Nynne76

Møgvejr

24 indlæg i dette emne

Hej skønne jer :)

Hvorfor dælen er det lige at de melder møgvejr til på lørdag. Kan lige se os i hestevogn i silende regnvejr. :td: ØV!!! Er der nogen herinde der har været ude for lign?? Det skal helt klart ikke ødelægge dagen, og vil næsten også hellere have regn end 30 grader. Meeen tænker da på vores kære tur i hestevogn, og de billeder vi gerne ville have taget ved stranden!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det SKAL ændre sig... men uanset hvad, så er jeg sikker på, at vejret ikke ødelægger en helt igennem fantastisk dag for nogle af os... Sådan bliver jeg i hvert fald nødt til at tænke!

Vi må bare droppe de billeder vi først havde planer om at få taget og så bruge en planB - håbe at gæsterne har paraplyer med og tørre sko (Ja, vores reception er i haven og vi bliver 110, så selvom der er telt, så skal der jo nok komme regn på gæsterne)

Men det danske vejr kan jo altid overraske, så hvem ved?!?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu lover de ikke heldagsregn, men max 10mm og det er i vestsjælland-området, ellers taler vi 2-4mm og det skulle da undrer en meget om de falder lige i de timer hvor I skal giftes :)

Men ellers er det altid godt med en back-up plan - det er bestemt heller ikke morsomt at skulle tage billeder i 30 grader uden at kunne komme i skygge :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kig positivt på det. De sidste to weekender har det været supergodt vejr og i lørdags var det så varmt at folk sad og svedte under middagen (det gjorde ikke sagen bedre at festen blev holdt i nogle lokaler i et boligkompleks hvor vinduerne ikke måtte åbnes). Naturligvis håber man ikke på decideret regnvejr men er vejret dårligt så opnår I trods alt at selskabet ikke bliver så spredt som man af og til er ud for hvis det er så varmt at nogle opholder sig meget udenfor.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig...regn på bryllupsdagen betyder rigdom i ægteskabet :thumbsupsmileyanim:

Og I kan jo have en backup plan med et par søde gummistøvler og en smuk brudeparaply !!!

prøv at kigge hos Lisbeth Dahl!

TILLYKKE og pøj pøj med det hele

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nemlig...regn på bryllupsdagen betyder rigdom i ægteskabet :thumbsupsmileyanim:

Og I kan jo have en backup plan med et par søde gummistøvler og en smuk brudeparaply !!!

prøv at kigge hos Lisbeth Dahl!

TILLYKKE og pøj pøj med det hele

Hvem hunnan er Lisbeth Dahl????? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min fars gamle moster siger at hvis det regner på bryllupsdagen så falder der guld i brudens skød - så hvis det bliver dårligt vejr, så vælg lidt overtro i stedet :)

Ja den vil jeg da have med i mine tanker imens jeg kan mærke regnen gennemvæde min kjole. Ha ha ha. Ej, det skal da nok holde tørt liiige indtil vi er indendøre. Det er jeg da sikker på.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig...regn på bryllupsdagen betyder rigdom i ægteskabet :thumbsupsmileyanim:

Og I kan jo have en backup plan med et par søde gummistøvler og en smuk brudeparaply !!!

prøv at kigge hos Lisbeth Dahl!

TILLYKKE og pøj pøj med det hele

Hvem hunnan er Lisbeth Dahl????? ;)

Tjek hendes navn på google, hun laver romantiske ting og kan købes i de fleste større byer...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nemlig...regn på bryllupsdagen betyder rigdom i ægteskabet :thumbsupsmileyanim:

Og I kan jo have en backup plan med et par søde gummistøvler og en smuk brudeparaply !!!

prøv at kigge hos Lisbeth Dahl!

TILLYKKE og pøj pøj med det hele

Hvem hunnan er Lisbeth Dahl????? ;)

http://www.lisbethdahlshop.dk/accessories/paraplyer.html

en butik med bla. skønne paraplyer, der ligger også fysiske butikker rundtomkring!! :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev gift d. 12 - det blæste og blæste.. VI havde faktisk besluttet at flytte fotograferingen indenfor, men prøvede alligevel udenfor, vi fik nogle rigtig lækre blæsebilleder :lol: Det her er mit ynglings :lol: (undskyld det er så stort ;)

543666_10150829554250812_563465811_10362900_793691032_n.jpg

Man må tage det sure med det søde - og det gør man heeelt automatisk til sit bryllup :a1221:

Jeg krydser fingre for tørvejr på lørdag, og ønsker jer den allerbedste dag :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev gift d. 12 - det blæste og blæste.. VI havde faktisk besluttet at flytte fotograferingen indenfor, men prøvede alligevel udenfor, vi fik nogle rigtig lækre blæsebilleder :lol: Det her er mit ynglings :lol: (undskyld det er så stort ;)

543666_10150829554250812_563465811_10362900_793691032_n.jpg

Man må tage det sure med det søde - og det gør man heeelt automatisk til sit bryllup :a1221:

Jeg krydser fingre for tørvejr på lørdag, og ønsker jer den allerbedste dag :a1221:

Ej, hvor er det bare fedt det billede. :thumbsupsmileyanim: Jeg er ikke til de der opstillede billeder, og det her er bare SÅ friskt og naturligt. Er glad for at du lige gav mig muligheden for at tænke: Skidt være med vejret, billederne blir gode alligevel. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhhh mine tanker kredser også om det hele tiden!!!! Har hestevogn og udendørs fotografering, og ingen plan B! Har dog en smuk LD paraply... :)

Håber det regner i vildskab om morgenen, og at det så klarer op med middagstid. Den aftale prøver jeg på at lave med ham foroven :rolleyes: Og bliver det sådan har jeg lovet ikke at sige sgu i et helt år!! Og det er stort!! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer