Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er nemlig lige præcis dem.

Synes at de var så fine og prisen er jo fantastisk. Ved ikke hvor vild Kasparr egentligt er med dem. Har ikke set ham siden torsdag aften. Jeg har morgenvagter henover weekenden og han har planer ude. Godt nok sjældent at vi ser så lidt til hinanden, men sikkert meget sundt engang imellem. Jeg sover når han kommer hjem og han sover, når Jeg står om klokke 5.20....

Suk...

GLæder mig så meget til brylluppet. Jeg kan virkelig mærke, at jeg er ved at være klar og at tingene kommer på plads.

I går havde vi 3,5 års dag. Tiden går stærkt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også i din hubbys Netto i dag og handle ind. Fik købt en del ekstra, bla. de samme servietter, dog med kronhjort og egern. Overvejede også at købe ekstra af dem med kronhjort på til mellemlægningsserviet, da det netop er hovedretten 😊 men er dog lidt i tvivl, så tænker lige over det.

Meget spændende med jeres bryllupsrejse!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:7himmel: Mit smukke hårsmykke :7himmel:

Mit smukke hårsmykke.
Efter at have farvet hår i går, synes jeg endelig at jeg kan være bekendt at lægge et billede op af mit vidunderlige hårsmykke!!!!
Jeg er så glad for det :)

post-56633-0-87670900-1390899916_thumb.j

post-56633-0-04424000-1390899966_thumb.j

post-56633-0-51989000-1390899997_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, skal bestemt ikke have diadem nu.

Mit slør er langt med satinkant i to lag, hvor den korte del kan sættes ned foran ansigtet :)

Selvfølgelig. Det er jo et ''vores'' og ikke ''mit'' bryllup.

Skoene kom i sidste uge og det cremefarvede er rødligt. Lidt underligt, men Kasparr overvejer lige, om han vil beholde dem eller ej.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var her til efter sammen med mine tre gode veninder, som også er brudepiger.

Vi var i Rødovre centeret og på udkig efter kjoler.

Men så foreslår Daniela, at de skulle have jakkesæt på, hvilket de to andre var helt vilde med. Så nu er nu endt med tre sorte jakkesæt, ens bukser, men forskellige blazere, da pigerne er meget forskelligt bygget. Under blazeren har de en hvis blonde bluse med trekvart ærmer.

Jeg synes de er så flotte og de var selv helt vilde med det.

Jeg tror ærlig talt også, at det ville have taget os en evighed, at finde kjoler til dem, da de virkelig er så forskellige af udseende. Vil gerne have at pigerne skal bære perleøreringe, så de matcher mig lidt.

Mine søstre macther lidt med deres blondekjoler.

Jeg har ikke vist Kasparr billederne, men er spændt på, hvad han siger til det.

Jeg spurgte samtidig Amalie om hun ikke ville være vores gavekoordinator. Hun blev ellevild og hoppede op og ned. Mega fed reaktion :D Hun elsker ligesom mig systemer og at planlægge, så hun synes det var så fedt.

Var tidligere på dagen i Det Kgl. Teater med min mormor, hvor hun medbragte den lille taske med perler. Jeg synes den er rigtig sød, selvom den ikke er helt, som jeg troede. Men jeg vil altså bruge den, da den har tilført min oldemor. Min mormor brugte den til sin konfirmation for næsten 60 år siden, så den er virkelig gammel.

Tasken er desværre lidt gullig. Er der mon en måde, hvor man kan få den hvid, uden at smadre den?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brudepigernes tøj

Jeg var her til eftermiddag sammen med mine tre gode veninder, som også er brudepiger.
Vi var i Rødovre centeret og på udkig efter kjoler.
Men så foreslog Daniela, at de skulle have jakkesæt på, hvilket de to andre var helt vilde med. Så nu er de endt med tre sorte jakkesæt, ens bukser, men forskellige blazere, da pigerne er meget forskellige bygget. Under blazeren har de en hvid blondebluse med trekvart ærmer.
Min tredje veninde, Amalie er desværre ikke med på billederne, da hun skulle hjem efter.
Jeg synes de er så flotte og de var selv helt vilde med det.
Jeg tror ærlig talt også, at det ville have taget os en evighed, at finde kjoler til dem, da de virkelig er så forskellige af udseende. Vil gerne have at pigerne skal bære perleøreringe, så de matcher mig lidt.
Mine søstre macther de med deres blondekjoler.
Jeg har ikke vist Kasparr billederne, men er spændt på, hvad han siger til det.

Jeg spurgte samtidig Amalie om hun ikke ville være vores gavekoordinator. Hun blev ellevild og hoppede op og ned. Mega fed reaktion :D Hun elsker ligesom mig systemer og at planlægge, så hun synes det var så fedt.

Var tidligere på dagen i Det Kgl. Teater med min mormor, hvor hun medbragte den lille taske med perler. Jeg synes den er rigtig sød, selvom den ikke er helt, som jeg troede. Men jeg vil altså bruge den, da den har tilført min oldemor. Min mormor brugte den til sin konfirmation for næsten 60 år siden, så den er virkelig gammel.
Tasken er desværre lidt gullig. Er der mon en måde, hvor man kan få den hvid, uden at smadre den?

post-56633-0-29286000-1390940585_thumb.j

post-56633-0-89861800-1390940623_thumb.j

post-56633-0-22918700-1390940646_thumb.j

post-56633-0-11433800-1390940666_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror du ikke en professionel renser vil kunne klarer den??? Kunne jo ringe rundt og spørge dem, eller sende mail med billede...

Hvor er dine piger altså fine!! :) Og tasken.. Og hårpynten... Iiih altså... :D :loveshower: :loveshower: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror du ikke en professionel renser vil kunne klarer den??? Kunne jo ringe rundt og spørge dem, eller sende mail med billede...

Hvor er dine piger altså fine!! :) Og tasken.. Og hårpynten... Iiih altså... :D :loveshower: :loveshower: :cheerleader3: :cheerleader3:

Tusind tak - sikke en god idé med et renseri :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Daniela - en af brudepigerne ringede lige - Hun synes at sættet manglede noget mere for, at gøre det helt specielt, men HVAD kan vi gøre?

Kom med alle jeres bedste idéer :cheerleader3::help:

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var også i din hubbys Netto i dag og handle ind. Fik købt en del ekstra, bla. de samme servietter, dog med kronhjort og egern. Overvejede også at købe ekstra af dem med kronhjort på til mellemlægningsserviet, da det netop er hovedretten men er dog lidt i tvivl, så tænker lige over det.

Meget spændende med jeres bryllupsrejse!

Ikke for at være ordkløver (og så lidt alligevel :wink: )... Det er ikke en kronhjort på servietten... Det er et dådyr! Kronhjortens opsatser har ikke skufler ("plader") - med en (træ)kroneformet opsats.

Ideén med mellemlægsservietten var ellers god og kan stadig fungere når nu hovedretten er vildt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til nytår så jeg sådan nogle hår duttelutter med en lille tophat, lidt birdcage slør i, lidt andet pynt, det synes jeg kunne være sjovt at give dem... en feather fascinator eller lille headpiece kunne også være skønt... Det kunne også være morsomt at give dem knaphulsblomster til reverset. Nogle relativt store halskæder. Farvede stilletter. Knaldrøde læber.

Og må jeg lige sige: Jeg ELSKER idéen!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi skal have noget knaldfarve og glimmer indover. Er lidt ude i hvide stiletter med sten, et bånd om halsen med en stor blomst og så højt/stort hår.

Lidt inspireret af Carrie til Stanford og Anthonys bryllup :)

Synes også idéen bliver super fed, omend noget anderledes end planlagt.

post-56633-0-63089200-1391037574_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var også i din hubbys Netto i dag og handle ind. Fik købt en del ekstra, bla. de samme servietter, dog med kronhjort og egern. Overvejede også at købe ekstra af dem med kronhjort på til mellemlægningsserviet, da det netop er hovedretten men er dog lidt i tvivl, så tænker lige over det.

Meget spændende med jeres bryllupsrejse!

Ikke for at være ordkløver (og så lidt alligevel :wink: )... Det er ikke en kronhjort på servietten... Det er et dådyr! Kronhjortens opsatser har ikke skufler ("plader") - med en (træ)kroneformet opsats.

Ideén med mellemlægsservietten var ellers god og kan stadig fungere når nu hovedretten er vildt...

Helt i orden med noget ordkløveri ;) Jeg har aldrig lært forskellen, så har altid kluntet rundt i betegnelserne og kalder dem derfor næsten altid bare for "Bambier" :lol:

Jeg har også fået manden til at købe en del hjem af servietterne, så vi har dem, hvis vi vil bruge dem :)

Josephine: Hvor er det bare et super smukt hair piece - det klæder dig virkelig godt! Det er også en smuk taske, men ja, godt nok ærgerligt, at den er så gullig. Jeg tænkte klorin, men ved ikke hvorvidt jeg selv ville turde prøve det, når nu tasken har affektionsværdi... :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder meget 80'er-agtigt. Det er jeg personligt en smule...hmm...overdoseret med :wink:

Det bliver ikke 80'er agtig. Det er jeg ikke selv helt vild med. Nu må vi se, hvad de selv gerne vil. DR har også talt om store halssmykker :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer