Sign in to follow this  
Followers 0
Janina

- og nu, over til vejret...

17 posts in this topic

Jeg spottede lige dette på msn og synes bestemt det var værd at dele med de af jer, der også skal giftes den kommende eller næste weekend

:)

Uddrag fra tekst:

- Der er ikke noget i prognoserne, der råber, at nu kommer sommeren, beklager han, men understreger dog, at det er rimeligt sikkert, at der er lidt lunere luft på vej til os sidst på ugen. Også perioden omkring Sankt Hans ser lige nu ud til at blive hæderlig.

- Der kunne godt komme lidt lunere vejr omkring Sankt Hans og noget, vi godt kunne udråbe som sommer, men tendensen er langt fra sikker endnu, siger han og tilføjer:

Lad os se bort fra de sidste par ord og råbe hurra for sol og sommer

:)

0

Annonce ♥

Vi krydser fingre for de kommende brude og for bare rimeligt vejr. :-)

0

Jaaaaaa! Skal holde bryllupsfest på Skt. Hans. I et telt. På en mark! Håber, håber, håber på godt vejr :biggrin:

0

Vi skal holde reception udendørs for 70-80 mennesker! Der er simpelthen ikke plads til at vi kan være indendørs, der hvor vi skal holde festen, så det SKAL bare blive godt vejr :) Derfor blev jeg ret glad over at læse dette!

0

Annonce ♥

Vi krydser bare SÅ meget fingre og håber på godt vejr! :thumbsupsmileyanim:

Selvom man ikke skal holde festen udendørs er alt altså bare meget sjovere hvis det øser ned!

0

Krydser fingre for dem der skal giftes de kommende weekender :):thumbsupsmileyanim:

0

Åh jeg kan tydeligt huske det med at følge vejrudsigten. De meldte regn regn regn HELE ugen op til. Og så liiiige fredag formiddag, nogen sol og enkelte skyer. Vi fik regn i 10 minutter om formiddagen, resten af dagen blå himmel med lidt skyer :) Dog blæste det en del, men vi er jo i Danmark. ;) Så krydser alt jeg kan for jer kommende brude. Men ikke opgive håbet hvis de melder regn, det kan hurtigt drive over. :)

0

Åh jeg krydser også fingre. men tænker samtidig på alle de sjove billeder jeg har set af brude med gummistøvler og paraply. Uanset bliver vi jo gift- det er vigtigst ;)

0

Annonce ♥

Stol ikke på prognoserne. I lørdags var det rigtig godt vejr. Ikke for koldt. Ikke for varmt og hvad sagde prognoserne - men selvfølgelig bliver det godt vejr når det er Skt. Hans. :)

0

Altså vejrudsigten meldte regn HELE dagen lørdag for vores område - og på mystisk vis var der tørvejr hver gang vi havde brug for det. Da vi kom ud af kirken og da billederne skulle tages regnede det ikke, men ellers stod det bare ned resten af tiden :) Så man kan altså være heldig.

0

Åh det skal bare være tørvejr lørdag om ikke andet så i lange lange perioder :-))

0

Regnvejr i lørdags ? Jeg havde mine 3 flightcases (transportkasser) stående udenfor op af en teltvæg i Dragør i lørdags og da jeg hentede dem igen (godt nok allerede kl. 3 som er forholdsvist tidligt på natten i min forstand) var der ikke en dråbe på dem. Ikke engang dug. :rolleyes:

0

Annonce ♥

Altså med hensyn til i lørdag var det vist meget skævt fordelt mht. regn. Hos min veninde styrtede det ned hele dagen og her var det strålende solskin.

Hun skulle til bryllup og sagde i telefonen "jeg håber da ikke det bliver sådan et vejr på jeres bryllupsdag!" Jeg kiggede ud af vinduet og tænkte, det kan hun da ikke være bekendt, jeg vil da gerne have sådan et flot solskinsvejr. :) Vi fik opklaret misforståelsen og sådan er det jo med vejret - bare fordi det er godt ét sted, betyder det ikke at det er godt et andet. Jeg er ligeglad med om de regner alle ugens andre dage, bare det bliver tørt og gerne solrigt om lørdagen!

0

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at vi får godt vejr til vores bryllup på lørdag :7himmel: Det ser ellers ikke for godt ud, så jeg håber på et mirakel, for vi skal have taget billeder ved en sø, og det er bare lidt mere lækkert i tørvejr:-)

0

Håber også på solskin lørdag, hvor vi skal giftes, eller i hvert fald bare ørvejr. Vi skal have taget billeder ude ved vandet og har ikke et studio i baghånden. Vi skal også køres i åben hestevogn, så det gode vejr skal bare komme, selvom de siger 18,5 mm...

0

For 3 af de folk vi havde ude i lørdags inkl. mig selv stod den på havefester så det var helt fint at vejret holdte, selvom det også er meget sjovt at spille til regndans m.v. :) Håber godt nok også at vejret holder lørdag hvor jeg skal køre den lange vej til Maribo men hvis ikke så går det nok alligevel. Jeg håber så ikke det bliver så varmt at alle folk opholder sig udenfor hvor festen foregår indendørs, men det er nogle af stamkunder hvor jeg har spillet til såvel gemalens, broderens som søsterens runde fødselsdagsfester så de ved jo hvad de går glip af i givet fald. :)

0

Annonce ♥

Håber også på solskin lørdag, hvor vi skal giftes, eller i hvert fald bare ørvejr. Vi skal have taget billeder ude ved vandet og har ikke et studio i baghånden. Vi skal også køres i åben hestevogn, så det gode vejr skal bare komme, selvom de siger 18,5 mm...

Nøjagtig det samme skulle vi... :) Men det blæste vildt meget, så vi fandt et sted med læ og droppede stranden. Men vi vidste også at vi skal have taget TTD billeder, så vi skal nok få nogen fantastiske nogen i kassen :)

0