Sign in to follow this  
Followers 0
MyLittlePony

Sommerfugledans i min mave!

6 posts in this topic

Bare en lille deler :wink:

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sådan lyder det inde i mit hovede hele tiden lige nu!

Der er i skrivende stund 15 dage, 15 timer, 06 min, og 40 sekunder til jeg (vi :) ) skal giftes!!!

Jeg kan bare ikke holde spændingen ud! Og der er 14 dage tilbage at have det såan her i! Det er ulidelig!

Jeg glæder glæder glæder mig :b223::oops::cheerleader3:

Og hvem kunne forstå det bedre end jer herinde!?

0

Annonce ♥

Åh, hvor lyder det dog dejligt - og hvor jeg forstår dig:-)

0

Åhh, hvor er det godt :heart: Jeg begynder at have det på samme måde - og jeg skal vente en hel uge mere end dig!

Er sikker på i får den mest fantastiske dag nogensinde. Det er altså også lidt vildt at det er NU liiiige om lidt... :wink:

0

Ih jeg får helt sommerfugle i maven på dine vegne.. Det bliver en fantastisk dag. :loveshower: Indtil da må du holde dig beskæftiget med alle de små bryllupsting du kan komme i nærheden af, så kommer dagen helt sikkert hurtigere end du regner med. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Har det på præcis samme måde - skal giftes samme dag som dig :loveshower::biggrin::cheerleader3::loveflag::7himmel::balloon:

1

Phy det er godt nok kommet bag på mig, at jeg skal have det sådan her "allerede" !! Jeg troede det først ville komme et par dage før... Men jeg er total rundforvirret, søvnløs, spændt og nervøs! Alt mixet godt og grunddig sammen...

0