fandt dog ud af, at J. Lindenberg laver deres modeller både i "regular" og "long". Men de havde selvfølgelig ikke lige noget af det lange tilbage på udsalg.

Og ang. kjole - ja var i Bridefashion under deres udsalg, hvilket ikke lige var den bedste oplevelse. Men det var også min første kjoleprøvning og nok dumt at gå på udsalg. Hende der ekspederede mig, arbejdede der vist ikke normalt. Men har godt overvejet, om jeg skulle tage derud igen, da der er mange der skriver godt om dem ellers.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt din kjole er kommet!! :loveshower: Får da lidt stress over min ikke engang er fundet/bestilt endnu :lol:

Og flotte ringe! Og din h2B ser total godt ud i det sæt! Vi var også på jakke-sæts-prøvnings-tur i går og der blev prøvet mange marineblå sæt. Det er altså overraskende flot, når man er lidt lys i huden. Dog har "vi" det problem, at H2B er 2 meter høj og meget slank - så det er svært at få noget der er langt nok til hans lange lemmer uden det bliver mega poset til ham. :td:

Ingen stress. Jeg har været tidligt ude. Men ville da bestemt selv også have stresset. Hvis ikke du har været der, så bør du besøge Bride Fashion. Der er så hyggeligt og de har så mange smukke kjoler. Og så er Hanne fantastisk!

Jeg er også helt vild med ringene, for mig har se lige den ekstra.

Og tak. Min hubby bliver guf, når han hopper i jakkesæt. Han har skjorte på til daglig på arbejde, så jeg ser ham oftest kun i hyggebukser og undertrøje.

Jeg har hele tiden været rigtig lun på det blå, synes simpelthen at det er så elegant og netop fordi han er lys i hovedet, ville han hurtigt lige en blegansigternes sort.

Kaspsrr kan har også problemer med længden.... Alt er for langt

Haha. Så det vi tager af hans længde kan din mand måske få? Haha :)

Ha ha, ja, så må vi bare prøve at overbevise folk om, at det er mega moderne med en syning midt på skinnebenet;) Ej, men det er selvfølgelig surt, det er for langt, men det er lidt nemmere at gøre noget ved. Vi fandt dog ud af, at J. Lindenberg laver deres modeller både i "regular" og "long". Men de havde selvfølgelig ikke lige noget af det lange tilbage på udsalg.

Og ang. kjole - ja var i Bridefashion under deres udsalg, hvilket ikke lige var den bedste oplevelse. Men det var også min første kjoleprøvning og nok dumt at gå på udsalg. Hende der ekspederede mig, arbejdede der vist ikke normalt. Men har godt overvejet, om jeg skulle tage derud igen, da der er mange der skriver godt om dem ellers.

Det er også rigtigt, kan da godt huske at du var derude. Jeg havde også en dårlig oplevelse under deres udsalg,. En det hjalp mig heldigvis at skifte ekspedient.

Det er ærgerligt, at det skal være så svært, at finde tøj, fordi man ikke lige har en gennemsnits størrelse. Og høje mennesker er der da masser af.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudetaske måske fundet

Jeg var i går i Det Kongelige Teater med min ældste lillesøster og min mormor. Det er vi jævnligt, da min mormor gerne invitere. Både min søster og jeg har gået til ballet. Det har min mormor forøvrigt også, både som barn og som pensionist. Hun stoppede for to år siden i en alder af 71 år.
I går gæstede den russiske ballet og opførte Svanesøen. Den var meget flot, men vi savnede lidt passion. Vi kunne desværre ikke rigtigt mærke, hvor meget prinsen ville have sin prinsesse.
Nåh, men inden vi gik i teatret spiste vi middag på Skindbuksen og gik en hurtig tue igennem Magasin. Jeg stoppede op ved taskeudsalget, da jeg lige skulle se, om der ikke var en taske. Så fortæller mig mormor, at hun har en lille hvid taske, som i sin tid har været hendes mors, altså min oldemors. Taske er hvid og broderet med en masse små perler. Hun ville gå hjem og se efter den og, hvis hun kunne finde de, så må jeg gerne bruge den til brylluppet. I dag skrev hun så, at hun havde fundet den og at hun tror, at den er lige mig.
Glæder mig til at se den! Så kan jeg enten bruge den, som mit lånte eller noget gammelt.

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:7himmel: Headpiece bestilt :7himmel:

Jeg havde egentligt besluttet mig, da jeg så det første gang, men nu er det bestilt.

Jeg synes at Gadegaard Designs headpice; Crystal Bridal Headpiece Greek Style er så smukt.

Jeg viste det til min hubby, som også synes at det er rigtig flot.

Min mor var ikke helt vild i varmen - hun håber stadig på, at jeg vil bruge min søsteres konfirmationdiadem.

Nu glæder jeg mig til at modtage det med posten :loveshower:

post-56633-0-68476800-1389896625_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mon ikke det er LIDT flottere end din søsters konfirmations-diadem? Bare en smule :rolleyes::lol:

Jeg elsker det i hvert tilfælde - og så lyder det rigtig spændende med din ballet-mormors taske :)

Hvor dejligt at I har det at dele!

Redigeret af Oxytocin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer