Chrisi01

Masser af gode nyheder!

19 posts in this topic

Hej I dejlige zillaer !!

Jeg må altså lige dele et par skønne nyheder med jer! Jeg har netop fået at vide at jeg er optaget på min drømme elevuddannelse som audiologist og skal starte til september - helt fantastisk!:-)

H2B og jeg har snakket om bryllup til næste år. Jeg har til halvdelen i form af min opsparing men H2B ved ikke om han kan nå at sparre penge sammen da han muligvis skal studere. Og med mit elevjob kan der ikke lægges noget til side.

Men så var det lige at min helt fantastiske kommende svigerfar sagde at når han fik solgt sit hus sku der nok komme penge til bryllup. Han er bare den bedste!!! Så det ser alligevel ud til at det hele lykkes, Wee!!!! :-):-):-)

Rigtig god dag til jer alle!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak!

Han er bare den bedste :) Forventer selvfølgelig ikke at han betaler halvdelen - men alt vil være en hjælp!

Håber bare at vi kan få vores drømme-efterårsbryllup til næste år. Og nu ser det endeligt ud til at lykkes :7himmel:

0

Annonce ♥

Ja det er godt nok skønt. Jeg krydser fingre for at vi om et halvt års tid ved om vi kan holde efterårsbryllup. Så er det jo heldigt for mig at oktober ikke er højsæson for bryllupper. Så indtil da vil jeg drømme videre i min planlægning:-)

0

Det er rigtigt oktober-marts er ikke højsæson for bryllupsfesterne men der er dog alligevel som regel en del til og med starten af oktober. Firmafesterne kører typisk fra ultimo november til primo januar men holdes som regel på fredage så der er heller ikke den store "konkurrence" der :rolleyes:

0

Annonce ♥

Nu er I jo også forholdsvis nye på bryllupsområdet, men nej det er ikke de store måneder i forhold til maj, juni og august (juli er mere stille i år) men nogle vil der nu altid være. :)

0

Nu er I jo også forholdsvis nye på bryllupsområdet, men nej det er ikke de store måneder i forhold til maj, juni og august (juli er mere stille i år) men nogle vil der nu altid være. :)

Hehe.. Alt er jo relativt.... Har lavet mobildisco og bryllupper i 8år og de fleste af vores DJs har mere end 15års erfaring.. Men det er rigtigt at selve navnet Dansk DJ Service kun har eksisteret i 2,5år... som du vist også har nævnt flere gang her på forummet.

Men med over 150 jobs om året, vil jeg nu mene at vi har en vis erfaring... ;)

Nå.. men jeg ville blot pointere at efteråret efterhånden er blevet temmeligt populært for bryllupper. Dermed ikke sagt at det kan måle sig med sommeren...

0

Jeg siger ikke noget om erfaring :) men blot at et relativt nystartet firma og ikke mindst en relativ ny annoncør herinde gerne skulle kunne spore større fremgang i forhold til tidligere år (det må man da håbe) :) og så er det bare sværre at sammenligne eksempelvis oktober/november år for år. :)

0

Annonce ♥

.... en relativ ny annoncør herinde gerne skulle kunne spore større fremgang i forhold til tidligere år (det må man da håbe) :) og så er det bare sværre at sammenligne eksempelvis oktober/november år for år. :)

Ja, det har du ret i Bent :)

Kan jo sagtens være at det er annoncen herinde der giver så meget... og hvis det er det, er sammenligningsgrundlaget jo ikke reelt.

Men hvis vi nu siger at 50% af kunderne kommer fra BK og vi har mærket en fremgang på over 100% - så kan man måske godt konkludere at... hm.. måske ikke at der er flere som holder bryllup.. men ihvertfald at der er flere og flere som vælger DJ til deres bryllup... Ja, det må næsten være det som er konklussionen.. uden at den er specielt videnskabelig... :biggrin:

0

Ja det er godt nok skønt. Jeg krydser fingre for at vi om et halvt års tid ved om vi kan holde efterårsbryllup. Så er det jo heldigt for mig at oktober ikke er højsæson for bryllupper. Så indtil da vil jeg drømme videre i min planlægning:-)

Men :back2topic::blush:

Det er 100% en fordel for dig... for uanset om der er flere som holder end der plejer, så er det slet ikke i nærheden at antallet som holder om sommeren... Og det kan måske være en fordel i forhold til at kunne få "de perfekte ting", forhandle priser osv.... :)

Fortsat god drømning.... :7himmel:

0

Det store boom med det at bruge DJ's til bryllup kom nok i 2005/2006 vil jeg sige. Det var der hvor man kunne mærke det rykkede hos os og flere af kollegerne. Jeg tror mere konklusionen for din del skal findes i annoncen og på at bryllupsjobs er selvforstærkende. Ved en bryllupsfest er der ofte andre som skal giftes eller holde andet i nærmeste fremtid og de går ofte samme vej hvis man har leveret et godt stykke arbejde.

:back2topic: Det er rigtigt. Selvom der ikke prismæssigt er forskel på om man holder bryllup i højsæsonen eller udenfor så er man mere tilbøjelig til eksempelvis at gå på kompromis med en faktor som kørsel i de stille perioder og der er generelt større valgmuligheder. Man kan vel sige at man er lige så godt stillet 6 måneder inden som dem der er har startet planlægning op til høsæson i 18 måneder, medmindre selvfølgelig "stedet" bare er optaget på dagen.

0