Ki Schou

BK pigernes brudekjoler - vis os din brudekjole

904 indlæg i dette emne

Uha - en chance for at vise sin kjole - den kan jeg ikke gå glip af :)

Vi blev gift d. 9. juni i år, så den hænger stadig og venter på sin skæbne, om den skal sælges eller gemmes, men synes jo selvfølgelig at den er helt fantastisk smuk, så ved ikke om jeg kan få mig selv til at skille mig af med den.

Men her er den i hvert fald :)

Det sidste billede tog jeg dagen efter brylluppet - closeup af kjolen, buketten, og mit smukke Miss Lena hårsmykke, øreringe og taske :)

Åh ha....hvor er du smuk altså!!! Sikke nogle gode billeder. Hvad er det for øreringe du har haft på? De ser også rigtigt flotte ud :-)

Tusind tak :) følte mit virkelig også som en prinsesse. Øreringene er fra etsy.com - søg på teardrop pearl earrings, og der kommer vildt mange frem :) mener jeg gav ca 200 for mine.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg kan da lige opdatere, jeg er jo endt med en anden kjole :loveshower:

Jeg skal nu have denne skønhed på til vores store dag:

WOW....hvor er den bare flot!!! Sikke smukt den er der ved brystpartiet! Fed detalje. Glæder mig til det bliver min tur til at prøve kjole :-) Fedt at se andres kjoler.

Mange tak, elsker simpelthen også den kjole, og den er SÅ behagelig at have på, som jeg ikke syntes alle de andre var... en falder lidt sjovt ved maven på det billede jeg står op, men det er jo altså også fordi den er ca. 5 km. for lang :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu vi har fået billeder fra fotografen vil jeg da også lige vise min fine kjole frem ;)

Guuud hvor var du dog bare smuk Vibeke!!!!! :loveshower:

Tusind tak Rikke, følte mig også helt som prinsesse for en dag ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal have denne på... Er vild med den, men stadig ved at forlige mig med tanken om at ende i noget helt andet end hvad jeg havde regnet med fra start.

Flot kjole :loveshower:

Du er sandelig ikke den eneste der er kommet hjem med en kjole, der overhovedet ikke lignede drømmekjolen. Det er vist sket for mange herinde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Glæder mig til at jeg kan vise et billede af min kjole om under 3 uger :) Jeg har nemlig kun et par meget dårlige billeder fra da jeg prøvede den.

Min kjole er inspireret af Audrey Hepburns brudekjole og går til midt på læggen. Det er min mor der syr kjolen til mig, så det er ikke den mest avancerede kjole. Håber godt nok at den kommer til at sidde flot på mig. Den passer fint, men synes desværre ikke den giver mig talje nok (jeg er en slank pige, der går "lige op og ned"), men håber at det kun er mig der fokuserer på det. Den er syet i råhvidt thaisilke, som jeg selv har købt i Thailand på en rejse for 5 år siden. Sløret er også hjemmelavet, min mormor har hæklet musetakker rundt i kanten, så det hele er meget personligt.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg modtog min kjole fra Kina igår. Jeg prøvede den i aftes sammen med min mor og min mormor som begge var vilde med den. Det er jeg heldigvis også. Den er SÅ flot! :thumbsupsmileyanim: Den er slet ikke det Kina-mareridt som man evt. kunne have frygtet. Jeg vil gerne flashe den, men kan ikke lige komme til det. Har ikke lige billedet her og i øvrigt så er H2B herinde og han er NYSGERRIG :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal giftes om 19 dage ............ Og dette er så min kjole. Dog ikke helt færdig. Ærmerne skal lige justeres færdig :-)

Ihh, hvor er både den og du smuk Canan K :a1221:

SÅ ENIG

Kan kun sige det samme :o WOOW

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige et hurtigt flash af kjolen... Det er ikke nemt når H2B også er herinde, men vil altså lige vise den. Den er fra Kina og den er ikke en rædsel. Hurra! :cheerleader3:

Edit: Billedet er slettet :wink:

Redigeret af eternity
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha - en chance for at vise sin kjole - den kan jeg ikke gå glip af :)

Vi blev gift d. 9. juni i år, så den hænger stadig og venter på sin skæbne, om den skal sælges eller gemmes, men synes jo selvfølgelig at den er helt fantastisk smuk, så ved ikke om jeg kan få mig selv til at skille mig af med den.

Men her er den i hvert fald :)

Det sidste billede tog jeg dagen efter brylluppet - closeup af kjolen, buketten, og mit smukke Miss Lena hårsmykke, øreringe og taske :)

Hej Piger,

Jeg brugte selv time op og time ned på at lede efter en kjole med lidt kulør på skørtet, så her får I lige et par billeder af den endelige resultat!

Kh fra den farverige brud :loveshower:

århh nogle fantastiske kjoler :loveshower:

her er min fra kjoleprøvningen - glæder mig sådan til at skulle hente den i starten af oktober :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha - en chance for at vise sin kjole - den kan jeg ikke gå glip af :)

Vi blev gift d. 9. juni i år, så den hænger stadig og venter på sin skæbne, om den skal sælges eller gemmes, men synes jo selvfølgelig at den er helt fantastisk smuk, så ved ikke om jeg kan få mig selv til at skille mig af med den.

Men her er den i hvert fald :)

Det sidste billede tog jeg dagen efter brylluppet - closeup af kjolen, buketten, og mit smukke Miss Lena hårsmykke, øreringe og taske :)

Hej Piger,

Jeg brugte selv time op og time ned på at lede efter en kjole med lidt kulør på skørtet, så her får I lige et par billeder af den endelige resultat!

Kh fra den farverige brud :loveshower:

århh nogle fantastiske kjoler :loveshower:

her er min fra kjoleprøvningen - glæder mig sådan til at skulle hente den i starten af oktober :cheerleader3:

Hold op hvor er den bare smuk til dig!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha - en chance for at vise sin kjole - den kan jeg ikke gå glip af :)

Vi blev gift d. 9. juni i år, så den hænger stadig og venter på sin skæbne, om den skal sælges eller gemmes, men synes jo selvfølgelig at den er helt fantastisk smuk, så ved ikke om jeg kan få mig selv til at skille mig af med den.

Men her er den i hvert fald :)

Det sidste billede tog jeg dagen efter brylluppet - closeup af kjolen, buketten, og mit smukke Miss Lena hårsmykke, øreringe og taske :)

Hej Piger,

Jeg brugte selv time op og time ned på at lede efter en kjole med lidt kulør på skørtet, så her får I lige et par billeder af den endelige resultat!

Kh fra den farverige brud :loveshower:

århh nogle fantastiske kjoler :loveshower:

her er min fra kjoleprøvningen - glæder mig sådan til at skulle hente den i starten af oktober :cheerleader3:

Hold op hvor er den bare smuk til dig!!!

:7himmel: tak :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå nu vil jeg også være med herinde - sikke jeg har glædet mig til det!

Kjolen er en Lilly model fra 2011, den var sat ned til 3210kr og så kom der tilretning oveni :)

Jeg har både model, prøvning og billeder fra dagen, så here it goes:

På modellen:

post-54048-0-53825600-1346860164.jpg

Ved første prøvning i butikken:

post-54048-0-26672300-1346860226.jpg

post-54048-0-01193400-1346860235.jpg

Da jeg har fået den hjem med det rigtige udstyr - den mangler dog stadig tilretning:

post-54048-0-82687900-1346860251.jpg

post-54048-0-85634900-1346860259.jpg

Og endelig på den store dag:

post-54048-0-02043100-1346860188.jpg

post-54048-0-82411400-1346860196.jpg

post-54048-0-77410500-1346860205.jpg

post-54048-0-92560100-1346860214.jpg

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer