Christina1983

Er der slet ingen september brude til stede :0) ?

206 posts in this topic

Hej piger.

Mangler lige et par september-brude at følges med, blive inspireret af, planlægge med og sparre lidt med:)

Syns det kunne være hyggeligt, da forumet er så stort og folk er vidt forskellige steder i deres brylllupsplanlægning- nogen er gift og nogen skal giftes i 2014.

Er der måske nogen som vil være med til at gøre denne tråd hyggelig og indholdsrig?

Hilsner fra Christina:)

0

Annonce ♥

Hey!

JUHUUU! vi er dato-søstre. Jeg vil da gerne sparre med dig - laver ingen tråd over min planlægning herinde (det ville blive ALT for vanedannende!), men ellers vil jeg da gerne skrive lidt...

Jeg kan da starte med at fortælle lidt om os: vi er 30 begge 2 og har 2 piger (1 på snart 3 år og 1 på 8 mdr) :7himmel: .

0

Jow da! Og vi skal endda giftes samme dag :):cheerleader3:

Jeg ved ikke om jeg orker min egen "planlægningstråd" men kan da prøve lige at lave en "hurtig" :wink::lol: liste over det vi har styr på:

Kirken og præsten er "booket"

Forsamlingshus er booket (de sørger for ALT mht. mad, servering og borddækning)

Gæster er inviteret (vi bliver 40 ialt hvis alle kommer)

Frisør er booket - og har helt styr på frisurevalg :)

Fotograf er bestilt (afventer pt. at han sender en kontrakt)

Ægteskabserklæringen er indsendt

Kjolen er valgt og bestilt

Sko er fundet

Jeg har lånt et kagestativ, det er meningen at datteren og jeg selv skal lave bryllupskagen :o - ahr, det går nok, under devisen "keep it simple" :)

Vi mangler:

At aftale div. detaljer med forsamlingshuset

Møde med præsten

Blomster

Ringe

Musik (H2B har ønsket jukebox..)

Jeg mangler lingeri

H2B genbruger en næsten ny habit, men mangler måske en ny skjorte + slips

Kørsel

- Sikkert en masse mere vi kommer i tanke om undervejs :wink:

Hvor langt er I?

Og godt initiativ :thumbsupsmileyanim:

0

Hey!

JUHUUU! vi er dato-søstre. Jeg vil da gerne sparre med dig - laver ingen tråd over min planlægning herinde (det ville blive ALT for vanedannende!), men ellers vil jeg da gerne skrive lidt...

Jeg kan da starte med at fortælle lidt om os: vi er 30 begge 2 og har 2 piger (1 på snart 3 år og 1 på 8 mdr) :7himmel: .

Fantastisk - nu er vi 3!!!

Og vi er i starten af 40-erne, har været sammen i over tyve år og har en datter der snart fylder 18! :)

0

Annonce ♥

ejjjj hvor er det godt i er klar. Jeg vil nemlig heller ikk lave min egen tråd af samme grunde´og fordi jeg syns det bliver lidt upersonligt med "velkommen til og bla bla!.

Og endnu mere super med datoerne;)

Vores lille familie består af min kæreste på 28, vores dreng på 2 ½ og vores lille pige på 4 mdr og jeg selv på 29år.

Vi har styr på;

kirke - mangler dog at præsten kontakter os

forsamlingshuset

band til kl.23

juke-box under middag

maden - mangler dog helt endeligt at bestemme hvad vi skal have

kjole + sko

fotograf

bryllupskage (mangler bare at bestille hvad der skal i)

Mangler

min kærestes + børnenes tøj (klare vi i uge 27)

ægteskabserklæring

blomster/brudebuket

lingeri

handle drikkevare

bestille fadølsanlæg

lære brudevals

bordkort, leje af duge, lys, menukort

kørsel

gæstebog

Det var lige et hurtigt overblik. Vi har inviteret 75 til festen - og tror alle kommer, så det er fantastisk.

0

Os mig skal giftes 01.09.12

Puha snart kun to måneder igen får stress :-)

Vi har fået styr på:

-kirken

-location "Hele vores dag kommer til at foregå på Brædstrup Kro"

-Menuen

-tøj til os begge.

-Kørelse "vi bliver kørt i en kæmpe amerikaner bil åben aner ikke hvad det er for en det er manden som har styr på det hehe

-Ringene "helt enkle 14karat guld 6mm tykke og i min er der tre sten som er formet som et hjerte.

-Musikken " Showdown "

Mangler:

-at finde ud af hvad der skal i vores bryllupskage

-hvordan præcis min brudebuket skal være

-tøj til vores børn

Der mangler sikkert en masse mere haha

Vil os lige fortælle at manden er 27 og jeg når lige at blive 24 inden bryllup vi har to drenge på 2år og en på knap tre måneder...Vi skal giftes på vores 6 års dag :-)

0

Velkommen til Bettina.

Brædstrup er tæt på mig- bor i virklund og skal holde festen i Salten forsamlingshus.

Tror da i har godt styr på det.

Hvordan ser jeres kjoler ud, hvad skal i have at spise og hvad skal der i jeres kage?

0

Annonce ♥

Tjek på:

Kirke

Invitationer sendt ud (67 personer, hvis alle kommer)

Feststed/servering

Farver til brylluppet: hvid, lilla og pink

Brudekjole, sko, undertøj og smykker (ender i en sincerity-model, mere siger jeg ikke :tunge: )

Tøsernes kjoler, hårpynt og leggings

Musik

Transport til/fra kirken (Manden har arrangeret det: Ford A)

Fotograf: Per Zangenberg

Bryllupsrejse: et sommerhus med pøl

Ringe: hvidguld

Menu: røget dyrekølle, rødvinsmarineret oksefilet og til dessert tung chokoladekage med is og hindbær

Frisør & makeup (herunder ansigtsbehandling og prøvemakeup)

Prøvelsesattest

Ønskeliste

Ikke tjek på - endnu!

Aftale møde med præsten

Drikkevarer og søde sager til festen

Bestille bryllupskage

Gommens tøj og sko

Morgengaver

Bordkort

Bestille duge/servietter

Blomster

Gæster herunder bordplan

OG sikkert meget mere....

0

Annonce ♥

Jeg er også septemberbrud, endda en tidlig en af slagsen :-)

Jeg har oprettet en planlægningstråd, men den er ikke rigtig blevet opdateret her på det sidste.

Status er, at vi har styr på de største poster :-)

Men mangler alligevel en del:

- ringe

- blomster

- tøj til gom

- tøj til brudesvend (kan først købes i august, da han vokser meget i øjeblikket, er 5 år)

- aftale med præst

- aftale med fotograf

- indendørs sted til fotografering i tilfælde af det utænkelige: regnvejr

- købe sko, undertøj, noget blåt, læbestift

- sende attest og få erklæring

- navneændring (er ikke helt enige endnu...)

- omsyning af brudekjole

- omsyning af DYI-slør

- bord/menukort

- risposer

tror nok det var det hele.

0

Annonce ♥

Vi skal have drengene med k kirken så bliver de hentet bagefter af min forældres nabo..

Og det var virkelig et cirkus at få dem passet når alle skal med til vores bryllup. Min dagplejemor var desværre udelukket hun virker nemlig som en der kun vil være dagplejemor i arbejds tiden :-(

0

Hov jeg er da også septemberbrud... har ingen planlægningstråd...overvejer det... men vi er ret langt med vores planlægning...noget af det vi mangler er

at tale med præsten, har en aftale i august

bestille brudebuket og blomster til kirke og feststedet

bordplan og bordkort

brudepige

få mandens uniform hjem

undertøj

de sidste sminke købt

:thumbsupsmileyanim:

0

Og en 1. september brud mere her :) og ja, pludselig er det snart tæt på .... kan se i har styr på langt mere end os :o

Men vi har dog styr på det praktiske omkring vores piger ... 3 stk. på 7-8-9 år, som naturligvis skal med i kirken som de yndigeste brudepiger og med under middagen. Når det så er overstået eller de render tør for "tålmodighed" hentes de af min gode venindes teenagedatter, som tager dem med hjem til os og hygger, samt overnatter. Kun vores børn deltager, resten er inviteret uden børn og er et bevidst valg - som alle gæster i øvrigt ikke har sat spørgsmålstegn ved og alle syntes at syntes godt om :)

"Vi"er i øvrigt: Min kommende mand på 39 og jeg på 40, hvor han har været gift før og jeg aldrig - To af tøserne er mine og den ene er hans. Vi har kendt hinanden i 4 år snart og holder et hvad man nok kalder et småt "budget-bryllup" - Vi ønsker en GOD fest med de mennesker der betyder mest for os og om der er toiletkurvog duftlys på toilettet mm. eller ej går vi ikke op i .... Ønsker og håber ikke jeg lyder nedladende, er slet ikke min mening - Et bryllup er som alt andet personlig og vi har alle forskellige forventninger til vores eget - og ikke forglemme forskellige bugetter :wink: Og vi kan godt li`at tingene blir nede på "jorden" .. hvis i forstår :)

0

Annonce ♥

8.9.12 :) Har styr på det meste - mangler bordkort, blomster, tilretning af kjole.....

Vi skal holde det hele på Varna i Aarhus - så skal praktisk taget ikke stå for noget som helst selv, hvilket jeg synes er skønt.

Har dog selv lavet fine indbydelser - se evt. tråden "do it yourself debatten" under Romance 8.9.12 :wink:

0

Jeg melder mig også som Septemberbrud, dog den sene af slagsen :)

Vi har næsten styr på det hele... håber jeg :rolleyes:

Kirke booket

Feststed og menu er fastlagt - vi bliver 41 personer

Ægteskabserklæring er kommet fra kommunen

Navneændring afsendt

Gommens tøj og sko er købt

Kjolen bestilt, skal dog først ha taget mål den 30/6

Sko til mig er købt og i gang med at gå dem til (begge par)

Ringene fundet

Kagen bestilt

Bordkort og bordplan - klar.

Brudebuket + brystbuket til gom, forlover og min far er bestilt

1. Brudepiges kjole bestil og forventes at ankomme inden for den næste uge :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Tror det eneste vi mangler er vores søns bukser og sko...

0

Arj hvor hyggeligt!

Jeg er lige her! 15. september :) Slet ikke styr på det hele men godt med trods alt!

Hello%21%2BI%27m%2BHere%2BTo%2BMake%2BYour%2BMonday%2BSuck%2BLess.jpg

Altså Felinity dit skønne kvindemenneske som altid lige der der med det rigtige råd og en sjov bemærkning.. bare rolig... jeg har styr på vores bryllupper :tunge:

0

hvor er det godt at høre fra så mange- velkommen til.

jeg er helt enige i både planlægningstrådene + toiletkurvene- det er heller ikke helt mig -> derfor blev denne tråd også oprettet. kan læse det nyeste er en slik-buffet- hvor kommer det fra!!!!!!!

vi skal også bare have en super fest - ihh hvor jeg glæder mig.

vores børn skal også med i kirke og ud og have taget nogen af billederne. derefter skal de hjem til en fra vores ældste søns mødre gr. og passes, for ja, hvem vælger man lige når dem man ind i mellem benytter er med til festen. der skal heller ingen børn med til vores.

0