Nynne76

Er rasende gal!

155 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ved godt det er lidt noget lort, men i det mindste var der ingen der prøvede at ydmyge dig eller skade dig bevidst, selvom hun må have haft grus i hjernen den dag. Det er svært at have den slags samtaler og det er svært helt at komme sig over den slags. :) men nu må i tage det et skridt af gangen, og i det mindste er hun ked af det.

0

Del dette indlæg

Det lyder til at have været en god samtale selvom den var hård :)

Nu håber jeg bare svigerfamilien snart dukker op med en smule pli og forståelse :)

Uha, så skal der godt nok komme grønt sne fraoven som min svigermor siger. Hans søstre er mere stædige end æsler!! Men ved du hvad, dem om det. Jørgen har haft en anstrengt forhold til dem de sidste 20 år, så det gør ham ikke så meget. Og mig har de altid haft noget imod. Måske er det misundelse da vi har det så godt sammen, De er begge kørt "døde" i deres ægteskaber, og laver aldrig noget sammen. Så kan da ikke komme på andet end det er mísundelse. ;)

Vi vil i hvert fald ikke opsøge dem på nogen måde. Men vi vil heller ikke holde os væk når den øvrige familie inviterer... Så må de sidde der og være pinlige over at vi ikke siger hverken hej eller farvel til dem. For det NÆGTER jeg!! Vil ikke engang sætte mig i nærheden af dem. Jeg kan nemlig også være stædig!!!!! He he

Synes helt klart at du er i din bedste ret til at ligge svigerfamilien på is.... i laaaaang tid!!!! De har stadig overtræt en masse grænser helt vildt! Så hold fast i dén beslutning - de skylder stadig en kæmpe undskyldning! ...uanset om deres rådne opførsel bunder i misundelse eller almindelig ondskab!?!!

Jeg synes det lyder godt at du og din veninde har haft en god snak, og at I måske med tiden kan finde hinanden igen, men .... det kommer til at kræve lang tid at vise hende tillid igen. :pokey: Men selvfølgelig skal hun ikke gå og fedte de næste par år.... men hun må også forstå at det vil tage tid at opbygge jeres venskab igen...og at det måske aldrig kan blive som før.

Alt det bedste til dig og din søde mand! :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har ihvertfald min fulde opbakning - shit jeg var blevet gal - et er at de finder bogen - men allerede ved opbladning på første side - skulle de have haft pli nok til at sige til sig selv - at dette nok ikke var ment for deres øjne - at de ligefrem TAGER den med at smækker den på gavebordet - det er simpelthen uacceptabelt. Der er dømt hævn - er der ikke nogen af dem der snart skal giftes? GP

Knus herfra

He he nej.. De er alle gift. Min mand er en efternøgler så hans søskende er næsten alle over 50 år. Ikke at man ikke kan blive gift i den alder, men de er alle gift. Meeen der er vist et sølvbryllup snart ;) He he. Ej, jeg vil ikke spilde min tid på dem, men de får helt sikkert den grimmeste vase i gave som jeg kan støve op. Og så kommer vi IKKE!!!

Redigeret af Nynne76
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer