Fru. Kræmmergaard

Karina & Sørens bryllup 26 maj 2012 ! Florida beretning !

426 indlæg i dette emne

Eii altså Karina! Som jeg har sagt før, så var i bare så smukke den dag og så så pokkers glade ud :loveshower: Altså, de billeder får mig bare til at glæde mig endnu mere! Herhjemme er det så småt ved at gå op for os, at det er nu.. og hvor er det stort! :biggrin:

Altså i er simpelthen så'n en herrelækker famgilie!! :cheerleader3:

Eiiiii hvor er du sød Lene........ :loveshower: Men ja man er jo smukke sådan en dag.......og en fotograf får jo det bedste frem i en........ :bunny_4: :bunny_4:

Vi er så glade for de billeder fotografen har taget.....det er så svært at vælge...... :huh:

Forstår godt i glæder jer vildt.....det er jo lige om straks..... :loveshower: Er i klar ??? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var vist de billeder jeg har valgt at ligge ud fra kirken.....jeg kunne jo vælge 100 mere....men man skal vel også stoppe et sted...... :loveflag:

Dem som fotografen har behandlet er flotte - men jeg synes også at dem der ikke er behandlet er super flotte.....der er lidt flere farver på..... :loveflag:

Håber i hyggede jer med at kigge på...... :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eiiiii hvor er du sød Lene........ :loveshower: Men ja man er jo smukke sådan en dag.......og en fotograf får jo det bedste frem i en........ :bunny_4: :bunny_4:

Vi er så glade for de billeder fotografen har taget.....det er så svært at vælge...... :huh:

Forstår godt i glæder jer vildt.....det er jo lige om straks..... :loveshower: Er i klar ??? :)

Altså det er jo ikke kun fotografen, du! :wink: Det er nogle virkelig smukke billeder hun har taget og jeg kan godt forstå at i blev rørte da i så billederne :loveshower: Og hvordan skal man kunne vælge billeder ud, når alle billederne minder en om forskellige situationer og øjeblikke på jeres lykkeligste dag? Jeg kan godt forstå, at det er svært!

Vi er faktisk ved at være overraskende godt med! :biggrin: Vi mangler at bestille blomster, duge osv og så mangler Thomas (selvfølgelig) sit tøj :rolleyes: Der er stadig et par DIY ting, der ikke er lavet, men det hjælper nu på det :) Så ja, vi er faktisk med - skriver jeg, imens jeg faktisk sidder her og føler mig helt overskudsagtig - for en gang skyld!! -HAHA- Og nu hvor jeg har droppet at få taget boudoir-billederne inden brylluppet, føler jeg at jeg selv kan følge med - og det er det der er vigtigst! :)

0

Del dette indlæg

Kaffe billeder fra fotografen

:loveflag:

Så kommer der lidt billeder fra bryllupskagen og kaffen......det gik lidt stærkt for os da vi skulle skynde os ud med fotografen og tage location billeder..... :heart:

Mens hun ventede på os....fik hun lige skudt lidt billeder....og det var vi sf rigtig glade for..... :loveshower:

Billeder fra kaffe / kage bord :loveflag:

post-51437-0-14962900-1340039302.jpg

post-51437-0-68186900-1340039363.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Location billeder

:loveflag:

Fotografen tog mange forskellige billeder af os..... både med børn - uden børn - enkelvis - romantiske billeder - sjove - seje.....og med rekvisitter...... :loveflag:

Synes der er mange gode imellem.....havde håbet på nogle fede ballon billeder men de kunne godt have været bedre........

NÅ men jeg begynder at ligge en hel masse op :loveflag:

post-51437-0-28620600-1340040440.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

HOLD NU KÆFT hvor er der bare mange super fantastisk flotte billeder!! :o Det er helt vildt.. Hvor ser i bare úber smukke ud allesammen, jeres unger er SÅ kønne!! :):heart: Og du er bare den smukkeste brud... :bearhug: Du ser så glad, naturlig og lykkelig ud..

Elsker de billeder af jeres unger, udover de billeder man har af sig selv på ens bryllupsdag, så må det være SÅ stort som mor at have så lækre billeder af ens små guldklumper.. :)

STORT tillykke endnu engang, og tak fordi jeg må kigge med.. Håber på flere billeder fra jeres store dag! :):bestwishes::denmarkflag::iloveyou::a1221::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

HOLD NU KÆFT hvor er der bare mange super fantastisk flotte billeder!! :o Det er helt vildt.. Hvor ser i bare úber smukke ud allesammen, jeres unger er SÅ kønne!! :):heart: Og du er bare den smukkeste brud... :bearhug: Du ser så glad, naturlig og lykkelig ud..

Elsker de billeder af jeres unger, udover de billeder man har af sig selv på ens bryllupsdag, så må det være SÅ stort som mor at have så lækre billeder af ens små guldklumper.. :)

STORT tillykke endnu engang, og tak fordi jeg må kigge med.. Håber på flere billeder fra jeres store dag! :):bestwishes::denmarkflag::iloveyou::a1221::cheerleader3:

Åhhhh nu får jeg sq tåre i øjene.......tak for din Über søde og varme hilsen i vores beretning....... :iloveyou: Det er så dejligt at andre følge med.....og hygger sig med at kigge med.....at så du synes vores dejlige børn er så skønne.....det varmer en mors hjerte :heart: Det er nemlig SÅ stort at se dem og have dem med på vores store dag........og jeg hyler simpelthen når jeg ser de billeder af dem - for de klarede det hele så flot !! :loveflag:

Der kommer flere billeder.......men nøj hvor er det svært at vælge.......og ja nu går krigen jo ind på at finde noget til takkekort...... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer