Christina1983

Er der slet ingen september brude til stede :0) ?

206 posts in this topic

Det er jo lige lige om lidt en uge:-) :loveshower:

0

Annonce ♥

Det er jo lige lige om lidt en uge:-) :loveshower:

Ja det er helt vildt. Er du ved at være stresset.

Jeg sad lige og kiggede på vores huskeseddel og lige pludselig gik det op for mig at jeg var ved at skrive:

Tirsdag: prøve makeup

Fredag: hente nøgle, fadølsanlæg kommer kl.12

Altså planlægge de helt små detaljer. Hvor er det bare sindsygt!!!!

Hvordan ser din kjole mon ud?

0

Ja.. men nu er mit jo først den 29 så der er 5 uger endnu, meeeen synes jeg mangler at få styr på mange små ting.... :unsure:

Men dit det er jo lige om lidt... smiler en uge så er du vel oppe i kirken nu:-) hvad tid skal i giftes? :cheerleader3:

0

min kjole prøver jeg lige om jeg kan ligge på....:-) hvordan ser jeres ud???

0

Annonce ♥

hvordan sætter man et billed ind??

0

hvordan sætter man et billed ind??

Det har jeg også tænkt over nogen gange, men har aldrig fået spurgt

0

Hvis i bruger "fuld editor" ved besvarelser, så kommer der "vedhæft fil" frem, men ind i mellem er det også lykkes mig blot at højre klikke og så "indsæt" på helt enkelt vis :)

0

Så fik jeg min kjole på.,,, kvaliteten af billedet er lidt dårligt

post-56897-0-33123600-1346086996.jpg

0

Annonce ♥

Wow hvor er kjolen og du bare smuk.. Jeg tror faktisk jeg har prøvet den samme eller i hvert fald en der ligner meget!! Synes bare den er så flot - godt valg :biggrin:

0

Tusind tak:-) føler mig også godt tilpas i den :thumbsupsmileyanim: havde ellers sagt at jeg i hvert fald ikke skulle have en Lilly model, men den her var bare lige mig :loveshower:

0

SUPER flot kjole, Gitte ... Sidder bare perfekt på dig :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal hente min i morgen .. Også en Lilly .. Har aldrig haft de forbehold, som flere af i andre har haft omkring Lilly og syntes rent faktisk de havde mange smukke kjoler og et stort udvalg :)

Men øj, nu er det tæt tæt på og blir´så meget mere konkret at få kjolen hjem :loveshower:

0

Annonce ♥

Tak...:-) ihh det bliver spændende... ja jeg synes faktisk også de havde rigytig mange flotte kjoler:-) slet ikke som jeg forventede---

Vi må da se din ogs¨å

0

Så fik jeg min kjole på.,,, kvaliteten af billedet er lidt dårligt

Hvor er den bare flot til dig - Den er jo som syet på dig. Det klær dig med mørkt hår (kan se du er lys på dit profilbillede) :0)

Skal du have slør på eller ingenting?

0

SUPER flot kjole, Gitte ... Sidder bare perfekt på dig :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal hente min i morgen .. Også en Lilly .. Har aldrig haft de forbehold, som flere af i andre har haft omkring Lilly og syntes rent faktisk de havde mange smukke kjoler og et stort udvalg :)

Men øj, nu er det tæt tæt på og blir´så meget mere konkret at få kjolen hjem :loveshower:

Uhhh spændende. Er i ellers ved at være klar?

Jeg har truffet en beslutning vedr. mine kjoler. Det bliver den allerførste jeg købte - også en Lilly model. Der er en anden ro og naturlighed over den i forhold til de andre kjoler med perler. Syns det hele bliver for meget med perler på sko, kjole og slør som der er på de "nye" kjoler. Men er ret afklaret nu i forhold til forleden.

0

Hvad har i valgt af sange til kirken?

0

Annonce ♥

Hej

Vi har valgt:

• Vi pløjed og vi så'de
  • Nu titte til hinanden de favre blomster små
  • Hil dig frelser og forsoner
  • Det er så yndigt at følges ad

0

Tak hvor er i søde... ja har mørkere hår nu:-)

Jeg skal ikke have slør det er ikke lige mig:-) jeg skal have sat håret op og får en lille pynteting i håret i stedet... Hvad med jer andre??

Lyder spændende Christina, hvordan ser den ud??

Vi har ikke været oppe og snakke med præsten endnu så ved ikke helt ? hvad m dig

0

Tak hvor er i søde... ja har mørkere hår nu:-)

Jeg skal ikke have slør det er ikke lige mig:-) jeg skal have sat håret op og får en lille pynteting i håret i stedet... Hvad med jer andre??

Lyder spændende Christina, hvordan ser den ud??

Vi har ikke været oppe og snakke med præsten endnu så ved ikke helt ? hvad m dig

Vi har heller ikk snakket med præsten endnu, men vi skulle tænke/vælge sange til vi skulle mødes.

Min kjole er helt lang med et blondestykke hen over brystet og blonde ærmer. Kan ligge et billede på efter bryllupet, da dem jeg har ligger på mine forældres kamera :/ jeg skal have slør på og måske et lille headpieces, hvis det ikke bliver for meget- det ser jeg til på dagen om det kommer sammen med sløret, eller om det kommer på en anden dag:)

0

Okay:-) vi venter spændt Christina:-)

Dorte - det er jo nogle dejlige salmer i har valgt:-?

Er i ellers ved at have styr på det hele?? jeg synes jeg mangler MEGET :unsure: men der er selvf også en måned og en dag endnu:-) men i går fik jeg da lavet en fotobog til min dejlige skat, med billeder af mig... synes det er lidt mærkeligt at lave en hel bog med kun mig.... det er normalt slet ikke mig, men nu har han spurgt så tit om jeg ikke ville få taget sådanne billeder, så han regner bestemt ikke med det... Nu skal jeg bare have lavet et par billeder til ham ogs¨å, så er der styr på morgengaven:-) hvornår giver i endelig morgengaverne?

Jeg har også skrevet en tale til ham, men jeg er ENORMT genert og kan slet ikke sådan noget, ville bare så gerne fortælle hvad jeg føler sådan rigtig men tror ikke jeg kan :( men ville ønske det, så overvejer stadig, har skrevet det, så han kan få det uanset hvad... og så kommer der en og synger for ham :wink: først lidt af "søde søde Jacob" det er vores sang, selvom den måske ikke handler så meget om at få hinanden:-) og så skal hun synge DU ER :heart:

Vil i prøve at læse min tale og se om det lyder HELT forfærdeligt :help:

Den kommer her....

Til min elskede skat og nu mand Niels Ellevang Pedersen

Endelig kom dagen, vi har ventet på og set frem til så længe, dagen hvor vi siger ja til hinanden, ja til at leve sammen som mand og kone, ja til evig troskab og kærlighed.

Aldrig har jeg været så lykkelig i mit liv, som nu, du gør mig hel.

Den første tid har været hård og til tider uholdbar, der har været mange bekymringer, sorger og tårer, men du har støttet mig hele vejen igennem. Du er der altid for mig i medgang og modgang, og det håber jeg, du altid vil være. Selv når jeg har tænkt ”det her går bare ikke” og når det har set aller sortest ud, så har du bare været fantastisk, støttet mig og set igennem med, at jeg har været helt nede, du har været der for mig og fået mig til at smile igen. Du er ALT.

Du er en fantastisk ”papfar” for Liv, hun elsker at komme med ud på værkstedet og hjælpe dig. I laver ting til hendes legehus, laver sandkasse, maler, hamre, saver, laver bil og alt mulig andet. I hygger jer virkelig sammen, leger gemmeleg, tegner, lærer tal, bygger lego, laver sjov og pjatter. Du er en fantastisk far.

Du friede til mig første gang den 17. juli 2011 på den mest romantiske måde, på vores sommerferie i Østrig ved Krimler vandfaldet. Pludselig faldt du ned på knæ med 2 ringe, og spurgte om jeg ville være din for evigt. Jeg blev helt paf, har aldrig oplevet noget så smuk og romantisk. Kom til at sige ”du er tosset”, men selvfølgelig et stort JA!

Du friede så igen den 14. februar 2012 på valentinsdag og min fødselsdag. Denne gang MEGET tidlig om morgen iført jakkesæt, liggende på knæ foran sengen med en guldring. Du er bare romantisk, når det tager dig.

Du er mit et og alt sammen med Liv og kan altid få et smil frem på læben.

Du er meget tålmodig, og kender efterhånden mit temperament og min stædighed.

Jeg elsker, at du er så fantastisk til Liv, en fantastisk legekammerat, en fantastisk far, at du tager barnets sygedag med hende, og alt det du gør for hende og med hende.

Jeg elsker din humor, din måde at danse på med den ene fod oppe og din sang ”I’m sexy and I Know it du altid synger.

Jeg elsker, at putte mig ind til dig hver aften og høre dig sige ”Jeg elsker dig”.

Jeg elsker, når du fortæller, hvor dejlig jeg ser ud.

Jeg elsker, at du ikke er kedelig, men altid sætter gang i den.

Jeg elsker dig for din eftertænksomhed og din betænksomhed.

Jeg elsker dig, fordi du altid er der, og passer på mig, også når jeg ikke selv er opmærksom på, at det går for stærkt.

Jeg elsker dig, fordi vi kan grine sammen, og fordi vi ikke altid behøver tage altting så højtideligt.

Jeg elsker dig, fordi vi kan være sårbare sammen.

Jeg elsker, at du er præcis, som du er.

Jeg elsker dig, fordi du giver mig plads til at være, den jeg er.

Du skal vide, at jeg altid vil være der for dig, som du har været der for mig, selvom jeg ikke er nær så stærk, som du er, så vil jeg altid stå ved din side, jeg vil altid elske dig og følge dig gennem livet i medgang og modgang, sammen er vi et.

Jeg elsker dig over alt på jorden, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at de udfordringer, som livet bringer, dem klarer vi sammen.

Din for altid <3

0

Annonce ♥

Okay:-) vi venter spændt Christina:-)

Dorte - det er jo nogle dejlige salmer i har valgt:-?

Er i ellers ved at have styr på det hele?? jeg synes jeg mangler MEGET :unsure: men der er selvf også en måned og en dag endnu:-) men i går fik jeg da lavet en fotobog til min dejlige skat, med billeder af mig... synes det er lidt mærkeligt at lave en hel bog med kun mig.... det er normalt slet ikke mig, men nu har han spurgt så tit om jeg ikke ville få taget sådanne billeder, så han regner bestemt ikke med det... Nu skal jeg bare have lavet et par billeder til ham ogs¨å, så er der styr på morgengaven:-) hvornår giver i endelig morgengaverne?

Jeg har også skrevet en tale til ham, men jeg er ENORMT genert og kan slet ikke sådan noget, ville bare så gerne fortælle hvad jeg føler sådan rigtig men tror ikke jeg kan :( men ville ønske det, så overvejer stadig, har skrevet det, så han kan få det uanset hvad... og så kommer der en og synger for ham :wink: først lidt af "søde søde Jacob" det er vores sang, selvom den måske ikke handler så meget om at få hinanden:-) og så skal hun synge DU ER :heart:

Vil i prøve at læse min tale og se om det lyder HELT forfærdeligt :help:

Den kommer her....

Til min elskede skat og nu mand Niels Ellevang Pedersen

Endelig kom dagen, vi har ventet på og set frem til så længe, dagen hvor vi siger ja til hinanden, ja til at leve sammen som mand og kone, ja til evig troskab og kærlighed.

Aldrig har jeg været så lykkelig i mit liv, som nu, du gør mig hel.

Den første tid har været hård og til tider uholdbar, der har været mange bekymringer, sorger og tårer, men du har støttet mig hele vejen igennem. Du er der altid for mig i medgang og modgang, og det håber jeg, du altid vil være. Selv når jeg har tænkt ”det her går bare ikke” og når det har set aller sortest ud, så har du bare været fantastisk, støttet mig og set igennem med, at jeg har været helt nede, du har været der for mig og fået mig til at smile igen. Du er ALT.

Du er en fantastisk ”papfar” for Liv, hun elsker at komme med ud på værkstedet og hjælpe dig. I laver ting til hendes legehus, laver sandkasse, maler, hamre, saver, laver bil og alt mulig andet. I hygger jer virkelig sammen, leger gemmeleg, tegner, lærer tal, bygger lego, laver sjov og pjatter. Du er en fantastisk far.

Du friede til mig første gang den 17. juli 2011 på den mest romantiske måde, på vores sommerferie i Østrig ved Krimler vandfaldet. Pludselig faldt du ned på knæ med 2 ringe, og spurgte om jeg ville være din for evigt. Jeg blev helt paf, har aldrig oplevet noget så smuk og romantisk. Kom til at sige ”du er tosset”, men selvfølgelig et stort JA!

Du friede så igen den 14. februar 2012 på valentinsdag og min fødselsdag. Denne gang MEGET tidlig om morgen iført jakkesæt, liggende på knæ foran sengen med en guldring. Du er bare romantisk, når det tager dig.

Du er mit et og alt sammen med Liv og kan altid få et smil frem på læben.

Du er meget tålmodig, og kender efterhånden mit temperament og min stædighed.

Jeg elsker, at du er så fantastisk til Liv, en fantastisk legekammerat, en fantastisk far, at du tager barnets sygedag med hende, og alt det du gør for hende og med hende.

Jeg elsker din humor, din måde at danse på med den ene fod oppe og din sang ”I’m sexy and I Know it du altid synger.

Jeg elsker, at putte mig ind til dig hver aften og høre dig sige ”Jeg elsker dig”.

Jeg elsker, når du fortæller, hvor dejlig jeg ser ud.

Jeg elsker, at du ikke er kedelig, men altid sætter gang i den.

Jeg elsker dig for din eftertænksomhed og din betænksomhed.

Jeg elsker dig, fordi du altid er der, og passer på mig, også når jeg ikke selv er opmærksom på, at det går for stærkt.

Jeg elsker dig, fordi vi kan grine sammen, og fordi vi ikke altid behøver tage altting så højtideligt.

Jeg elsker dig, fordi vi kan være sårbare sammen.

Jeg elsker, at du er præcis, som du er.

Jeg elsker dig, fordi du giver mig plads til at være, den jeg er.

Du skal vide, at jeg altid vil være der for dig, som du har været der for mig, selvom jeg ikke er nær så stærk, som du er, så vil jeg altid stå ved din side, jeg vil altid elske dig og følge dig gennem livet i medgang og modgang, sammen er vi et.

Jeg elsker dig over alt på jorden, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at de udfordringer, som livet bringer, dem klarer vi sammen.

Din for altid <3

Den er så fin- håber virkelig du kan læse den for ham. Den vil han blive stolt over. Og hvor lyder han skøn både over for dig, men også over for dit et og alt- din pige. Kom helt til at smile over sangen, im sexy.... De kære mænd:0)

Jeg har skrevet et digt/rim til min som tale. Kan lige smide den ind i aften, da jeg er på fra ipaden nu:)

Vores forlover får min morgengave med hjem, så han kan få den om morgenen inden vi mødes i kirken.

Jeg havde det også vildt mærkeligt med bogen kun af mig- følte mig mega selvfed og egoistisk på en eller anden måde. Har fundet et fint kompromis med at lave nogen af siderne helt sorte og har fundet nogen af de små søde figurer med "kærlighed er...... Dig og mig for evigt" m.fl. Også har jeg skrevet min tale i den også. Min plan er at når jeg får bogen hjem, at jeg så vil komme en slags rive papir over talen, så han selvfølgelig ikke kan læse den før han høre den om aftenen, og at der står noget ala " må først åbnes efter bryllupet". Så har han talen der for altid<3 uh hvor jeg glæder mig:)

0

Er det forresten DU ER med Anne linnet?

Den havde jeg også tænkt på som sang til min kæreste. Er ved at planlægge der kommer en i kirken og synger den til ham, da jeg syns det er svært at planlægge tidspunktet om aftenen:)

0

Tak:-) dejligt at høre, ja han er virkelig FANTASTISK og ønsker sådan jeg kan gøre det , men tvivler meget... :unsure: er virkelig elendig til sådan noget...

Sikke en god ide med bogen, det lyder bare super godt, han bliver da ellevild :cheerleader3: og jeg vil glæde mig til at læse dit digt, det er altid dejligt at læse sådan noget :wink:

Jeg tror endelig også jeg gerne vil have han får den den morgen han vågner op uden mig :rolleyes: men ved ikke hvad der er normalt....??

0

Ja det er Du er med Anne Linnet elsker den sang og den beskriver bare alt hvad jeg føler for ham :a1221:

Det lyder super godt med at komme i kirken i stedet, jeg har også overvejet det lidt... så måske bliver det sådan i stedet for, for som du siger er det svært at sætte tidspunktet af :unsure:

Hvad skal i have til velkomst drinks.... ?

0

Ja det er Du er med Anne Linnet elsker den sang og den beskriver bare alt hvad jeg føler for ham :a1221:

Det lyder super godt med at komme i kirken i stedet, jeg har også overvejet det lidt... så måske bliver det sådan i stedet for, for som du siger er det svært at sætte tidspunktet af :unsure:

Hvad skal i have til velkomst drinks.... ?

Vi skal have Asti til velkomstdrink.

Kan du mon få en til at være back up for dig, som evt. kan læse det op for dig?

Syns han fortjener den flotte tale.

0