Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

Min svigermor gik henover julen helt i selvsving med sine strikkepinde og har strikket os sokker, huer og en halsedisse til mig.

Jeg vil derfor spørge hende, om hun kunne have lyst til, at strikke en sjal til mig, som jeg kan bære, når det bliver lidt køligt på de bare ærme.

Har lige søgt lidt inspiration på nettet, så jeg kan have en pejlemærke til hende :)

Jeg kan godt tænke mig, at garnet et lidt floffy, men uden at være pelsagtigt. Farven skal være creme og så må der gerne være glimmer i :)

post-56633-0-53517500-1394784157_thumb.j

post-56633-0-24325800-1394784178_thumb.j

post-56633-0-64674000-1394784191_thumb.j

post-56633-0-85691300-1394784229_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du må sige til med slør,... Jeg kan skaffe et på 250 cm med en fin syet kant til 400,- det er ret bredt og fyldigt, som det på dit billede

Tusind tak, hvor er du sød. Har du et billede af sløret?

Jeg har jo egentligt et slør, som jeg har givet 2.000,- for. Jeg talte med butikken i dag og jeg må gerne komme ned og vælge et andet, så det tror jeg at jeg vil prøve i første omgang :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lækkert at du har en svigermor til at lave et bryllupssjal :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at se det endelige resultat. Ved du, hvor du har fundet den sidste pelskappe på billederne? :)

Synes det ville være rigtig smukt med sådan et slags slør til din kjole... det var også min oprindelige tanke til mig selv, selvom jeg også er glad for mit blondeslør, kan man jo stadig godt blive i tvivl :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lækkert at du har en svigermor til at lave et bryllupssjal :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at se det endelige resultat. Ved du, hvor du har fundet den sidste pelskappe på billederne? :)

Synes det ville være rigtig smukt med sådan et slags slør til din kjole... det var også min oprindelige tanke til mig selv, selvom jeg også er glad for mit blondeslør, kan man jo stadig godt blive i tvivl :huh:

Jeg kan desværre ikke huske det. Jeg googlede bare på både engelsk og dansk.

Nu må vi se om min svigermor har lyst til at gøre forsøget. Jeg har ikke spurgt hende endnu. Vi skal hjem til hende i morgen og der vil jeg spørge hende :)

Det med tvivl er bare så farligt og nu er den vendt tilbage til mig så mange gange, så nu efter jeg så billedet, må jeg gøre noget ved det.

Jeg synes bare det slør på billedet er så smukt og det vil passe så fint til min kjole.

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes at det er et super smuk slør: Nu kan jeg hverken huske hvordan din kjole eller dit slør ser ud, men det kan jeg da hurtigt finde frem til :) Er helt vil med det første sjal, synes det ser ud som om det er lavet af tyl

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå kan hverken finde billeder af kjole eller slør

Jeg har fjernet billederne, men giver gerne en genopfriskning :7himmel:

Jeg kan godt li tanken og det andet slør, idet det på en måde vil falde i et med slæbet på min brudekjole. Det nuværende slør kranser mere kjolen ind.

Det første sjal er af tyl, men jeg kan godt li' måden, som det bliver holdt sammen på af spændet :)

post-56633-0-76386600-1394885964_thumb.j

post-56633-0-01153300-1394885973_thumb.j

post-56633-0-73723100-1394885981_thumb.j

post-56633-0-94475800-1394885988_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt enig med dig i at det nye slør du har udset dig passer så fint sammen med tyllen i din kjole. Der ud over så synes jeg kun at slør med satin kant passer til en satin/silke kjole.

Det kan jeg tildels godt følge dig i, jeg har nok mest bare set mig irriteret eller frustreret over den trekant, som sløret danner omkring mit hoved. Håber jeg kan finde et andet slør, som giver den ønskede effekt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver nød til at sige, at det er en fantastisk smuk kjole du har valgt!

Tusind tak. Jeg elsker også m brudekjole.

Vsr lige inde og se på din kjole igen, den ligger lidt op af min i stilen, hvilket mærke er din kjole? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også det ville være pænt med et enkelt langt slør til din smukke kjole... Jeg synes ikke om den måde dit nuværende slutter på.. Enten synes jeg sløret skal være længere/samme længde som kjolen eller kort.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:7himmel: Flybilletter til bryllupsrejsen bestilt :7himmel:

Kasparr og jeg bestilte tidligere flybilletter til vores bryllupsrejse. Vi rejser mandagen efter brylluppet og kommer hjem igen lørdag :a1221: Turen går til smukke Rom, hvor ingen af os tidligere har været.

Der har været mange forskellige muligheder for destinationen oppe og vende og vi har hele tiden haft i mente, at det ikke måtte koste al for meget, da vores bryllup i forvejen koster mere, end først beregnet - Vores budget har åbenbart ikke været til for, at blive overholdt :floejt:

De Kanariske Øer har i flere omgange været oppe og vende, da jeg gerne ville have lidt varme og afslapning. Oktober er en svær måned i forhold til temperaturerne i Europa og vi har derfor skulle lidt længere væk. Men Kasparr var ikke rigtigt til daseferie og jeg var aldrig helt forelsket i tanken. Jeg har altid elsket Grækenland og dermed de græske øer og dem kunne jeg jo ikke få - I hvert fald ikke, hvis vi ville være sikre på, at få en varm badeferie.

Vi har også talt om flere forskellige storbyer i Europa, heriblandt; Barcelona, London, Berlin, Napoli, Amsterdam og Budapest. Budapest besøgte vi i august 2013 og vi forelskede os hovedkuls i den smukke by, men da vi lige har været der vil vi ikke derned igen, da vi begge gerne vil opleve og se nye steder - Nye eventyr :loveflag:

Forleden aften sidder vi derfor og ser på rejser og kigger på Paris.Paris var det allerførste sted, som vi nogensinde talte om at opleve sammen, derfor var byen et oplagt valg for os, som bryllupsrejse. Idéen om Paris stammer fra Moulin Rouge, som er Kasparrs yndlings film. "Come what may" har en kæmpe betydning for os. Både ordene og selve sangen beskriver vores følelser for hinanden helt perfekt. Vi sad derfor og kiggede lidt på hoteller og flybilletter til Paris, men vi følte ikke rigtigt nogen begejstring eller spænding omkring byen.Jeg var i Paris,da jeg var 12 år gammel og Kasparr har også tidligere været der og vi synes begge, at byen er noget så smuk, men pludselig virkede det bare ikke rigtigt for os. Kasparr nævner kort forinden, at vi går i seng, at Rom også kunne være en mulighed. Vi gik i seng og Kasparr tog afsted dagen efter og Rom blev ved med at lægge i mit baghoved, så da vi taler sammen i går aftes, spurgte jeg ham, om han mente det med Rom. Det gjorde han og vi har derfor set på flere forskellige hoteller siden i går aftes og har i eftermiddags bestilt flybilletterne.

Vi tror at Rom har den historie, den dybe og den hel rigtige mængde af romantik, som vil være perfekt for vores bryllupsrejse.

Oprindeligt var vores drøm af en bryllupsrejse, at tage på roadtrip i USA, men pengene er desværre ikke til det. Derudover drømmer vi om, at blive flere så snart brylluppet er ovre og en lille ny vil jo også koste.

Vi har ellers været meget i tvivl om, hvorvidt vi ville få råd til en bryllupsrejse, men jeg især har ikke kunne slippe tanken. Når vi nu får det perfekte og storslåede bryllup, som jeg altid har drømt om, så må vi da også have en romantisk bryllupsrejse, som afslutning på vores bryllup.

Heldigvis får vi begge penge tilbage i SKAT og jeg får desuden udbetalt mine feriepenge, i forbindelse med min opsigelse fra mit arbejde. Disse penge gør, at det hele bliver lidt mere overskueligt økonomisk og hubby gik endelig roligt og hel af sig selv med til, at vi nu skal på bryllupsrejse :kiss:

Vi har derudover begge fødselsdag inden brylluppet og har derfor aftalt, at vi vil ønske os penge til hjælp til bryllupsrejsen.

Nu skal vi bare have fundet det helt perfekte hotel, som kan danne basen for vores bryllupsrejse. Hotellet skal være klassisk og romantisk - gerne med himmelseng, guld og glimmer. Normalt er vi til det mere minimalistiske og stilrene, men lige netop denne rejse, må gerne have lidt ekstra og særligt med sig. Derudover ofrer vi også gerne lidt ekstra penge, end vi normalt ville gøre, når vi rejser. Lige nu kigger vi på fire forskellige hoteller, men er endnu ikke faldet helt for noget og leder stadig videre. Grundet mit nuværende arbejde, som receptionist på hotel, går jeg meget op i gæsteanmeldelser- og bedømmelser. Tripadvisoer er derfor fantastisk. Jeg bruger også Booking.com og Expedia/Hotels.com til at læse og se beskrivelser af hotellerne. Derudover er vi begge en smule kræsne, så det er noget af et projekt :lol:

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:heart: Hubbys manchetknapper :heart:

Da vi for i starten af januar havde Kasparrs fars kone og min svigerinde på besøg, spurgte jeg Kasparrs fars kone, om hun mon havde et par af min dejlige svigerfars manchetknapper, som Kasparr kunne bruge til vores bryllup. :pokey: Det havde hun helt sikkert og da vi var sammen med hende i dag, havde hun dem med.

Manchetknapperne var hendes morgengave til ham, da de blev gift i sin tid, så det passer bare så fint ind :a1221:

De forestiller den skotske nationalblomst - en skotsk lilje (et pænt ord for en tidsel :blink:)

Kasparrs far elskede Skotland og dansede i mange år skotsk folkedans, så det er en smuk og vidunderlig måde, at have ham med på på dagen. Åååhh, hvor jeg savner ham :blush:

post-56633-0-43955800-1395001234_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det må jeg sige! Jeg er rigtig skuffet over mig.. Jeg var 100% sikker på at jeg havde læst din tråd igennem og alt muligt… FY skam mig! Det havde jeg så ikke.. Så det er lige blevet til en hurtig skimning inden jeg går i gang igen! :D

Til at starte med, Så er jeres invitationer da super flotte, det ser hammer godt ud med det lille skilt foran :):loveshower:

Jeg er også helt vild med dit slør, det er godt nok flot … din kjole er virkelig også smuk, du bliver da helt fantastisk smuk! :):cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det må jeg sige! Jeg er rigtig skuffet over mig.. Jeg var 100% sikker på at jeg havde læst din tråd igennem og alt muligt… FY skam mig! Det havde jeg så ikke.. Så det er lige blevet til en hurtig skimning inden jeg går i gang igen! :D

Til at starte med, Så er jeres invitationer da super flotte, det ser hammer godt ud med det lille skilt foran :):loveshower:

Jeg er også helt vild med dit slør, det er godt nok flot … din kjole er virkelig også smuk, du bliver da helt fantastisk smuk! :):cheerleader3:

Haha, det er helt okay - Her er bare så mange tråde herinde at holde styr på :D

Tusind tak - Jeg er efterhånden også godt tilfreds med vores indbydelser.

Er det det nuværende slør eller det mulige, som du er vild med? hehe

Og til det med min brudekjole: :blush::bearhug: Tak hvor er du sød!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer