Mrs. West

MPW 10.11.12 - Lille update

222 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er jeg også sikker på at han vil :)

JA glæder mig virkelig også til du gør det, vil SÅ gerne se dig i den.. Okay, de laver også SÅ smukke kjoler :a1221: .. Hihi kan godt forstå du har lyst til at vise ham den nu.. Har selv samme problem. og har haft det længe ;)

Ja det er lide sjovt hvilke indtryk man får, hihi.. Jeg har jo fået et indtryk af dig som er at du er enormt hjælpsom og skide morsom. En som gerne vil være der for alle, og som har begge ben i næsen og benene plantet solidt i jorden. :biggrin:

Ja altså det kan da godt være fint med sådan en buket hvis man er til det..

Jamen forstår ikke hvorfor i skal hører så meget for det, ku forstå hvis du var 13 og han var 35, meeeen nu er du jo lige 10 år ældre end det..

Ja og det er sgu da skide fedt at i passer så godt sammen, og det er jo ikke ens alder der bestemmer det, men ens personlige værdier og kemi.. Men det er da godt at din svigerfamilie er SÅ søde og åbne.. Så håber jeg bare at din far lære at acceptere jeres forhold og ser at alderen er ligemeget.

Det er flot at du er gået ind til tre børn, og i klarer det så godt alle sammen (det lyder det i hvert fald til).. Ikke fordi der er noget galt i at gå ind til tre børn, men det jeg mener med det, er at du ved du også går ind til en mand som har kontakt til to eks'er.. Åhh det er så svært at forklarer,er bange for det lyder ondt, for det slet ikke der jeg vil hen med det :blush::biggrin:

Jeg har jo selv en bonus søn, som jeg ikke vil bytte for noget, men synes det kan være svært når han eks kæreste blander sig i underlige ting, som ikke har noget med sønnen at gøre.

men ja du må lige opdate når der er kommet svar :biggrin:

0

Del dette indlæg

WOW!! SUPER SMUK KJOLE!! :a1221: :a1221:

Meget smuk kjole og så elegant!!! den kan jeg rigtig godt lide :a1221:

Tillykke med det kommende Bryllup :loveflag:

Hvor er det bare en fiiiiiin Kjole...

Glæder mig til at følge din tråd her i månederne op til jeres store dag :)

Den er SÅ smuk og lækker!!!!.. :loveshower:

Du bliver gudeskøn.

Og er vild med buket nr. 2 :thumbsupsmileyanim:

Tak ska I ha tøser! Er også helt viiiiild med den kjole, er sikker på den bliver perfekt :loveshower:

Buket nr. 2 er måske også min yndlings, synes det er såååå svært for der er så meget der er smukt. Måske vil det faktisk være nemmeste at lade manden stå for den... Hmm, vi må se :wink:

0

Del dette indlæg

Det er jeg også sikker på at han vil

JA glæder mig virkelig også til du gør det, vil SÅ gerne se dig i den.. Okay, de laver også SÅ smukke kjoler .. Hihi kan godt forstå du har lyst til at vise ham den nu.. Har selv samme problem. og har haft det længe ;)

Ja det er lide sjovt hvilke indtryk man får, hihi.. Jeg har jo fået et indtryk af dig som er at du er enormt hjælpsom og skide morsom. En som gerne vil være der for alle, og som har begge ben i næsen og benene plantet solidt i jorden.

Ja altså det kan da godt være fint med sådan en buket hvis man er til det..

Jamen forstår ikke hvorfor i skal hører så meget for det, ku forstå hvis du var 13 og han var 35, meeeen nu er du jo lige 10 år ældre end det..

Ja og det er sgu da skide fedt at i passer så godt sammen, og det er jo ikke ens alder der bestemmer det, men ens personlige værdier og kemi.. Men det er da godt at din svigerfamilie er SÅ søde og åbne.. Så håber jeg bare at din far lære at acceptere jeres forhold og ser at alderen er ligemeget.

Det er flot at du er gået ind til tre børn, og i klarer det så godt alle sammen (det lyder det i hvert fald til).. Ikke fordi der er noget galt i at gå ind til tre børn, men det jeg mener med det, er at du ved du også går ind til en mand som har kontakt til to eks'er.. Åhh det er så svært at forklarer,er bange for det lyder ondt, for det slet ikke der jeg vil hen med det

Jeg har jo selv en bonus søn, som jeg ikke vil bytte for noget, men synes det kan være svært når han eks kæreste blander sig i underlige ting, som ikke har noget med sønnen at gøre.

men ja du må lige opdate når der er kommet svar

Ja, det er bar helt vildt svært at han ikke må se den fantastisk kjole endnu! Og der er 4 mdr, 4 dage, 0 t. 1 min og 0 sek til han ser mig i den! (har jo fået den weddingapp til IPhonen der tæller ned til d. 10.11.12 kl 13, som jeg vidst fortalte om tidligere :rolleyes: Hihi) Men uuuuh, nu er der bre ikke længe til manden din får lov at se dig i din kjole! Hvor bliver det bare helt igennem fantastisk :loveshower: Hvilket mærke er din? Glæææææder mig sådan til at se billeder af den, var ikke hurtig nok den dag du lagde billeder ud til en omgang "bedømmelse"... Har du egentlig hentet kjolen nu, eller er den stadig hos skrædderen?

Forstår dig 100% mht. unger og eks'er, det kan være så svært at forklare så det ikke lyder forkert i andres ører.. Men er sikker på at de fleste (hvis ikke alle) der er i vores situation, forstår :) Dejligt at du også er så glad for sønnen derhjemme, hvor meget har I ham? :) Hihi, uh ja de ekser der... Den ældste herhjemme har ingen kontakt til sin mor. Hun har svigtet ham rigtig meget igennem hans liv og toppede det hele ved ikke at vise sig ved hans konfirmation, så han har i øjeblikket ikke nogen lyst til at have kontakt med hende. Heldigvis trives han godt og vi er gode til at snakke herhjemme, så vi ved "hvor han er" og at han ikke er helt nede. Han har det heldigvis rigtig godt, trods alt det rod.

Moderen til de 2 må ha vi et fint forhold til. Min mand arbejder meget, så hende og jeg har ofte været til forældrearrangementer sammen med ungerne. Og de gange hverken min mand eller ungernes mor har kunne - så er jeg bare taget alene afsted med prinsen og prinsessen :heart: Hahah, det skæge er at de andre forældre aldrig har set skævt til det overhovedet, men det er nok også fordi flere af dem i starten faktisk troede at jeg var moderen :wink: Så der er et fint forhold, måske endda liiiiidt for fint, da hun nu har proklameret at hun da kommer både i kirken og til receptionen :blink::huh: Hmmmm, neeeeeeej, det synes jeg faktisk ikke du skal! Manden og jeg har snakket om det og han har lovet at han nok skal fortælle hende at hun altså ikke skal komme. Det er fint at vi har et godt forhold, men nogle gange må de ekser altså ogå huske på, at hvis ungerne ikke havde været der, så havde der altså ikke været nogen kontakt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så der er et fint forhold, måske endda liiiiidt for fint, da hun nu har proklameret at hun da kommer både i kirken og til receptionen :blink::huh: Hmmmm, neeeeeeej, det synes jeg faktisk ikke du skal! Manden og jeg har snakket om det og han har lovet at han nok skal fortælle hende at hun altså ikke skal komme. Det er fint at vi har et godt forhold, men nogle gange må de ekser altså ogå huske på, at hvis ungerne ikke havde været der, så havde der altså ikke været nogen kontakt!

Det kan jeg godt forstå.

Altså, det er jeres bryllup, kan være hun er glad på jeres vegne, men det er for weird!! He he..

0

Del dette indlæg

Buket nr. 2 er måske også min yndlings, synes det er såååå svært for der er så meget der er smukt. Måske vil det faktisk være nemmeste at lade manden stå for den... Hmm, vi må se :wink:

Jeg er helt med på Cala´er og Buket 2.. sååå smuk :lol:

Du må stille og rolig begynde og viske dine Ynglings blomster navne til ham når han sover... Så har du da lidt med bestemmelse selvom du lavde det op til ham :fløjt:

0

Del dette indlæg

Søger forresten denne frakker (eller noget lignende) Synes den er helt fantastisk smuk og passer til årstiden :rolleyes: Men har ikke kunne finde nioget nogen steder. Er der nogen af jer der har set, eller måske endda selv brugt noget lignende? :)

Her... scrol ned af siden.

http://dyhrloenogweber.dk/?id=303538

ÅÅH GUD! Der er den jo :a1221:

1000 tak skal du ha'! Har søgt efter denne siden.... Ja, faktisk siden inden han friede! Hihii, er sikker på den vil være perfekt til sådan en kølig novemberdag! Dejligt med et link :rolleyes::) har du selv købt noget derindefra siden du lige vidste det?

Rigtig go aften til dig, du har ihvertfald gjort min endnu bedre :biggrin:

Ja vi købte mandens datter kjole og en tidligere kollega købte en hvid og rød kjole derfra. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så der er et fint forhold, måske endda liiiiidt for fint, da hun nu har proklameret at hun da kommer både i kirken og til receptionen :blink::huh: Hmmmm, neeeeeeej, det synes jeg faktisk ikke du skal! Manden og jeg har snakket om det og han har lovet at han nok skal fortælle hende at hun altså ikke skal komme. Det er fint at vi har et godt forhold, men nogle gange må de ekser altså ogå huske på, at hvis ungerne ikke havde været der, så havde der altså ikke været nogen kontakt!

Det kan jeg godt forstå.

Altså, det er jeres bryllup, kan være hun er glad på jeres vegne, men det er for weird!! He he..

Hahah :biggrin: Dejlig det ikke bare er MIG der er tosset! Synes jo bare det er mig der ska gå ind og blive "uforskammet" ved at sige hun ikke er velkommen, men samtidig ved jeg jo godt at det faktisk er hende der er galt på den ved at regne med at hun skal med....

0

Del dette indlæg

Søger forresten denne frakker (eller noget lignende) Synes den er helt fantastisk smuk og passer til årstiden :rolleyes: Men har ikke kunne finde nioget nogen steder. Er der nogen af jer der har set, eller måske endda selv brugt noget lignende? :)

Her... scrol ned af siden.

http://dyhrloenogweber.dk/?id=303538

ÅÅH GUD! Der er den jo :a1221:

1000 tak skal du ha'! Har søgt efter denne siden.... Ja, faktisk siden inden han friede! Hihii, er sikker på den vil være perfekt til sådan en kølig novemberdag! Dejligt med et link :rolleyes::) har du selv købt noget derindefra siden du lige vidste det?

Rigtig go aften til dig, du har ihvertfald gjort min endnu bedre :biggrin:

Ja vi købte mandens datter kjole og en tidligere kollega købte en hvid og rød kjole derfra. :thumbsupsmileyanim:

Skønt! Det er jo mange penge (altså når man tænker på at det "bare" er en frakke til et bryllup) så derfor vil jeg jo gerne være sikker på at det er et sted der er fint/god at bestille fra :) Er stadig helt oppe og køre over at jeg har fundet den! Troede virkelig ikke dett kunne lade sig gøre, så det ska du ha 1000 tak for :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAUW Sikken en smuk kjole - du bliver gudeskøn i den kjole på din bryllupsdag :loveshower: :loveshower: :loveshower: Flotte inspirationbilleder af buketten - er vild med nr 2 :biggrin:

Iiih, tak ska du ha, kan heller ikke få armene ned over den, synes det er så skønt t ha fundet en kjole som jeg er så glad for :biggrin: Følelsen kommer faktisk mere og mere nu her efter jeg har været hjemme og "fordøje" hele kjole-prøvnings-oplevelsen. På dagen var det så overvældende, men nu er det bare skønt, glæder mig utroligt meget til den har været en tur forbi skrædderen!

wauw en smuk kjole. Det ku da være at man skulle liste til glo bryllup:-):-):-):-)

Hihii :biggrin: Tak skal du ha. Er også bare SÅ GLAD for at det blev den!

Fik lige læst din tråd igennem :thumbsupsmileyanim: vidunderlig smuk kjole du har valgt dig! :7himmel:

Tak ska du ha, dejligt at folk følger lidt med og man måske ka inspirere nogle :) Er også bare rigtig glad for den kjole, det er bare drømmen for mig :a1221:

0

Del dette indlæg

"For min skyld ka vi bare blive gift på rådhuset"

:blink::huh:

What the f***?! Okai, min forlovede og jeg snakkede sammen om bryllup idag. Vi skal til at sende invitationer ud, men har staig ikke et sted at holde reception. Vi har hele tiden snakket om at det ligger os meget på sinde at holde en reception, da vi kender at hav af mennesker (er begge født og opvokset i byen hvor vi bor) og kan/vil ikke invitere alle med om aftenen. Manden har været sat på opgaven med at skaffe stedet til receptionen, da vi har kig på 2 steder, begge steder hvor han er kommet meget i forbindelse med sit arbejde (han er håndværker) og er meget vellidt. derfor lå det lige til højrebenet at han skulle høre ad om vi ku låne et af isse steder i de 2 timer vi vil holde reception. Vi snakkede lidt frem og tilbage om reception, bryllupsbilleder mv. Han begynder så at spørge om det behøver være det helt vilde med de billeder, om vi ikke bare ka få taget noget ude foran kirken og sådan... Og så ved jeg egentlig ikke hvordan vi kom frem til det, men pludselig sagde han det: "Jamen skat, for min skyld kunne vi jo bare blive gift på rådhuset. Vi gør jo det her fordi det er det du altid har drømt om, et stort hvidt bryllup" :blink:

Øøøøøh, nå. Ja, jeg har altid drømt om det her og ja jeg vidste da godt at det mest af alt var for min skyld at der skal være tyl, perler, glitter og glimmer, meeeeeen. Troede jo ikke t han ligeså godt kunne blive gift på rådhuset?! Han sagde så efterfølgende at på rådhuset ville han synes det var for upersonligt.... Hmmm... Så når jeg sådan tænker over det, så tror jeg at han egentlig mener at det er MIG der skal sørge for at nyde dagen, at han egentlug er ligeglad (mere eller mindre ihvertfald) med rammerne, men at han jo gerne vil giftes.... Jeg er bare helt...... Et eller andet som jeg ikke helt kan definere... Ved jo godt at alt planlægning mm. rager ham en høstblomst og det er helt cool med mig. Men har faktisk ikke lyst til at bruge så meget energi, penge (om godt nok ikke er vores) og tid, på en dag som kun er for min skyld?! Så ku jeg ligeså godt bare holde stor 25-års når vi kommer dertil? Ka I følge mig? Føler lidt jeg bliver sådan en lidt naiv prinsessepige, hahah :lol:

Er lige lidt rundt på gulvet lige nu og kan ikke finde ud af hva jeg vil. Egentlig syntes jeg at jeg lige nu vil ha et HELT andet bryllup, anden lokation, anden form for vielse, anden ALT, da jeg ønsker det skal være en dag vi begge gider.... Sgde til ham at jeg syntes det var lidt øv med en dag som jeg bare har bestemt hvordan ska være, hvis han slet ikke er med på det, hvortil han kiggede sødt på mig og sagde: "Skat, jeg plejer jo stort set at bestemme alt (jeg er sådan meget nå ja, vi gør som du vil i alle andre henseender :rolleyes: ) det her er DIN dag og noget DU gerne vil, derfor skal du bestemme det!" Og det er bare rigtig sødt, men aaaaaargh! Vil jo virkelig gerne ha et bryllup som passer os begge, kan bare ikke finde ud at hav han vil ha, uover det jeg vil ha :blink::unsure: Hmmm...

Så alle I søde zilla'er! Er jeg den eneste der har været ude for det her, eller noget i den retning? Har brug for noget feedback på den her. Alle jeres tanker både positive og negative og spark i rumpen :wink: Red mig fra mig selv og min hjerne :blink:

0

Del dette indlæg

Hihi så har du da også styr på det :-D

Mit mærke er Blue by Enzoani :). aldrig hørt om det mærke før haha.. ;)..

lIhh glæder mig også til jeg kan sætte den herind igen, og så du os lige kan se den :) Nej nej den er stadig hos skrædderen, henter den først D 18/7, for ellers kommer jeg til at vise den til Kim, haha.. har allerede kommet til at afsløre der er slæb og jeg har slør :pokey:

Godt du forstår hvad jeg mener :D.. Vi har ham 7/7.

Stakkels jeres ældste dreng :(. Men så det sgu godt han har fået sådan en god bonus mor som du virker som. :) Håber ikke han bliver påvirket for meget af den klaphat (undskyld) af en mor han har.

Okay godt i har et fint forhold og kan arbejde sammen om at gå en god opvækst for dem :). Ved jeg hvor meget i har jeres 3 børn?

Ihh jeg ELSKER når folk tror jeg er moderen, hihi. synes du ikke de er skønt?! :lol:.. Altså ikke at de tror jeg er moderen, men når folk tror du er deres mor? :biggrin:

WHAT?????????? Ej nu må hun da lige komme ned fra den fantasi sky hun sidder på, hihi?!. Kan godt være i kan sammen, og SKØNT at hun virker glad på jeres vegne, meeen at komme til bryllup og reception er måske lige lidt vildt. Nogengange forstår de ekser ikke at skelne mellem at man skal snakke godt sammen fordi der er børnene og så ens privat liv. Det er da sødt nok hun vil komme, men hun har jo ingen grund til at være der, medmindre i er veninder og i alle gerne vil ha hun er der..

Åh de eks'er altså. De er nogengange for meget inde på ens territorium. Hold kæft jeg lyder sur haha, når ja, det er altså ikke for at lyde som en møg ko, men rammer bare en ømt emne omkring ekser, fordi kim's eks ikke lige helt ved hvordan man skal være.! Hun prøver at ødelægge SÅ meget.!

Vi kan snakke rigtig godt sammen for magnus's skyld. og også kun derfor jeg finder mig i det andet hun gør.! Så det gik vidst lige udover dim H2B's eks også.! :blush::blink:

Søde smukke Frk West. Mht til din bekymring om det med rådhus osv. Så tror jeg ikke du skal ligge så meget i det. I mine øre lyder det som om din forlovede siger: Jeg vil bare gøre alt for at du er glad den dag, for det fortjener du, så jeg er ligeglad hvor det er.! Og så kan det da godt være han bare ku gifte sig på et rådhus, men er det ikke bare (for det meste) mænd i en nødeskald ? :-)

Kan godt forstå du ikke synes det er ej sjov udmelding, for jeg havde også blevet lidt: HM jamen så fuck dig, jeg gider da ikke bruge alle de penge tid og krafter på det, hvis du er PISSE ligeglad. Og ja den har vi så os været igennem, som du kan høre ;) Ikke lige med rådhus eller kirke. Men mere at min H2B (kim) siger: når ja du bestemmer bare det hele skat, du skal bare være glad. Ala det din H2B siger. Nu kender jeg ikke din mand, men tror de fleste mænd har det fint med at det os der bestemmer det meste den dag, for vi er måske os lidt skræmmende i vores Bridezilla humør :wink: . Selvom jeg ikke selv synes jeg er det, men det er der da nogen der siger jeg godt kan være, :blush: ..

Spurgte min mand til råds (HÅBER VIRKELIG DET ER OK) om hvis nu jeg kendte en eller skrev med en, som har en H2B som sagde at han var ligeglad om det var rådhuset eller kirke og at at han bare vil have Hun blev glad på hendes dag. Om hvordan han vil tolke det. Så sagde først: Øhh det kommer an på hvordan man tolker det.. SÅ blev jeg nervøs og irriteret. men så mente han om man var kæresten eller om man var en udefra, haha... Men han sagde faktisk det samme som jeg har skrevet.. At han KUN prøver på at gøre hendes dag rigtig god, og han er ligeglad med hvor og hvornår det er, bare de siger JA til hinanden..

Som sagt ved jeg jo slet ikke om det er rigtigt, for vi kender jo ikke din kommende mand. Men det er hvad jeg hører ud fra det du skriver søde! :bearhug::loveshower:

0

Del dette indlæg

Tror også du skal tolke det som en kærlighedserklæring - den meget mandlige af slagsen ;-)

Min kunne have sagt det samme! Det eneste han ellers har sagt er at han ikke vil have at jeg "går amok i glimmer og hundehvalpe" som han udtrykte det :-)

Det er meget han ikke har taget stilling til hvor jeg har taget en beslutning ud fra hvad jeg tror han vil syntes om.

Men for søren det er svært hvis han slet ikke vil sige noget. Måske I skal have en god middag alene hvor I kan tale lidt om det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh ja, jeg ved lige hvad du mener!

Min kommende har flere gange sagt, om vi ikke bare skulle aflyse det hele og tage ud og rejse for pengene i stedet :blink:

Det at blive gift er noget stort for ham, men alt det andet er ret ligegyldigt tror jeg. Og jeg tror såmænd gerne han ville "nøjes" med en tur på rådhuset.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke om det, andet end at min H2B ikke er særlig romantisk anlagt, og han kan ikke forstille sig noget på forhånd, før han ser det eller er i situationen. Jeg tror det bliver lige så stor og overvældende en dag for ham, som det gør for mig. Han kan bare ikke se det for sig endnu - det kan jeg :)

Så det kan endda være, at det bliver endnu mere overvældende for ham end for mig, da han slet ikke er forberedt på det.

Men altså... Mænd prioriterer OFTE meget anderledes end vi kvinder, og det kan vi nok ikke lave så meget om på :wink:

0

Del dette indlæg

Hihi så har du da også styr på det :-D

Mit mærke er Blue by Enzoani . aldrig hørt om det mærke før haha.. ;)..

lIhh glæder mig også til jeg kan sætte den herind igen, og så du os lige kan se den Nej nej den er stadig hos skrædderen, henter den først D 18/7, for ellers kommer jeg til at vise den til Kim, haha.. har allerede kommet til at afsløre der er slæb og jeg har slør

Godt du forstår hvad jeg mener :D.. Vi har ham 7/7.

Stakkels jeres ældste dreng . Men så det sgu godt han har fået sådan en god bonus mor som du virker som. Håber ikke han bliver påvirket for meget af den klaphat (undskyld) af en mor han har.

Okay godt i har et fint forhold og kan arbejde sammen om at gå en god opvækst for dem . Ved jeg hvor meget i har jeres 3 børn?

Ihh jeg ELSKER når folk tror jeg er moderen, hihi. synes du ikke de er skønt?! .. Altså ikke at de tror jeg er moderen, men når folk tror du er deres mor?

WHAT?????????? Ej nu må hun da lige komme ned fra den fantasi sky hun sidder på, hihi?!. Kan godt være i kan sammen, og SKØNT at hun virker glad på jeres vegne, meeen at komme til bryllup og reception er måske lige lidt vildt. Nogengange forstår de ekser ikke at skelne mellem at man skal snakke godt sammen fordi der er børnene og så ens privat liv. Det er da sødt nok hun vil komme, men hun har jo ingen grund til at være der, medmindre i er veninder og i alle gerne vil ha hun er der..

Åh de eks'er altså. De er nogengange for meget inde på ens territorium. Hold kæft jeg lyder sur haha, når ja, det er altså ikke for at lyde som en møg ko, men rammer bare en ømt emne omkring ekser, fordi kim's eks ikke lige helt ved hvordan man skal være.! Hun prøver at ødelægge SÅ meget.!

Vi kan snakke rigtig godt sammen for magnus's skyld. og også kun derfor jeg finder mig i det andet hun gør.! Så det gik vidst lige udover dim H2B's eks også.!

Søde smukke Frk West. Mht til din bekymring om det med rådhus osv. Så tror jeg ikke du skal ligge så meget i det. I mine øre lyder det som om din forlovede siger: Jeg vil bare gøre alt for at du er glad den dag, for det fortjener du, så jeg er ligeglad hvor det er.! Og så kan det da godt være han bare ku gifte sig på et rådhus, men er det ikke bare (for det meste) mænd i en nødeskald ? :-)

Kan godt forstå du ikke synes det er ej sjov udmelding, for jeg havde også blevet lidt: HM jamen så fuck dig, jeg gider da ikke bruge alle de penge tid og krafter på det, hvis du er PISSE ligeglad. Og ja den har vi så os været igennem, som du kan høre ;) Ikke lige med rådhus eller kirke. Men mere at min H2B (kim) siger: når ja du bestemmer bare det hele skat, du skal bare være glad. Ala det din H2B siger. Nu kender jeg ikke din mand, men tror de fleste mænd har det fint med at det os der bestemmer det meste den dag, for vi er måske os lidt skræmmende i vores Bridezilla humør . Selvom jeg ikke selv synes jeg er det, men det er der da nogen der siger jeg godt kan være, ..

Spurgte min mand til råds (HÅBER VIRKELIG DET ER OK) om hvis nu jeg kendte en eller skrev med en, som har en H2B som sagde at han var ligeglad om det var rådhuset eller kirke og at at han bare vil have Hun blev glad på hendes dag. Om hvordan han vil tolke det. Så sagde først: Øhh det kommer an på hvordan man tolker det.. SÅ blev jeg nervøs og irriteret. men så mente han om man var kæresten eller om man var en udefra, haha... Men han sagde faktisk det samme som jeg har skrevet.. At han KUN prøver på at gøre hendes dag rigtig god, og han er ligeglad med hvor og hvornår det er, bare de siger JA til hinanden..

Som sagt ved jeg jo slet ikke om det er rigtigt, for vi kender jo ikke din kommende mand. Men det er hvad jeg hører ud fra det du skriver søde!

Havde faktisk godt hørt om det mærke før, set en del af deres kjoler, da jeg synes de er suuuuuper smukke! Uha, så er der ikke længe til du skal hente den, hvor bliver det altså bare spændende :rolleyes: Hihi, ja det gælder virkelig om ikke at afsløre noget, manden min har måtte sige: "Skat, jeg vil ikke vide hvordan den kjole ser ud, jeg vil blive overrasket i kirken, så behold det som en hemmelighed, det er jo ikke meningen jeg skal vide noget." Og det har han jo sådan set ret i..... Men iiiiiiih altså hvor er det bare svært ikke at skulle sige noget... Man vil jo (jeg vil ihvertfald) også gerne ha deres accept og vide de synes man ser fin ud i det man nu har valgt :biggrin:

Troede du havde skrevet at du ikke ville ha slør smukke? Er det mig der har læst forkert, eller blev det bare lige anderledes end hva du havde forestillet dig :wink: ?

7/7 synes jeg er en skøn ordnin når de har den alder, dejligt at man har en hverdag med dem og det ikke "bare" er weekend børn. Når de bliver ældre virker det ofte til at de gerne vil ha en mere fast base og ikke selv har noget imod at være weekendbørn i det ene hjem. Det bliver også lidt nemmere når der er flere timer de bruger udenfor hjemmet, til sport, kammerater mm.

Den ældste har vi jo så fuld tid og de to "små" er 7/7..

Synes også det er fantastisk når folk tror jeg er deres mor. Det er dog skægt at se forskellen der er mellem de to små, for er der nogen der forveksler mig som mor til bonusdatteren retter hun dem med det samme og fortæller at jeg altså er hendes bonusmor (hvilket overhovedet ikke gør noget, specielt fordi hun lyder virkelig stolt når hun siger det, hahah :lol: ) Mindstemanden derimod retter ikke nogen! Men han render også og kalder mig mor når vi er alene :heart::rolleyes: Ordningen hedder 7/7, men vi har ham en del mere end det, da dette passer bedre med moderen. Det er dog ikke noget der er fast, blo efter behov. Så ham og jeg har et super tæt forhold, hvilket er fantastisk :heart: (Han hedder forresten også Magnus!)

Det er så ærgeligt når de ekser ikke kan finde ud af at holde næsen udenfor. Der er ingen af ekserne her der prøver at ødelægge noget mellem H2B og jeg, de er MEGET ovre hinanden, så meget er da sikkert, men der er bare det der med at det åbenbart ikke altid er forståeligt at han ikke bare kommer springende for at ordne tagrenden, lægge nyt gulv eller sætte hegn op.Søde lille skat, hvis du vil ha han skal hjælpe med sådan noget så sku I ikke være gået fra hinanden! Men det gjorde I - ergo, nu er han MIN :lol:

Åååh altså hvor blev jeg bare glad da jeg læste dine tanker omkring den rådhus-snak!

Blev endnu mere sikker på at det bare er sådan en mande-ting (eller ihvertfald en min kæreste-ting!). Er dog glad for (hmmm, ka man sige det uden at det lyder forkert???) at du har været igennem det samme.... At jeg ikke står alene med den her oplevelse. Snakkede med ham om det idag, da jeg havde læst indlæggene her på tråden, som de forskellige er kommet med. Forstod jo lige pludselig godt hva han mente, at han super gerne vil giftes og tilbinge sit liv sammen med mig, men at formerne for hvordan festen skal afholdes, hvor stort, hvor småt og hvordan, ikke er så afgørende for ham. Han har dog været med til noget nu jeg tænker over det jo. Vi tog sammen ud og så på Sonnerup Gaard og blev enige om at det skulle være dér. Vi tilbragte en del timer derude sammen med familien til et åbent hus arrangement de holdte derude, hvor han lystigt viste frem hvordan det hele så ud, hva vi havde af tanker, hvor der skulle være velkomst mm :rolleyes: Og gså gik han meget op i at smage på al den forskellige mad der var smagsprøver på fra de forskellige leverandører og har en klar mening om menuen (som han er sat på at bestemme, det siger mig ikke så meget med maden lige dén dag) Så faktisk er han jo ret engageret, men gider ikke detaljerne omkring det hele.

Så har fundet ud af at jeg simpelthen bre må sige: vi skal ha taget billeder, det skal se sådan ud. F.eks. - selvfølgelig UDEN at lyde som en bridezilla :rolleyes: (ku godt ha brugt en enle-smiley her!)

Så alt i alt 1000 tak for dine og mandens tanker om det her :) Fik mig lige til at se lidt mere rolg føle at det faktisk er helt ok at vi i bund og grund holder denne dag, mest af alt for min skyld. Er dog 100% sikker på at han vil synes det bliver fantastisk når først vi står i det og familie og venner er med til at fejre os og vores kærlighed til hinanden :rolleyes::heart:

0

Del dette indlæg

Tror også du skal tolke det som en kærlighedserklæring - den meget mandlige af slagsen ;-)

Min kunne have sagt det samme! Det eneste han ellers har sagt er at han ikke vil have at jeg "går amok i glimmer og hundehvalpe" som han udtrykte det :-)

Det er meget han ikke har taget stilling til hvor jeg har taget en beslutning ud fra hvad jeg tror han vil syntes om.

Men for søren det er svært hvis han slet ikke vil sige noget. Måske I skal have en god middag alene hvor I kan tale lidt om det.

Hahaa, mandlig kærlighederklæring, ja det ska da nok passe :lol: Dejligt at jeg ikke er den eneste der har en mand der føler på den måde! "Amok i glimmer og hundahvalpe"!!!!! Hihii, hvor er han go! :biggrin: Ved virkelig ikke hva det er, men tror måske lidt de frygter at de ved brylluppet bare træder ind i en verden af lyserød tyl og skumfiduser!

Da jeg havde læst jeres indlæg (gjorde jeg her i morges på IPhonen, men havde ført tid til at svare her nu) tænkte jeg lidt mere over det hele og kom til at tænke på at han jo faktisk har været ret meget med inde over "de store linier". Feststedet tog i ud og så på sammen og tænkte over det et stykke tid, de lå nemlig ham meget på sinde at det var et sted hvor han følte han kunne slappe af og have en go mavefornemmelse. Kirken var jeg lidt "hmmmm" over, da den byder op til en MEGET kort gåtur (vel ikke meget kortere end i alle andre mindre kirker, men jeg vil ud på en maraton, så ALLE ka se mig :rolleyes: ) men som han sagde: "vi er begge døbt og konfirmeret der, min farfar ligger begrav, det er det eneste sted der vil føles rigtigt for mig at sige ja til dig, være i naturen" Og da vi skal giftes i November måned, var jeg ikke helt hooked på et ude-bryllup :wink: Desuden var vi enige om præsten, han havde også en meget klar holdning være ham, som vi så har fået :)

Snakkede med ham om det idag og sagde at jeg egentlig godt kunne forstmente, og det var han glad for, som hanslle han nok komme til at blive super glad for dagen, men lige hvor meget eller hvor lidt tyl, det er altså ikke hans interes T

Tror i bund og grund jeg måske overreagerede lidt og tog et for at han var helt ligeglad med brylluppet, hvilket jeg kan høre, både på jer og ham (!!!) ikke var hensigten med dén udmelding. Hjælp bare rigtig meget at få skrevet herinde igår og var så dejligt at få de tilbagemeldinger der fik mig lidt mere ned på et normalt plan igen - så rigtig mange gange tak for det! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Uh ja, jeg ved lige hvad du mener!

Min kommende har flere gange sagt, om vi ikke bare skulle aflyse det hele og tage ud og rejse for pengene i stedet :blink:

Det at blive gift er noget stort for ham, men alt det andet er ret ligegyldigt tror jeg. Og jeg tror såmænd gerne han ville "nøjes" med en tur på rådhuset.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke om det, andet end at min H2B ikke er særlig romantisk anlagt, og han kan ikke forstille sig noget på forhånd, før han ser det eller er i situationen. Jeg tror det bliver lige så stor og overvældende en dag for ham, som det gør for mig. Han kan bare ikke se det for sig endnu - det kan jeg :)

Så det kan endda være, at det bliver endnu mere overvældende for ham end for mig, da han slet ikke er forberedt på det.

Men altså... Mænd prioriterer OFTE meget anderledes end vi kvinder, og det kan vi nok ikke lave så meget om på :wink:

Endnu én hvis mand bare ikke ser lyset i favouræsker og glimmer :rolleyes:Og hvorfor ikke?! Helt ærligt mænd! Hahah... Tror du har helt ret i at han (og mange andre mænd) bare ikke kan forestille sig dagen og det er jo et eller andet sted klart, for de har jo aldrig drømt om det sådan som vi har. Tror jeg var 4, da jeg begyndte at planlægge mit bryllup :rolleyes::wink: Tror tilgengæld du har helt ret I at de bliver virkelig overvældet når dagen endelig kommer og de mærker at det faktisk betyder en hel del for dem også. Er sikker på at man bare føler en hel masse kærlighed den dag, både til hinanden, men ogå til/fra venner og familie der jo alle kommer for at fejre ens kærlighed til hinanden! Tror det bliver SÅ STORT :biggrin: Og ja, det er nok i sidste ende mændende, der ikke har forberedt sig ordentligt :wink: på den følelse, der bliver mest overrumblede af det hele og virkelig mærker hvor meget det lige pludselig betyder. Og så tor jeg faktisk at det går op for dem at al den snak om tyl, blomster og favouræker betyder noget, ikke fordi det egentlig gør det, men fordi det er et udtryk for hvor meget vi kvinder har glædet os til dén dag, hvor mange kræfter vi har lagt i den og hvor glade vi bliver når det endelig er vores tur til at sige "JA!" til den vi elsker :heart::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster sagde noget til mig da jeg snakkede med hende om det også.. "jeg tror bare ikke at mænd kan forestille sig hvad det er de starter nå de siger ja til det store bryllup, hvad det er de sætter i gang" hehe... Jeg kunne nemlig ikke forstå hvorfor h2b lige pludselig bare vil på rådhuset, når han til at starte med ville i kirke og holde fest.. Blev nemlig selv såret over at det lige pludselig "var min fest" og ikke vores.... Men bare nyd at du får lov :)

0

Del dette indlæg

Hahaa, mandlig kærlighederklæring, ja det ska da nok passe :lol: Dejligt at jeg ikke er den eneste der har en mand der føler på den måde! "Amok i glimmer og hundahvalpe"!!!!! Hihii, hvor er han go! :biggrin:

Snakkede med ham om det idag og sagde at jeg egentlig godt kunne forstmente, og det var han glad for, som hanslle han nok komme til at blive super glad for dagen, men lige hvor meget eller hvor lidt tyl, det er altså ikke hans interes T

Tror i bund og grund jeg måske overreagerede lidt og tog et for at han var helt ligeglad med brylluppet, hvilket jeg kan høre, både på jer og ham (!!!) ikke var hensigten med dén udmelding. Hjælp bare rigtig meget at få skrevet herinde igår og var så dejligt at få de tilbagemeldinger der fik mig lidt mere ned på et normalt plan igen - så rigtig mange gange tak for det! :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at høre at du har fået en god fornemmelse igen!

Vil sige at fra det du skriver så betyder det hele ret meget for ham - men kan godt forstå at de til tider har svært ved at forholde sig til planlægningsdelen og alle de forventninger vi piger har.

0

Del dette indlæg

Min søster sagde noget til mig da jeg snakkede med hende om det også.. "jeg tror bare ikke at mænd kan forestille sig hvad det er de starter nå de siger ja til det store bryllup, hvad det er de sætter i gang" hehe... Jeg kunne nemlig ikke forstå hvorfor h2b lige pludselig bare vil på rådhuset, når han til at starte med ville i kirke og holde fest.. Blev nemlig selv såret over at det lige pludselig "var min fest" og ikke vores.... Men bare nyd at du får lov :)

Hahah, nej det ka da godt være at det er dér den ligger! De aaaaaaner ikke hva de har startet før de svømme rundt i palietter, kagesmagning og håropsætninger, hvilket vi ofte synes de skal ha en holdning til, selvom de overhovedet ikke har det! :lol: Er sikker på din søter har ret

Er de sidste dage blevet meeeeget rolig i forhold til hele synes jeg, specielt fordi jeg snakkede med H2B dagen efter rådhussnakken, hvor jeg fik en bedre forståelse af at han bare ønsker at gøre mig glad :rolleyes: samt at han synes det er super at holde denne dag, som han siger, mest af alt er for min skyld. Ved jo at han komer til at nyde dagen mindst ligeså meget som mig, da han, i sådanne situationer, virkelig er meget blød :)

0

Del dette indlæg

Hahaa, mandlig kærlighederklæring, ja det ska da nok passe :lol: Dejligt at jeg ikke er den eneste der har en mand der føler på den måde! "Amok i glimmer og hundahvalpe"!!!!! Hihii, hvor er han go! :biggrin:

Dejligt at høre at du har fået en god fornemmelse igen!

Vil sige at fra det du skriver så betyder det hele ret meget for ham - men kan godt forstå at de til tider har svært ved at forholde sig til planlægningsdelen og alle de forventninger vi piger har.

Ja, det er også skønt at være nede på jorden igen og med en go fornemmelse i mavsen :) Hihi.

Er også sikker på det betyder meget for ham - det siger han også at det gør, jeg overreagerede nok bare lidt på at han ikke viste samme interesse for det hele som jeg, da jeg synes receptionen er en stor ting og det var denne vi snakkede om at droppe, da vi ikke rigtig har fået "go" fra stedet endnu. Så deet var derfra al forvirringen og snakken kom :) tror du har meget ret i det med de forskellige forventninger, dagen er nok ikke ligeså lyserød i mændendes hoveder som i vores :blush::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer