Guest 030409

Gavekoordinator

12 indlæg i dette emne

Hej Zillaer

Vi har valgt min svigerinde som gavekoordinater. Hendes opgave er bare at sikre, at vi ikke får dobbelt af vores ønsker, så vi slipper for at bytte en masse gaver :blush:

Min bror fortæller mig så, at de skal til et bryllup, og der har gavekoordinatoren sagt til dem, at de skulle sige til hende, hvor meget de ville give for, og så skulle hun nok fortælle dem, hvad de skal købe :o Jeg synes dette er dybt upersonligt og ikke meningen med en gavekoordinator :huh:

Måske har jeg misforstået gavekoordinatorens rolle? :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har selv været gavekoordinator, og jeg spurgte ikke om beløb. Jeg gav dem bare et par ønsker i alle prisklasser (altså dog under 1000 kr), så kan de jo selv vælge gaven ud fra pris.

Men self. kan det da være praktisk at vide hvor meget man ønsker at bruge på gaven, for at ikke at ende helt i skoven med gaveønsker.. Især hvis de ikke ønsker sig så meget i forhold til antallet af gæster. Her var der uendelige mange ønsker :)

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan fungerer vores (forhåbenlig) ikke..

Hun fortæller bare gæsterne hvilke gaver, der er blevet købt og hvilke, der er tilbage.. Er sikker på hun aldrig ville kunne finde på at "jeg bestemmer ud fra jeres beløb"..

Tag evt en snak med hende :)

(kan jo sagtens være, at hun får formuleret sig forkert) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har selv til begge min søskendes bryllup haft et beløb som gavekoordinator, kunne give nogen ønsker ud fra, men ved det var noget min søskende havde været med til så tror det er lidt forskelligt, hvordan man gør. ¨Men fik flere ønsker at vælge i mellem ikke kun 1.. synes jeg lyder lidt mærkeligt, medmindre at der ikke har været flere tilbage

Redigeret af sommer09
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores ønskeliste var med i vores invitation og det er vores gavekoordinators opgave at sørge for at folk ikke køber de samme gaver. HVIS de kontakter hende.. det er ikke noget de er tvunget til og jeg vil ikke styre mine gæster på den måde.. men jeg kunne forestille mig, at de vil gøre brug af hende - det ville jeg i hvertfald selv! :) Jeg har heller aldrig hørt om det du fortæller din bror har været ude for. Det lyder meget mærkeligt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi gav vores gavekoordinator en masse beløbsopdelte ønsker, altså under 500,over 500 osv, og nogle selvfølgelig uden pris. Så ved jeg hun snakkede med de andre gæster om hvad de ønskede at give gave for og hvad vi så havde ønsket os til det beløb :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan fungerer vores (forhåbenlig) ikke..

Hun fortæller bare gæsterne hvilke gaver, der er blevet købt og hvilke, der er tilbage.. Er sikker på hun aldrig ville kunne finde på at "jeg bestemmer ud fra jeres beløb"..

Tag evt en snak med hende :)

(kan jo sagtens være, at hun får formuleret sig forkert) :)

Sådan fungeret vores osse, vi havde min søster til at være det, og når der var nogen der ringet og sage hvad de ville købe, slettet hun bare ønsket på vores ønskesedde. :)

Vi havde så osse sendt en ønskeseddel ud sammen med vores indbydelse, så folk kunne jo tjek hvad det kostet, inde de ringet og satte sig på noget :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan fungerer vores (forhåbenlig) ikke..

Hun fortæller bare gæsterne hvilke gaver, der er blevet købt og hvilke, der er tilbage.. Er sikker på hun aldrig ville kunne finde på at "jeg bestemmer ud fra jeres beløb"..

Tag evt en snak med hende :)

(kan jo sagtens være, at hun får formuleret sig forkert) :)

Det var ikke vores gavekoordinator, der er sådan - heldigvis. Min bror vil bare ikke finde sig i det - han ville selv bestemme gaven.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan fungerer vores (forhåbenlig) ikke..

Hun fortæller bare gæsterne hvilke gaver, der er blevet købt og hvilke, der er tilbage.. Er sikker på hun aldrig ville kunne finde på at "jeg bestemmer ud fra jeres beløb"..

Tag evt en snak med hende :)

(kan jo sagtens være, at hun får formuleret sig forkert) :)

Det var ikke vores gavekoordinator, der er sådan - heldigvis. Min bror vil bare ikke finde sig i det - han ville selv bestemme gaven.

Undskyld, læste forkert :)

Så lad din bror finde på noget særligt til jer :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har selv været gavekoordinator, og da ringede folk primært og spurgte om "det og det" allerede var blevet købt, og så kunne jeg efterhånden strege ud, hvad folk havde købt, så brudeparret ikke fik dobbelt og trippelt af de samme ting (at der så var nogen, som ikke gad ringe til mig, og derfor kom med de samme vinglas som hundrede andre, det er jo deres egen sag:))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søster skal være gavekoordinator og hendes rolle bliver:

- At have ønskelisten, som hun kan sende til folk, når de beder om den

- Hvis folk ringer tilbage og fortæller hvad de har købt, kan hun strege det ud på listen, så den næste, der beder om listen får den uden det, som er blevet købt.

Har aldrig hørt om, at gavekoordinator giver et bestemt gaveønske, som man så kan købe. Ville i hvert fald aldrig selv gøre det sådan.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har oplevet at kontakte gavekoordinator, og så få tilsendt en liste med ønsker i min prisklasse. Men det lyder underlig at hun skulle bestemme hvad det skulle være... med mindre der var en prioriteret ønskeliste, eller der kun var en ting tilbage i deres prisklasse. Men det er jo også meget styrende, det ville jeg ikke byde mine gæster.

Vi ønsker os i udgangspunktet bare at folk kommer, i og med ingen af os er danskere og dermed ikke har vores familier her. Det jeg tror vi kommer til, at bede dem "stemme" på vores bryllupsrejse; vi laver en liste med et par destinationer + "blive hjemme og købe god seng", og så kan folk skrive hva de synes vi skal. Hvis de så gerne vil lægge nogen penge bag det, er de hjertelig velkomne. Til dem der ikke er til sådan noget underligt noget, er der et service vi ønsker os dele til. Ved bare ikke om vi skal have en gavekoordinator eller bare skrive det i invitationerne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer