Chrisi01

Piger - flash jeres forlovelsesringe! :)

34 indlæg i dette emne

Som overskriften siger sys jeg vi bør have en tråd hvor vi flasher vores forlovelsesringe.

Så piger lad mig se jeres ring!

Jeg starter med min egen: en skøn hvidguldsring med diamanter/brilianter fra Chanti, som H2B selv har valgt

post-57615-0-64864800-1343733398.jpg

Redigeret af Chrisi01
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her min :-) 18k hvidguld og diamanter

Som overskriften siger sys jeg vi bør have en tråd hvor vi flasher vores forlovelsesringe.

Så piger lad mig se jeres ring!

Jeg starter med min egen: en skøn hvidguldsring med diamanter/brilianter fra Chanti, som H2B selv har valgt

Øv jeg vil gerne vise min, men jeg kan skisme ikke hitte ud af, hvordan jeg uploader et billede på et svar :-( (Yes....jeg er ny og skal liiige finde ud af det her). Jeg kan kun se, at man kan uploade et URL. Hmm??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som overskriften siger sys jeg vi bør have en tråd hvor vi flasher vores forlovelsesringe.

Så piger lad mig se jeres ring!

Jeg starter med min egen: en skøn hvidguldsring med diamanter/brilianter fra Chanti, som H2B selv har valgt

Så lykkedes det... her er min 18K hvidguldsring med 1 stor og 6 små diamanter <3 Beklager....synes billedet ser lidt stort ud, hi hi.

post-46226-0-68810900-1343750142.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min... lidt anderledes, men jeg elsker den og det kunne ikke have været andre ringe :blush:

Nøj hvor er den fin - den er jeg bare helt vild med!

Min er helt glat og hvid - min H2B og jeg valgte den sammen på vores ferie i Frankrig tidligere i år :heart:

post-60102-0-10108000-1343810808.gif[

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min. Guld med slebet overflade og med 3 diamanter formet som et hjerte. Vi valgte den sammen, kæresten har den med samme overflade, uden sten og lidt tykkere :) elsker den overalt på jorden! :D

post-61105-0-41181800-1343816216.jpg

Redigeret af Anne_Jacobsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

her er min. jeg fik frit valg på alle hylder, dog valgte jeg en af de billigeste, jeg havde først valgt en med sten over det hele, men den kunne ikke lavet til mine tykke fingre. men elsker min ring og det gør h2b osse. det er 9 karat hvid guld md små sten i.

post-57065-0-37026700-1343817092.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min ring har min H2B fundet til mig - den er sølv men den grøn amethyst. Det ses ikke så godt på billede - men den har en grøn skære.

post-56940-0-92707300-1343839299.jpg

Redigeret af katrinchen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her er min ring.. en enkel ring af sølv som vi var ude og valge sammen.. :) og H2B er den sammen dog uden sten:p

passer lige til os og ind i bugdet :)

Smuk enkel ring ... og helt magen til min/vores :wink:

det er nemlig det den er :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer