Kommende fru vinkelgaard

Skifte til anden kjole....

10 indlæg i dette emne

Hej piger :)

i går sad jeg og snakkede med en veninde om at jeg skal ha fundet en kjole jeg kan skifte til efter brudevalsen, hun fortæller så at hvis man skal skifte fra brudekjole til anden kjole skal man gøre det inden kl. 24, det har jeg nu aldrig hørt om før så jeg ville lige høre om nogen af jer her inde ved om det er rigtigt? :loveshower::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I min verden gælder det mænd i uniform - de må ikke være fulde så derfor en lille fingerregel. Har godt nok ikke hørt det med kjolen. Så som så meget andet ville jeg sige - gør som det passer dig ;-)

det gør jeg også :) men idet jeg heller aldrig har hørt om det ville jeg liiige høre, man ved jo aldrig med alle de traditioner og sådan :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har jeg aldrig hørt om.... Men har dog hørt om at mange skifter til dansekjole :) Dette kommer jeg dog ikke selv til da jeg er head over heels in love med min kjole :a1221: Så den ska være på fra start til slut!

0

Del dette indlæg

Har heller aldrig hørt om at det skal ske inden 24 hvis det skal og kunne være tilbøjelig til at sige sludder men er det en egentlig tradition så er det nok en af dem der ofte brydes. :) De fleste brude som skifter kjole gør det typisk først efter brudevalsen og ofte først et stykke tid efter. Jeg kan godt nogle gange stå og undre mig over at jeg ikke har set bruden i lang tid, indtil jeg finder ud af at hun bare har skiftet kjole. Det er nemlig ikke alle der holder den hvide linie efterfølgende. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skiftede til min dansekjole omkring kl 1. På den måde fik jeg danset brudevalsen i min brudekjole, og jeg fik danset lidt i den, men ikke så meget, at jeg var helt opløst.

Jeg var i øvrigt hammerglad for at have en dansekjole!!! Min ryg var helt færdig på det tidspunkt pga stiverne, og så havde vi 25 grader den dag, så jeg havde det rimelig varmt i brudekjolen. Og så er en kjole med kæmpe slæb bare ikke så nem at danse i. :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer