sandam

Brudepigekjole

23 indlæg i dette emne

Brudepigekjole

Jeg har valgt min lillesøster til at være min brudepige.

Til mit bryllup hun er 17 år gl...

Så ved I sikker at dette alder piger har meget krævet af tøj-stil.

Vi kan lide at sidde og snakke om hvilke brudepigekjole, som jeg synes godt om.. Men fleste af dem hun synes ikke om...

Jeg synes at det er TOTAL svært at snakke med hende om hvilke kjole hun kan få en af os...

Jeg vil helst give hende en kjole, hvis hun kan bruge den

til de andre fester...

Men hun VIL have en KORT kjole. hmmm... Men jeg vil helst hun skal have en knælængde kjole...

Synes I at jeg skal lade hende at vælge en, eller skal jeg fortsætte med at diskuttere med hende om kjolerne????

Jeg har sagt til hende at vores bryllup-tema skal være

SORT, APPEL GREEN, TURQUOISE, WHITE & SILVER.

Men det er alligevel umuligt at snakke med hende om det

:(

I kan se par kjoler, som jeg synes virkelig om.

Men det gør hun ikk...

:(

post-48487-0-58416200-1340990829.jpg

post-48487-0-10795900-1340990857.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal ikke alltid være lett. Men sålenge hun har fått æren av å være brudepike, så skulle det bare mangle at hun må stille litt krav til deres ønsker om hva hun skal gå med. Så jeg syntes du skal ta en prat til med henne å si konkret hva du ønsker om dette :-)

Nå er hun såpass voksen at dette bør hun godta

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hun vil i kort, siger du ... Altså "kort", som i langt op på låret kort ?

Hvis det er tilfældet, så ville jeg sige (hvis det var min søster) til hende hun var velkommen som gæst ... Hører sig altså ikke rigtig til en brudepige, efter min mening.

Men måske i også kunne "mødes et sted", når i kommer rigtig afsted på kjoleindkøb ... Alting ser jo oftest helt anderledes ud når det kommer på :) Og så kunne det måske ende med i begge blir tilfreds ....

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden at lave for meget søster - ballade :-) så må hun jo indordne sig lidt, det er jo ikke hendes fest og I betaler kjolen. Kan nu godt se at det er bedst hvis hun kan have glæde af den efterfølgende. Har du billede af en model hun kan lide?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes kjolerne er rigtig flotte, og i sidste ende må du nok skære igennem. Jeg har også en på 16, der vil have et kropskondom der lige akkurat er lang nok til at være anstændig, men kunne vise trusser hvis hun bukker sig! Jeg har 5 brudepiger og der skal selvfølgelig tages hensyn, men det får hun fandeme ikke på! (De skal sådan set også være ens)

Du må sige, hvis du betaler selvfølgelig, at hvis ikke I kan blive enige så er det dig der bestemmer, eller kan hun ikke være brudepige, SÅ skal hun nok blive medgørlig ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syntes måske også de kjoler du viser er meget 'voksne'

hvad med noget ala dette.

Denne her syntes jeg er sååå fin og kunne måske være et godt kompromis, kort foran, lang bagpå?

http://www.asos.com/...ort=-1&clr=Mint

http://www.asos.com/...1&clr=Jadegreen

http://www.asos.com/...t=-1&clr=Silver

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

de to kjoler ligner som min lillesøster vil have til mit bryllup...

Problem at min lillesøster nægter at hendes kjole skal være farve.

Hun vil helst kun sort eller mørk-farver... Hmmm

post-48487-0-16098600-1340999094.jpg

post-48487-0-98671500-1340999116.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk de er anstændigt lange :) Men ja, et par strømpebukser eller korte leggins kunne måske hjælpe? Jeg ville være ked af at have en brudepige i sort, jeg synes lidt de skal være i lyse farver, men det er bare mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syntes måske også de kjoler du viser er meget 'voksne'

hvad med noget ala dette.

Denne her syntes jeg er sååå fin og kunne måske være et godt kompromis, kort foran, lang bagpå?

http://www.asos.com/...ort=-1&clr=Mint

http://www.asos.com/...1&clr=Jadegreen

http://www.asos.com/...t=-1&clr=Silver

Ja de er flotte... Men søs vil helst have kjole med stropløs....

Hun er faktisk krævet for meget...

Synes du at de to billederne er lidt "voske"??? Det synes jeg ikke...

Jeg tænker mest på at hun kunne bruge den kjole, når hun skal til fester. (Hun skal gå på Gymnasium efter sommer)

Jeg synes faktisk de er anstændigt lange :) Men ja, et par strømpebukser eller korte leggins kunne måske hjælpe? Jeg ville være ked af at have en brudepige i sort, jeg synes lidt de skal være i lyse farver, men det er bare mig :)

Ja jeg er også lidt ked af det hvis hun skal have sort. Men jeg ønsker at hun vil have en kjole som jeg har indsat det første billede.. Dette farve kan jeg godt lide... Men hun synes ikke om den....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er bare en tanke, men hvad med at finde en kjole som har den længde du ønsker, og så ligge den op efter brylluppet, så hun kan bruge den som hun vil... Så "vinder" i begge to :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er bare en tanke, men hvad med at finde en kjole som har den længde du ønsker, og så ligge den op efter brylluppet, så hun kan bruge den som hun vil... Så "vinder" i begge to :)

sad jeg også og tænkte på.. men kan faktisk godt se din søster i den blå kjole du har lagt ind..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heisann igjen.

Bare til tips. Hva syntes du om denne type kjole. Flott lengde, herlig farge, og sist men ikke minst, er herlig nydelig kjole

http://www.jennyjose...007004129-g4129

Og her har du også en annen aldeles herlig kjole

http://www.jennyjose...007004170-g4170

Ja nydelige kjoler... Men problem er søs vil have kjole med stropløs...

Det er bare en tanke, men hvad med at finde en kjole som har den længde du ønsker, og så ligge den op efter brylluppet, så hun kan bruge den som hun vil... Så "vinder" i begge to :)

Ja du har ret - det er en smart ide - Har aldrig tænkt på det... Så vil jeg sige til hende når jeg skal se hende igen....

Det er bare en tanke, men hvad med at finde en kjole som har den længde du ønsker, og så ligge den op efter brylluppet, så hun kan bruge den som hun vil... Så "vinder" i begge to :)

sad jeg også og tænkte på.. men kan faktisk godt se din søster i den blå kjole du har lagt ind..

Ja jeg er faktisk vild med denne kjole. Fordi vores tema er netop en af dem - dette farve...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg ikke lige fået læst hele tråden igennem, da jeg står og skal ud af døren om en time og jeg er IKKE klar :D hehe

Jeg har selv en brudepige på 14!! aarrghhh det er til at få grå hår af!!

Jeg sagde til sidst bare at kjolen skulle være, sort, lilla eller sølv! Så vi gik ind i en "mode" butik og hun fandt en flot sort sommerkjole! 400 kr... Den er både sød, feminin, ungdommelig og moderne!!! Hun får så noget bling i håret for at peppe den lidt op! :)

Men kjolen kan hun få gavn af bagefter, og det var det vigtigste for mig!! Det eneste tidspunkt hun jo virkelig er brudepige!! Er i kirken! ellers skal hun sidde sammen med de andre unge mennesker og føle sig smart i tøjet!

SÅ jeg gav op og hun fik en kjole hun kunne lide...

Og vi har aftalt at hvis vejret ikke er varmt tager hun strømpebusker på inden under... men ellers så syntes jeg kjolen, som går midt på lårene er anstændig nok :) Hun har jo stængerne til det i modsætning til mig :D

Så mit råd.... gå på kompromis! Det er ikke så slemt endda... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogle herinde, som har købt kjoler på **Udelukket pga ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com ?

Synes der er rigtig mange fine kjoler til billige penge. Men er usikker på, hvorvidt det fungerer med at købe brudepigekjoler.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvordan det er i folkekirken, men i den katolske kirke skal lår og knæ være tildækkede. Måske kan det være et argument?

Hvis hun skal starte på gymnasiet næste år, så er der jo også gallafester, så måske en hellang kjole kan være noget?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 8 brudepiger i alderen 27 til 2 (min far er syg, så jeg har min bedste veninde med som æresbrudepige og hun er 27) ellers er pigerne 16, 13, 10,6 og 2 og det giver problemer, men jeg skære alle over med en kam og siger at det er vores bryllup og derfor os der køber kjoler og os der bestemmer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer