Victorias secret

Sorte duge til bryllup

25 indlæg i dette emne

Kan man det?? Med hvide tallerkener, sorte servietter, og lys og blomster i sarte farver - evt med lidt bling bling?

Lokalet er super fedt, med rå mursten, glasfacade, 8 m til loftet, sorte stole og lyst trægulv.

- ok og nu hvor jeg har skrevet det ned, så syntes jeg ikke det ser godt ud mere i mit indre øje :lol: Er jeg helt på afveje her?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi håber at vi kan få sorte duge.. Og så med noget løber med lidt blonde eller noget i den stil.. Hvide glaskugler eller krystaller, 5 armen lysestage på midten og så en lille smule blomster af en art.. Måske bare en enkelt på hver tallerken..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså i IKEA har de sorte bomuldslagner til 119 kr, nu ved jeg ikke hvilken slags borde i skal ha, men de passer til runde borde ca 260 cm i diameter. Men de har også enkelt lagener til lidt mindre hvis i ska ha aflange borde.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan man det. Det er ikke noget jeg ville vælge, da jeg syntes det bliver for mørkt... MEN som sagt 700 gange før herinde, så skal man gøre lige hvad man har lyst til, og ikke gøre hvad andre siger/mener.. Det er JERES store dag, så bare gi vden gas som i ønsker, og være ligeglad med hvad andre siger.. Er folk utilfredse, ja så kan de skam blive væk..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det med for mørkt, det sagde min kæreste også i aftes. Men vi er jo kun 30, så bordene fylder ikke så meget, og hele den ene væg er glas, og der er ovenlysvinduer - og 8 m til loftet, så jeg tænker at der er lys nok.. Ellers må vi prøve at smide en dug på derude.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan du tro man kan. Jeg har selv syet vores - der kommer til at være 4 borde (vi bliver kun 30 til vores bryllup) med sorte duge. Jeg har så lavet en hvid løber til hvert bord for at bryde det sorte og for at følge vores farvetema (sort/hvid)!!

Jeg glæder mig helt vildt og er stensikker på det bliver super flot...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig kan du det, tror faktisk det er rigtig fedt!

Vi skal have grå dur med sorte servitutter.... Hmmmm kunne godt lige overveje om det skal være sort due med hvide servitutter istedet!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oprindeligt havde vi også valgt grå (der hvor vi så ikke holder det alligevel, for de havde ikke sorte), og så med sarte farver til (rosa, syren osv). Jeg har kigget i farvetemaerne og er fuldkommen skudt i det grå/hvide/rosa. Det er så flot, så noget i den stil, bare også gerne med sort :) Men har de ikke sort, så tager vi en grå tror jeg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan få de fineste løbere i blonder... Vi havde brune duge og råhvide løbere. Og selvom mange var skeptiske, så synes de faktisk det belv vildt flot. Jeg kan godt se det for mig med de farver du nævner, og tænker det blir vildt flot... :)

Det eneste jeg har tænkt de gange jeg har serveret til bryllupper, er at det er synd der er hvide duge på hvis ikke bruden er HVID. Er hun i creme så ser hun helt beskidt ud til den hvide dug synes jeg... :) Så god ide med farver på dugen.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis vi taler om et lokale hvor der er meget space, dvs. plads og luft, så tror jeg det vil se fedt ud men taler vi om et lokale som vil være meget tæt pakket med folk (og borde) så kan det nemt blive for meget af det gode. Dvs. kan man holde det enkelt og luftigt så skal det nok blive godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dugen skal ikke være hvid, fordi så er det hvid i hvid - og hvis det ikke er samme farve som min kjole så ser det nemlig ikke pænt ud. Men på den anden side, så har vi købt et gråt jakkesæt til min kæreste - farvel grå dug :lol: Ej vi må se om det ikke kan gå, hvis de ikke har sorte.

Vi venter bare på, at de kommer retur fra sommerferie, så vi kan komme ud og snakke videre, og få lavet en plantegning. Vores musik vil gerne have 3x6 m under dansen, så det skal vi lige lure om der er plads til, eller vi skal ud i et af deres større lokaler, og så kan vi jo lige spørge på duge og borde osv :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det kunne være SÅ flot med sorte duge.

På et tidpspunkt havde de sorte duge i Jysk - 100 kr stykket. Jeg tror desværre ikke de passer til runde borde, men til almindelige spiseborde. Jeg købte 14 stk til vores bryllup, (af samme slags, bare i råhvid) - Det er en ok kvalitet prisen taget i betragtning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor finder man brune duge? Og hvordan syr man sådan noget selv og hvilken slags stof bruger man til det?

Vi har selv tænkt sorte duge og jeg synes det er fedt da de hvide detaljer så kommer mere frem.

Men er gået lidt over til brunt og hvidt i stedet for sort og hvidt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor finder man brune duge? Og hvordan syr man sådan noget selv og hvilken slags stof bruger man til det?

Vi har selv tænkt sorte duge og jeg synes det er fedt da de hvide detaljer så kommer mere frem.

Men er gået lidt over til brunt og hvidt i stedet for sort og hvidt

Vi har købt sorte døbbeltlagner i IKEA, er ret sikker på at de også findes i brun.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor finder man brune duge? Og hvordan syr man sådan noget selv og hvilken slags stof bruger man til det?

Vi har selv tænkt sorte duge og jeg synes det er fedt da de hvide detaljer så kommer mere frem.

Men er gået lidt over til brunt og hvidt i stedet for sort og hvidt

Vi har købt sorte døbbeltlagner i IKEA, er ret sikker på at de også findes i brun.. :)

Havde i runde borde? Lader du lagnerne være enkelte eller syr du dem dobbelt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor finder man brune duge? Og hvordan syr man sådan noget selv og hvilken slags stof bruger man til det?

Vi har selv tænkt sorte duge og jeg synes det er fedt da de hvide detaljer så kommer mere frem.

Men er gået lidt over til brunt og hvidt i stedet for sort og hvidt

Vi har købt sorte døbbeltlagner i IKEA, er ret sikker på at de også findes i brun.. :)

Havde i runde borde? Lader du lagnerne være enkelte eller syr du dem dobbelt?

Vi skal ha runde borde.. :) og de bliver enkelte.. De er tykke nok i kvaliteten til at de ikke er gennemsigtige..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor finder man brune duge? Og hvordan syr man sådan noget selv og hvilken slags stof bruger man til det?

Vi har selv tænkt sorte duge og jeg synes det er fedt da de hvide detaljer så kommer mere frem.

Men er gået lidt over til brunt og hvidt i stedet for sort og hvidt

Vi har købt sorte døbbeltlagner i IKEA, er ret sikker på at de også findes i brun.. :)

Havde i runde borde? Lader du lagnerne være enkelte eller syr du dem dobbelt?

Vi skal ha runde borde.. :) og de bliver enkelte.. De er tykke nok i kvaliteten til at de ikke er gennemsigtige..

Har lige kigget på ikeas hjemmeside og synes ikke jeg kan finde noget i brunt så måske man kan farve hvide?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor finder man brune duge? Og hvordan syr man sådan noget selv og hvilken slags stof bruger man til det?

Vi har selv tænkt sorte duge og jeg synes det er fedt da de hvide detaljer så kommer mere frem.

Men er gået lidt over til brunt og hvidt i stedet for sort og hvidt

Vi har købt sorte døbbeltlagner i IKEA, er ret sikker på at de også findes i brun.. :)

Jeg er altså næsten 100 på at de havde brune bomuldslagner i IKEA da vi var derude forleden..

Havde i runde borde? Lader du lagnerne være enkelte eller syr du dem dobbelt?

Vi skal ha runde borde.. :) og de bliver enkelte.. De er tykke nok i kvaliteten til at de ikke er gennemsigtige..

Har lige kigget på ikeas hjemmeside og synes ikke jeg kan finde noget i brunt så måske man kan farve hvide?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10207934/#/20207938

Prøv at gå derind.. :) Men det kommer jo selvfølgelig an på hvilken brun man vil have..

Redigeret af Bertemor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10207934/#/20207938

Prøv at gå derind.. :) Men det kommer jo selvfølgelig an på hvilken brun man vil have..

Åhh fint ! Tænker vi så skulle have en chokoladebrun tror jeg den der er eller er den lyser? Men tak i hvert fald så ved jeg det eksisterer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer