Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg skal i dag sammen med min mor ud til Lykke Brudekjoler i Ballerup og prøve det smukke sko fra Pink Paradox og muligvis købe dem, hvis de er ligeså smukke i virkeligheden :cheerleader3:

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg melder mig da også lige på banen med lykønskninger. Hvor er det dejligt for jer at få mere tid med hinanden oveni som bonus. :loveshower:

Det er bare så dejligt! Allerede nu er stemningen en helt anden derhjemme, da vi begge ved at det hele snart bliver bedre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NÅÅÅÅÅRH JA! Haha, jeg har købt lidt mere til toiletkurven. Jeg har købt et lyserødt neglesæt med blomster på og en lyserød hjerteformet hårbørste.

Begge dele er selvfølgelig bare til dametoilettet. I mændenes toiletkurve ligger jeg bare en negleklipper, dem har vi alligevel tonsvis af der hjemme (why?! :blink: )

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:7himmel: Brudesko :7himmel:

Så her jeg købt brudesko. Endte med nogle helt andre, end dem jeg kom efter.
Hubby er dog ked af at jeg bliver så meget højere, selv med en meget lille hæl :)
Øøøv. Så nu må jeg virkelig overveje, om jeg skal købe flade sko. Jeg vil bare så gerne have lidt højde.

EDIT:

jeg beholder mine smukke brudesko og må så skifte til et par ballerinaer i løbet af dagen, hvis fødderne er ømme og manden træt :)

post-56633-0-58436600-1393524128_thumb.j

post-56633-0-16403700-1393524145_thumb.j

post-56633-0-23012600-1393524179_thumb.j

post-56633-0-80458700-1393524196_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da ingen der lægger mærke til at du er 3-4 cm højere, når musikken spiller! Derudover så er det jo sådan i ser ud til hverdag også tænker jeg, så er der jo ingen der studser over det.

Super fine sko i øvrigt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej de er fine de sko!! :) Hvor høj er hælen? Hmm, er han sådan meget ærgerlig over det eller kun lidt ærgerlig?... ;)

Jeg tror hælen er 5 cm. Han er meget ærgerlig, men har sagt til ham, at det altså er dem, som jeg vil have :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han er meget ærgerlig over det, synes jeg det er synd for ham at han ikke bliver hørt. Særligt fordi det kan være lidt svært for de kære mænd at bevare deres mandighed i bryllupshalløj der meget hurtigt bliver meget feminint. Hvis det så betyder meget for ham at hans brud ikke er højere end ham selv, betyder det så virkelig mindre for dig end hvilke sko du skal have på? Jeg beklager meget hvis jeg bliver upopulær nu, jeg har ikke samme sko-gen som mange andre, så det kan da sagtens være jeg bare ikke forstår det, men hvis Thomas af en eller anden grund var meget ærgerlig over mine sko ville jeg vælge nogle andre sko.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med dit nye job! Hvor er det fedt for dig! Kan virkelig godt forstå at du gerne vil slippe for aften og nat arbejde - jeg ville også blive lykkelig for at slippe for det!

Det bliver da et super år for jer! Og smukke sko du har købt. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke nogle smukke sko du har fundet, de er godt nok fine... :a1221:

Jeg kan nu godt forstå at din kære H2B er lidt ærgelig over at du bliver lige lidt højere end ham (ikke at jeg synes det gør noget), og jeg ville nok vælge nogle andre, men hvis du har besluttet dig for det skal være dem er det jo sådan det er... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis han er meget ærgerlig over det, synes jeg det er synd for ham at han ikke bliver hørt. Særligt fordi det kan være lidt svært for de kære mænd at bevare deres mandighed i bryllupshalløj der meget hurtigt bliver meget feminint. Hvis det så betyder meget for ham at hans brud ikke er højere end ham selv, betyder det så virkelig mindre for dig end hvilke sko du skal have på? Jeg beklager meget hvis jeg bliver upopulær nu, jeg har ikke samme sko-gen som mange andre, så det kan da sagtens være jeg bare ikke forstår det, men hvis Thomas af en eller anden grund var meget ærgerlig over mine sko ville jeg vælge nogle andre sko.

Kasparr bliver naturligvis hørt. Jeg har bedt ham om, at tænke over det og har også sagt til ham, at jeg gerne vil købe et par flade sko.

Så kan jeg veksle lidt. Han forstår sagtens, hvorfor jeg ønsker mig sko med hæl .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega flotte sko :) Jeg kan så meget godt forstå hvorfor du gerne vil have hæl.. På den anden måde kan jeg godt forstå han er ked af at du bliver højere end ham.. :unsure: Det ville jeg have taget højde for (men det er også ektremt let for mig at sige når jeg er over 25 cm højere end mig :huh:)..

Hvor stor er forskellen? Hvis det er meget lidt, kan han ikke få nogle mandesko med lidt højde også (ikke sådan hæle-hæle! :))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis han er meget ærgerlig over det, synes jeg det er synd for ham at han ikke bliver hørt. Særligt fordi det kan være lidt svært for de kære mænd at bevare deres mandighed i bryllupshalløj der meget hurtigt bliver meget feminint. Hvis det så betyder meget for ham at hans brud ikke er højere end ham selv, betyder det så virkelig mindre for dig end hvilke sko du skal have på? Jeg beklager meget hvis jeg bliver upopulær nu, jeg har ikke samme sko-gen som mange andre, så det kan da sagtens være jeg bare ikke forstår det, men hvis Thomas af en eller anden grund var meget ærgerlig over mine sko ville jeg vælge nogle andre sko.

Kasparr bliver naturligvis hørt. Jeg har bedt ham om, at tænke over det og har også sagt til ham, at jeg gerne vil købe et par flade sko.

Så kan jeg veksle lidt. Han forstår sagtens, hvorfor jeg ønsker mig sko med hæl .

Men forstår du også hvorfor han ikke er glad for at hans brud er højere end ham?

Hvis dine sko skal være hvide, er der nok en del hvide ballarinaer nu her op til konfirmationssæsonen, selvom flere og flere konfirmander vil have stiletter på. Ved ikke om de også kører Ivory til konfirmander?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan godt forstå dig i forhold til dine sko men kan nu også godt forstå ham. Her er det dog mig som gerne vil have jeg ikke blive højere og har derfor fundet nogen flade sko.. Vi er nemlig lige høje

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super smukke sko du har fået købt! :a1221:

jeg må dog indrømme, at jeg er på din mands side... synes bare det ser forkert ud hvis kvinden er højest, og kan godt forstå det betyder meget for ham... det er bare ikke særlig maskulint at være mindre end sin kone :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

[qname=gybbelgobbel" post="1428087" timestamp="1393535077]

Hvis han er meget ærgerlig over det, synes jeg det er synd for ham at han ikke bliver hørt. Særligt fordi det kan være lidt svært for de kære mænd at bevare deres mandighed i bryllupshalløj der meget hurtigt bliver meget feminint. Hvis det så betyder meget for ham at hans brud ikke er højere end ham selv, betyder det så virkelig mindre for dig end hvilke sko du skal have på? Jeg beklager meget hvis jeg bliver upopulær nu, jeg har ikke samme sko-gen som mange andre, så det kan da sagtens være jeg bare ikke forstår det, men hvis Thomas af en eller anden grund var meget ærgerlig over mine sko ville jeg vælge nogle andre sko.

Kasparr bliver naturligvis hørt. Jeg har bedt ham om, at tænke over det og har også sagt til ham, at jeg gerne vil købe et par flade sko.

Så kan jeg veksle lidt. Han forstår sagtens, hvorfor jeg ønsker mig sko med hæl .

Men forstår du også hvorfor han ikke er glad for at hans brud er højere end ham?

Hvis dine sko skal være hvide, er der nok en del hvide ballarinaer nu her op til konfirmationssæsonen, selvom flere og flere konfirmander vil have stiletter på. Ved ikke om de også kører Ivory til konfirmander?

Selvfølgelig forstår jeg ham. Går aldrig i høje sko til daglig, da jeg så bliver højere end ham. Men til brylluppet vil jeg så gerne have bare en smule hæl, da det giver en meget smukkere holdning i ryggen.

Nu var Kasparr træt i går, da han kom hjem fra arbejde... Han er altid fem cm lavere efter arbejde. Så vi må prøve igen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super smukke sko du har fået købt! :a1221:

jeg må dog indrømme, at jeg er på din mands side... synes bare det ser forkert ud hvis kvinden er højest, og kan godt forstå det betyder meget for ham... det er bare ikke særlig maskulint at være mindre end sin kone :blush:

Jeg er altid højest :) skrev små desperat til min mor i går, at det altså gav en højdeforskel. Så ringede hun til Miiiin sagde, at det var det jo altid på os, så vores gæster vil jo ikke synes at det er mærkeligt, at jeg rager lidt op, for det gør jeg jo altid :)

Jeg tror vi begge skal summe lidt over det og så tror jeg, at jeg finder et par smukke flade sko også til år vi fx skal have taget billeder :)

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med dit nye job! Hvor er det fedt for dig! Kan virkelig godt forstå at du gerne vil slippe for aften og nat arbejde - jeg ville også blive lykkelig for at slippe for det!

Det bliver da et super år for jer! Og smukke sko du har købt. :loveshower:

JJeg glæder mig også bare til at marts er slut nu, så jeg kan slippe helt. Kan godt forstå at du gerne vil undgå det helt med to børn og en mand :)! Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super smukke sko du har fået købt! :a1221:

jeg må dog indrømme, at jeg er på din mands side... synes bare det ser forkert ud hvis kvinden er højest, og kan godt forstå det betyder meget for ham... det er bare ikke særlig maskulint at være mindre end sin kone :blush:

Jeg er altid højest :) skrev små desperat til min mor i går, at det altså gav en højdeforskel. Så ringede hun til Miiiin sagde, at det var det jo altid på os, så vores gæster vil jo ikke synes at det er mærkeligt, at jeg rager lidt op, for det gør jeg jo altid :)

Jeg tror vi begge skal summe lidt over det og så tror jeg, at jeg finder et par smukke flade sko også til år vi fx skal have taget billeder :)

Årh, troede I var lige høje når når du ikke havde sko på... Har I købt hans sko og har han dem på på billedet? Der er jo ofte også lidt "hæl" på sådan nogle herrefestsko.. Måske det kunne udligne lidt? Håber I finder en løsning I begge bliver glade for :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer