Marie og Patrick

Det der strømpebånd

13 indlæg i dette emne

... Skal i alle have/har haft sådan et på??

Jeg må indrømme, at jeg synes det er noget fis. Skal man rende rundt med det hele dagen, aften og natten?

Jeg har fået et, da jeg købte kjole, blev jeg nedstemt af alle der var med. Jeg ville jo egentlig ikke have det, men så har min mor købt et til mig.

Det er blåt, og skal fungere som noget blåt, men kan man ikke bare have det på i kirken, og så slut færdig??

Eller hva??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det slet ikke på - men hr mand havde det i lommen - hvis nu et par gæster skulle finde på at råbe på at se det...

I Finland bliver strømpebåndet taget af bruden af gommen, der så blev givet til en af festens ugifte mænd (ligesom buketten bliver kastet i USA).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har snuppet miss lena rådet med at give manden det med i lommen.

Jeg har ikke lyst til at have det på, så hvis nogen råber på det, tager manden det op af lommen og fyrer noget af i retning " det har jeg sgu da snuppet for længst" Og så griner alle og så er den potte ude :biggrin:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg regner ikke med at jeg skal have et strømpebånd på! synes også lidt det er noget fis og faktisk også sådan lidt -hva siger man..... 80-90'er-agtigt :fløjt:

og lige den dag gider jeg ikke at have noget til at irritere på mit lår... men altså.. det er jo en smagssag.. og hvem ved, når jeg siger det videre til mor, svigermor og H2B kan det jo nemt ske at jeg bliver nedstemt :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, det har jeg egentlig ikke tænkt så meget over. Hva ska det egentlig oprindeligt bruges til sådan et? Bare pynt eller har det haft en funktion?

Umiddelbart tænker jeg også det måske er lidt 90'er-like, men tror nu alligevel selskabet bil kræve at se det og ja, så vil jeg hellere ha det på, end ud i en lang forklaring tror jeg :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg ville heller ikke have noget på.. og blev egentlig lidt irriteret for min søster sagde at det SKULLE jeg og så ville hun tage et med!!! Jeg har absolut ikke lyst til at stå på en stol og vise mine fede ben frem.. sagde jeg tog det om anklen så.. :lol: 30 år og må ikke selv bestemme :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have mit på. Har fået et lavet specielt med fodboldklubbens liverpools logo, idet manden er bidt af en gal bold. Jeg tror faktisk, at det at se hans ansigt, når han ser det, er noget af det jeg glæder mig mest til.

Redigeret af Os♥2
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal godt nok have et på, men det er mest fordi jeg synes det hører sig til.

Men jeg er nu heller ikke meget for at skal stå og vise ben frem. Jeg synes nok mere, at det er mere for gommen's skyld :wink:

Men nu må vi se, har ikke engang prøvet det.

Jeg har dog ikke givet ret meget: 40 kr. i Hunkemöller, så hvis det ikke bliver brugt, vælter det nok ikke budgettet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde egentlig købt et, men jeg skal ikke bruge det. Jeg syntes det er SÅ ubehageligt at have på, når man har lår der rammer hianden, så syntes jeg ikke det er rart.. Så jeg tager det med i tasken, og råber folk på det, skal jeg da gerne tage det op og vifte lidt med det.. Min kæreste er bedøvende ligeglad om han skal tage det af mig eller ej, og jeg har egentlig ikke lyst til at flashe lår for hele forsamlingen..

Som med så meget andet, så syntes jeg man skal gøre hvad man selv føler for, ikke hvad andre eller traditionerne siger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer