Janina

- og nu, over til vejret...

17 indlæg i dette emne

Jeg spottede lige dette på msn og synes bestemt det var værd at dele med de af jer, der også skal giftes den kommende eller næste weekend

:)

Uddrag fra tekst:

- Der er ikke noget i prognoserne, der råber, at nu kommer sommeren, beklager han, men understreger dog, at det er rimeligt sikkert, at der er lidt lunere luft på vej til os sidst på ugen. Også perioden omkring Sankt Hans ser lige nu ud til at blive hæderlig.

- Der kunne godt komme lidt lunere vejr omkring Sankt Hans og noget, vi godt kunne udråbe som sommer, men tendensen er langt fra sikker endnu, siger han og tilføjer:

Lad os se bort fra de sidste par ord og råbe hurra for sol og sommer

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh jeg kan tydeligt huske det med at følge vejrudsigten. De meldte regn regn regn HELE ugen op til. Og så liiiige fredag formiddag, nogen sol og enkelte skyer. Vi fik regn i 10 minutter om formiddagen, resten af dagen blå himmel med lidt skyer :) Dog blæste det en del, men vi er jo i Danmark. ;) Så krydser alt jeg kan for jer kommende brude. Men ikke opgive håbet hvis de melder regn, det kan hurtigt drive over. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vejrudsigten meldte regn HELE dagen lørdag for vores område - og på mystisk vis var der tørvejr hver gang vi havde brug for det. Da vi kom ud af kirken og da billederne skulle tages regnede det ikke, men ellers stod det bare ned resten af tiden :) Så man kan altså være heldig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Regnvejr i lørdags ? Jeg havde mine 3 flightcases (transportkasser) stående udenfor op af en teltvæg i Dragør i lørdags og da jeg hentede dem igen (godt nok allerede kl. 3 som er forholdsvist tidligt på natten i min forstand) var der ikke en dråbe på dem. Ikke engang dug. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså med hensyn til i lørdag var det vist meget skævt fordelt mht. regn. Hos min veninde styrtede det ned hele dagen og her var det strålende solskin.

Hun skulle til bryllup og sagde i telefonen "jeg håber da ikke det bliver sådan et vejr på jeres bryllupsdag!" Jeg kiggede ud af vinduet og tænkte, det kan hun da ikke være bekendt, jeg vil da gerne have sådan et flot solskinsvejr. :) Vi fik opklaret misforståelsen og sådan er det jo med vejret - bare fordi det er godt ét sted, betyder det ikke at det er godt et andet. Jeg er ligeglad med om de regner alle ugens andre dage, bare det bliver tørt og gerne solrigt om lørdagen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber også på solskin lørdag, hvor vi skal giftes, eller i hvert fald bare ørvejr. Vi skal have taget billeder ude ved vandet og har ikke et studio i baghånden. Vi skal også køres i åben hestevogn, så det gode vejr skal bare komme, selvom de siger 18,5 mm...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For 3 af de folk vi havde ude i lørdags inkl. mig selv stod den på havefester så det var helt fint at vejret holdte, selvom det også er meget sjovt at spille til regndans m.v. :) Håber godt nok også at vejret holder lørdag hvor jeg skal køre den lange vej til Maribo men hvis ikke så går det nok alligevel. Jeg håber så ikke det bliver så varmt at alle folk opholder sig udenfor hvor festen foregår indendørs, men det er nogle af stamkunder hvor jeg har spillet til såvel gemalens, broderens som søsterens runde fødselsdagsfester så de ved jo hvad de går glip af i givet fald. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber også på solskin lørdag, hvor vi skal giftes, eller i hvert fald bare ørvejr. Vi skal have taget billeder ude ved vandet og har ikke et studio i baghånden. Vi skal også køres i åben hestevogn, så det gode vejr skal bare komme, selvom de siger 18,5 mm...

Nøjagtig det samme skulle vi... :) Men det blæste vildt meget, så vi fandt et sted med læ og droppede stranden. Men vi vidste også at vi skal have taget TTD billeder, så vi skal nok få nogen fantastiske nogen i kassen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer