camillat

Anderledes bryllup. Underligt?

15 indlæg i dette emne

Snakken er den seneste tid gået på, om ''suppe, steg og is-bryllup'' virkelig er det vi ønsker. Og for mit vedkommende må jeg svare nej... :-)

De sidste par dage har jeg tænkt på bryllup i udlandet..

Mit forslag er, at vi bliver viet på en strand i Seychellerne - og den er H2B helt med på..

For så at på ½ eller 1 års bryllupsdagen blive viet (eller velsignet bliver man vel så bare?) helt traditionelt i kirken, tidligt formiddagen (fx. 9.30) med min far som følger mig op, hvid kjole, slør, salmer og riskastning som ''normalt'', for derefter at holde lækker brunch, med alt hvad hjertet begærer for ALLE dem vi har lyst til at fejre vores kærlighed med. derefter småkager, kaffe og bryllupskage om eftermiddagen..

Er det for underligt???

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige der er mange der har holdt lidt alternative brylluper herinde :) nogen blev viet på en båd, nogen tage til vegas eller Thailand og jeg bliver gift på et middelalder museum :) Så alt kan lade sig gøre og det bliver jo bare sjovt, personligt og mindeværdigt når man gør det lidt anerledes. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev trætte af familien og tager til Vegas og jeg MEGA glæder mig :) Vi skal så ikke holde noget i kirken herhjemme - måske laver vi noget mad hos min far, hvor den nærmeste familie er, når vi er kommet hjem .... men det er så også bare det :) Så ved ik helt hvordan det blir den med, at man holder noget brunch bagefter .... men syns da det lyder som en fantastisk ide! :) At lave brunch er jo heller ik ligeså dyrt, som at holde et kæmpe bryllup og på den måde får du stadig din far til at følge dig op ad kirkegulvet. Jeg syns dog kun, at I skal tage i kirken, hvis I virkelig ønsker den kirkelige velsignelse selv .... I skal ikke gøre det for at tilgodese familie-medlemmer, der gerne vil se deres barn blive gift eller følge op osv :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det lyder som et dejligt bryllup.

I fejrer det som det hele drejer sig om, nemlig jeres kærlighed.

At i gør det privat og uendelig romatisk på en strand, er da bare smukt.

Så bliver det jo bare ekstra skønt, at få dem man elsker til at fejre det med jer senere. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Ja gør lige præcis som I GERNE VIL og og I synes det skal være.

Vi er hellere ikke til suppe, steg og is - og hellere ikke kirken. Derfor bliver vi viet om fredagen (måtte opgive og finde en som vil vie os v vandet lørdag). Tager ud og dykker hvor vi mødte hinanden 1 gang og holder grill-råhygge om aftenen med de allernærmeste. Om lørdagen holder vi festen med kæmpe brunch for alle dem som vi allerhelst vil hygge os med, eftermiddagskaffe og bryllupskage. Lørdag aften er der 5 retters goumetmiddag for de nærmeste.

Underligt, anderledes men ligesom VI gerne vil. Så Gå efter det der gør JER GLADE og som I GERNE VIL HAVE DET:-) - SÅ DET BLIVER JERES DRØMMEBRYLLUP :loveshower:

Mvh Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt enige med de andre zillaer... :) Synes bestemt også I skal tage afsted. Det blir da bare SÅ romantisk. Og det med at det vil virke underligt med kirkelig velsignelse, er vel ikk meget anderledes end at blive gift på rådhuset og så holde kirkebryllup et år efter. Det er der da mange der gør.

I skal tænke på hvad I ønsker og drømmer om. Den dag kan I huske resten af livet!!! Og jeg er sikker på I får det bedste med fra begge dele. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det lyder som en rigtig smuk og hyggelig ide! :loveshower:

Vi gør det samme, han er fra namibia og jeg fra danmark, vi bliver viet der i en udtørret flod og har hele hans familie der, vores fælles venner og min nærmeste familie + en fest selvfølgelig. Til næste år får vi så en vielse i danmark og holder noget hyggelig havefest hos mine forældre, så resten af min danske familie og venner kan være med :)

INTET UNDERLIGT I DET!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De andre har sagt det som der er at sige: I kan og skal gøre det som I vil. Men jeg vil samtidig sige at det man holder en egentlig bryllupsfest ikke nødvendigvis gør det til en suppe, steg og is bryllupsfest, ligesom at der jo er mange bryllupsfester - og det gælder i særdeleshed havefesterne - som starter allerede om eftermiddagen . :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer