CilleTX

C&N, rockabilly-style. /Påbegyndt beretning - takkekort bestilt/

1,205 posts in this topic

Nå, nu har jeg luret herinde i et par måneder efterhånden og tænker, at det må være ved at være tid at lave min egen planlægningstråd. So here goes...

Vi har et års tid til at spare sammen til bryllup, så det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi kommer til at køre på budget... Jeg har et velbetalt job, men min H2B er igang med specialet - og har for længe siden opbrugt sine SU-klip, så det er endnu uvist præcis hvad vi kommer til at kunne spare sammen. Dog har jeg haft en del overarbejde dette år, som vil bliver udbetalt på én gang - og dette håber jeg kan blive gemt til bryllup samt det løse vi kan spare sammen...

Historien om hvordan vi mødtes og frieriet er i post nr. 2.

Generel info

Dato
Vides ikke endnu - måske den 22/6, men vi taler om at rykke det til juli... Jeg er gymnasielærer og kan derfor nemt ramme eksamensdage ved at holde det den 22/6, men kan ikke rykke det tidligere, da min amerikanske familie i så fald ikke har mulighed for at komme... Hmm...
Edit: datoen er ændret til den 27/7, se her

Kirken

Tema

• Rockabilly
  • Farvetema er opstået lidt senere i forløbet, sådan lidt tilfældigt. Se her

Tøj, sko og accesories
Bruden

Gommen

• vides ikke endnu - han står selv for det (og måske vælger han at holde det hemmeligt for mig, hvem ved...) Han besluttede sig for at leje et fint antricitgråt sæt.

Brudebuket

Jeg binder den selv.

Reception og fest

Brudepiger

• Fire af mine skønne veninder - de vælger og betaler selv kjoler, farver osv. og kommer ikke til at være bundet af temaet, men støtter op om det, så de kommer i 1950'er inspirerede kjoler, hvis de kan finde nogen :).
  • Brudepigebukketter

Forlover(e)