Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

I dag kom vores Polaroid kamera med posten. Bliver spændende. Vi må lige afprøve det en dag.

Kasparr er faldet for Lloyds 1888 Waterloo sko, som han netop har bestilt.

Han læste en artikel i Gommen, et af de magasiner, som vi fik på bryllupsmesse, at når bruden nu kunne flippe helt ud med kjolen, kan og bør gommen også gå et skridt videre.

Kasparr havde ellers talt om blanke, sorte sko. Men han faldt lidt for idéen.

Jeg tror også at det vil stå skide godt til en blå habbit og så med et lækkert brunt bælte.

post-56633-0-00237600-1390324305_thumb.p

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig skal gommen have lov. Jeg synes at jeg har fået så meget til vores bryllup; dyr brudekjole, dyre vielsesringe, smukt headpiece osv.

Så at Kasparr vil gøre lidt ekstra ud af skoene, er bare helt i orden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fede sko... Og ja gommen skal da også have lidt lov... :wink:

Min H2B vil gerne til Mond of copenhagen og have specielt syet et jakkesæt.. Og det skal han da have lov til.. :a1221:

Ja, han skal da :)

De mænd er jo dejlige og det er da også deres dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fede sko!! Kunne godt håbe, at min mand fik lyst til at vælge nogle lidt mere atypiske sko, for at få lidt kant.

Må jeg spørge hvad en filmrulle til jeres poloridkamera koster og antal billeder? Min mor havde et for en del år tilbage og husker bare at det var hamrende dyrt pr. billede.

Skal vi ikke lige se et billede af dig med hairpiece'et på? :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lad han læse artiklen, måske det hjælper.

Jo da. Det er virkelig dyrt. Det kostede 109,- for ti billeder.

Så der bliver sat et skilt op med et billede pr. gæst. Vi har købt til 60 billeder, så det har kostet en slat, men tror at det bliver så godt :)

Ville egentlig gerne vise et billede, men mit hår er så grimt for tiden, det trænger virkelig til noget hårfarve.

Men når jeg har været hos frisøren vil jeg gerne lægge et billede op :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauw!!! <3 Jeg har for en lille time siden modtaget mit smukke hårsmykke fra Gadegaard Design.

Det er helt fantastisk. Jeg glæder mig så meget til at bære det på vores bryllupsdag :)

Jay! Glæder mig til at se det på dig!!! :cheerleader3:

Og hvad måtte i give for polarid kameraet og hvor er det købt??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryllupsrejse?

Bryllupsrejse?
Vi vil så gerne afsted. Gerne til noget varmt. Vi vil rejse umiddelbart efter brylluppet , som i om mandagen :)
Men hvor skal vi hen?
Vi har ikke råd til Asien og heller ikke de store drømme om det.

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bryllupsrejse!

Ikke så meget bøvl der. Jeg spurgte om ikke Kasparr kunne tænke sig, at stå for rejsen og så overraske mig med destinationen, når vi står i lufthavnen. Mit eneste krav er varme og strand.

Det har han sagt ja til. UUUUUUH! :cheerleader3::7himmel::loveshower::a1221::bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Glæder mig til at se størrelsen på de polaroid billeder den kan tage, jeg har nemlig haft netop det kamera på min ønskeliste på amazon i over et år, fuldstændigt urelateret til bryllup, men er den som jeg forestiller mig det, så var polaroidbilleder som klæbes i en bog og tilføjes en hilsen også en af de gæstebogsideer jeg har haft. Så jeg venter i spænding :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se størrelsen på de polaroid billeder den kan tage, jeg har nemlig haft netop det kamera på min ønskeliste på amazon i over et år, fuldstændigt urelateret til bryllup, men er den som jeg forestiller mig det, så var polaroidbilleder som klæbes i en bog og tilføjes en hilsen også en af de gæstebogsideer jeg har haft. Så jeg venter i spænding :)

Jeg tror at vi kommer til at prøve det af lidt inden brylluppet, bare lige for at checke. Har faktisk ikke åbnet papiret og chekcet størrelsen, men kan heg evt. gøre? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Glæder mig til at se størrelsen på de polaroid billeder den kan tage, jeg har nemlig haft netop det kamera på min ønskeliste på amazon i over et år, fuldstændigt urelateret til bryllup, men er den som jeg forestiller mig det, så var polaroidbilleder som klæbes i en bog og tilføjes en hilsen også en af de gæstebogsideer jeg har haft. Så jeg venter i spænding :)

Jeg tror at vi kommer til at prøve det af lidt inden brylluppet, bare lige for at checke. Har faktisk ikke åbnet papiret og chekcet størrelsen, men kan heg evt. gøre? :)
Det ville være fedt! Jeg ved godt der står mål på, men har så svært ved at finde ud af hvor stort eller småt noget er hvis jeg ikke kan se det i forhold til noget andet...

Og spændende med overraskelsesrejse!

Det er meget spændende, men tilgengæld en hel den mindre stressende for mig.
Herhjemme har vi også aftalt at Thomas står for rejsen, men vi kender jo destinationen, men han bestemmer hvor vi skal sove og hvilke områder vi skal ud til osv. Det er rart når de får egne opgaver man kan lade være med at tænke på... Bortset fra at jeg ikke har hepatitis vaccinen så den skal vi finde penge til og det skal jeg have fikset... Redigeret af gybbelgobbel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så spændende.

Ville normalt heller ikke kunne holde til, at overlade det ansvar til ham, men for mig er det en virkelig stor tillidserklæring.

Jeg styrer normalt det meste derhjemme, så at give ham lov til at bestemme bryllupsrejsen er bare dejligt.

Tror også at han virkelig kommer til at nyde det.

Har dog allerede mindet ham om, at huske at navnene på rejsen skal være det samme, som i vores pas.

Vil gerne rejse under vores nye navne, da vi begge skifter det hele ud med noget helt andet.

Vi tager min afdøde svigerfars mellemnavn til mellemnavn og min morfars mellemnavn til efternavn.

Så det bliver rigtig personligt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har købt servietter til brylluppet. Kan bare ikke helt finde ud af om, hvorvidt at de skal bruges til receptionen eller til kaffen.

Jeg har købt 80 stk. så det passer perfekt til receptionen.

De kostede 10,- pr. pakke i netto og købte to pakker.

Det er dem fra denne uges tilbudsavis med ugler på.

Jeg EEEELSKER alt med ugler og de passer meget godt ind med det natur, som vi har i brylluppet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke fået taget et billede, men smider gerne et billefde op senere :)

Ok super :) ellers tjekker jeg bare netto avisen online når jeg kommer tilbage på computeren :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer