Ina Merethe

Underholdning på den store dagen ?

8 indlæg i dette emne

Heisann

Ja som sikkert mange andre, blandt bryllupsplanleggingen, så kommer jo tanken

" hva skal man stelle i stand av underholdning til gjestene"

Vi skal ha et enkelt bryllup, med kun de nærmeste ( det vil si, foreldre søsken, deres barn, og forlovere)

Men vi blir jo likevel en liten gjeng. 26 personer.

Jeg ønsker i utgangspunket ikke noe særlig i det hele tatt. Det skal bare være vielse på en terasse, og brudeskål der, deretter går turen videre til resturanten hvor kvelden skal tilbringes med god mat og hygge.

men samtidlig er det vel greit det foregår litt så gjestene ikke kjeder seg.

Bittelitt tale kanskje.

Har noen litt forskjellige tips til hva morro enn kan finne på i løpet av en kveld?

Hva har dere selv tenkt å finne på?

Vennlig hilsen Ina Merethe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har egentlig ikke tænkt at vi skal have nogen speciel underholdning, altså ikke udover musik og alt det traditionelle de er underholdende ved et bryllup (taler, brudevals, skæring af kage mv) Tror umiddelbart ikke at du skal sørge for underholdningen af frygt for at gæsterne skulle gå hen og kede sig, der sker en masse sådan en dag - gså for gæsterne. Specielt hvis de fleste er en helt tætte familie som du skriver, så er der jo ofte masser at snakke om :)

0

Del dette indlæg

Jeg har heller ikke tænkt at brudeparret skal stå for underholdning. Vi har ikke lagt op til en traditionel fest med en masse taler, festsange osv, men jeg tror nok alligevel at tiden kommer til at flyve afsted. Til receptionen regner vi med at der kan spilles krocket, kongespil mm. Jeg skal holde en lille tale til H2B i løbet af aftenen, og han holder måske én til mig... og min mor og far kan sikkert ikke lade være med at komme med en sang eller tale. Ellers har H2Bs familie lavet band som spiller en halv times tid (de er ikke så meget til taler) med brudevalsen til sidst. Der går jo også meget tid med spisning (bryllupskage kl 14, aftensmad ca. 17.30, kager ca. 21.30 og natmad ca. 01), og ellers er jeg overbevist om at gæsterne har nok med bare at snakke med hinanden og drikke masser af vin :)

0

Del dette indlæg

De fleste oplever som regel at tiden flyver afsted. Medmindre man helt frabeder sig indslag og sange så vil der typisk være en del indslag fra gæsterne. Men musik er jo altid godt såvel under middagen som efterfølgende :) og det er uanset om vi taler om udefrakommende eller musik via en playliste/jukeboks.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har frabedt os underholdende indslag, da jge har flere veninder der er gift, hvor der har været underholding, og det har simpelthen tage for meget tid, da der også er sange og taler.. Så hos os er som sagt underholdende indsalg frabedt.. Vi skal selvfølgelig have en DJ der spiller hele aftenen

0

Del dette indlæg

Heisann igjen

Tusen takk for alle flotte svar.

Det er vel kanskje mye i det som dere sier, at tiden vil fly ganske fort, så middag, litt tale, kake, god musikk, og godt selskap, er kanskje nok =)

Aller helt vil jeg ikke ha særlig underholdning utenom det heller. men var redd gjestene ville kjede seg. Men da bekymrer jeg meg ikke for det mer :-)

Har jo ei svigermor som er litt " gammeldag" og alltid vil ha lek osv, noe som ikke vi er intresert i. Er dette "frekt" å formidle til toastmaster at vi ikke ønsker denne dagen ?

Det er jo vår dag eller hva :-)

0

Del dette indlæg

Jeg tror ikke du skal være bange for om gæsterne vil kede sig. De vil helt sikkert hygge sig lige så meget som I vil. Medmindre I helt vil frabede jer indslag ville jeg nok tage den med svigermor direkte og give toastmasteren et praj om det. Fordi I sætter toastmasteren i en lidt dum rolle. Det kan som toastmaster være utrolig svært at skelne mellem hvornår et indslag er en tale og hvornår det er leg, herunder hvor lang tid indslaget varer. Man kan spørge ind til det men får ikke altid klar besked.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer