Lotusblomst

Erfaringer med Camilla hentze?

13 indlæg i dette emne

Har fundet hende på nettet og hun virker rigtig god! er der nogle som kender til hende?

Og ialt bliver det 7400 kr at få sat hår og makeup af mig og to brudepiger. Hun kommer hjem til mig. Er det rimeligt???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder abnormt dyrt!!

Jeg giver 1500 for at få at mit hår sat - så jeg syntes det lyder meeeget dyrt!

Makeup klarer jeg selv men du kan få lagt make up fra ca. 600 kr og op..!

Hvor gamle er dine brudepiger, skal de strengt taget have sat hår af en frisør?

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gav 2400 for hår og makeup. Ganger man det op med 3 når i er 3 personer så er det jo en fair pris, MEN der burde ikke blive lagt nær så meget arbejde i brudepigerne og det er ikke normalt at de koster det samme som bruden så jeg synes bestemt det er dyrt...

0

Del dette indlæg

Jeg skal give 1105,- (jaaa jeg VED, at det er et noller tal! :lol: ) Jeg får 2 prøvehårsopsætninger, 2 prøvemake-up og hår og makeup på dagen. Desuden skal min søster og min datter give 500,- for deres uanset frisure :)

0

Del dette indlæg

Jeg vil gerne anbefale Line http://www.dinmakeupartist.com/index2.php#/home/

Hun skal sætte mit hår og makeup den 28 juli hvor jeg skal giftes og er ekstremt dygtig og sød!

Hun tager 3500 for prøve makeup + hår samt makeup + hår på dagen...derefter koster det 500 kr pr "ting" du vil have hende til at lave på f.eks. dine brudepiger...Min mor fik prøvehår og skal have sat hår på dagen, hvilket hun giver 1000 kr for :)

0

Del dette indlæg

Min niece havde hende til at sætte hår og make-up + min søster fik lavet det samme til min nieces konfirmation. Prisen var ca 2500,-

Hvis jeg siger at hendes arb ikke var noget at råbe hurrrra af, så har jeg ikke sagt for meget. Men ved andre har været glade for hendes arb.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder altså rigtigt dyrt... jeg kender hende ikke... Jeg kan ikke rigtigt se close-up billeder af hendes arbejde på hendes hjemmeside. Jeg ville nok forvente at til den pris at der var en bedre hjemmeside der viser hendes arbejde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man skulle måske næsten forvente at hjemmesiden var af guld. :) Jeg syntes heller ikke man kan gange med 3 når der er tale om 3 personer med tanke på at der kun skal erlægges 1 transportvej tur/retur. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer