Bridetobe2015

ingen far .. Hvem kan ellers føre mig op ? :/

22 indlæg i dette emne

Heej piger..

Tankerne suser rundt om den kommende dag og tanken slog mig pludselig..

Hvem skal føre mig op af kirkegulvet?..

Jeg har intet forhold til min far efter en meget grim skilsmisse.

Min mors nye mand har jeg ikke det store forhold til, så føler det ville virke akavet at spørger ham?

andre der har stået i samme situation?

hvad gjorde i? :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Min far har desværre ikke muligheden for at følge mig op da han døde for 5 år siden. Så jeg har valgt at det bliver min bror. Ved ikke om du også har en bror eller en der er tæt på dig?? :)

0

Del dette indlæg

Der er masser af eksempler herinde på andre løsninger end at det lige er ens far.

Jeg tænker sådan umiddelbart at det jo sagtens kunne være din mor hvis hun vil?

Der er også en del brudepar der går op sammen. Gommen kan jo f.eks. stå indenfor døren og vente på dig, hvis I gerne vil beholde 'overraskelsesmomentet'.

Ellers er der mange der har valgt brødre eller en god ven. Det vigtigste er jo at personen er én, der betyder meget for dig.

0

Del dette indlæg

Jeg står i samme problem men jeg har valgt at min storebror skal følge mig op eller kunne jeg foreslå : bedstefar/ bedstemor eller din mor

Prøv at tænke over hvem du har et nært forhold til og så glemme lidt " hvad man plejer at gøre " det hjalp for mig ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Min far er død så jeg bad min mor føre mig op da jeg ingen bedsteforældre eller søskende har.

Hun er den der står mig nærmest, og hun var meget stolt

Hvor i bare stråler! :) smukt billed!

-------

Tak for svar alle sammen! :)

Jeg må i tænkeboks.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal være den DU synes kan gøre det du har brug for. Mine forældre er også skilt, men jeg har tre sønner der følger mig op, og de glæder sig til det! Den ene (3 år gl.) med mig i hånden, og de to andre bagved ( 2 og 9 år) Jeg tror jeg bliver så rørt

0

Del dette indlæg

Min far skal føre mig op, men hvis han ikke kan pga sin psykiske tilstand, så bliver det min storebror. Ikke min ældste storebror, men den storebror, som jeg er tættest med. Synes det giver mest mening, at det er den tætteste person på en. Ellers tager jeg den måske bare solo - hvis jeg tør :-S

0

Del dette indlæg

Min far døde for 10 år siden, så jeg har spurgt min farbror da jeg hellere ville ham end min morfar. Da min ene søster blev gift for tre år siden fulgtes hun med gommen da hun ikke ville have nogen erstatning for vores far. Min anden søster har sagt hun gerne vil have vores morfar til det hvis han er her når hun skal giftes

Du skal vælge lige præcis den du lyster på din store dag og glem traditionerne, de er til for at blive gradbøjet efter dine behov

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min far død for 6 mdr siden. Så jeg har spurgt min papfar om han vil følge mig op - han har levet med min mor i 20 år.

Min mor har fulgt min andre søster op, men jeg vil helst have en mand til det. Heldigvis sagde han JA :biggrin:

Jeg havde også min bedste kammerat i tankerne, men han hader at være midtpunkt. Er nu glad for at det bliver min papfar :)

0

Del dette indlæg

Jeg brød mig ikke rigtigt om tanken om, at man far skulle følge mig op.. Så jeg skal følges op af min søster, som er mit et og alt :) Tror det vigtigste er, at du tænker over, hvem du har et tæt forhold til. For egentlig er der jo ingen grænser for hvem det kunne være.. Det kunne være mor, den bedste ven/veninde osv.. For mig er det i hvert fald meget vigtigt, at det er den der står mig allernærmest af alle :)

Glæder mig til at høre, hvem du valgte til den store opgave :)

0

Del dette indlæg

Jeg syntes også det vigtigste er du tænker over hvem du kunne tænke skal føre dig op, og så spørge den person.. Det er jo bedøvende ligegyldigt om det er en mand eller kvinde..

Min mormor og morfar gik ind i kirken sammen da de blev gift , og mener altså min mormor fulgte min mor op, ellers gik hun ind med min stedfar, det kan jeg altså ikke lige huske, på trods af de blev gift med få ugers mellemrum..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg stod i samme situation har ikke et forhold til min far, og ikke særligt nært forhold til min brødre,

tænkte så på min svigerfar, men ham har jeg heller ikke set så meget

så jeg havde to jeg overvejede

min søsters kæreste eller min svigermors nye kæreste

valgte min svigermors kæreste, fordi har det bedste forehold til ham ser dem ofte og så har han ingen børn selv så ved det betød meget for ham

så mit råd er at vælge lige den person som betyder noget for dig, og være ligeglad med hvad andre mener

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer