Sign in to follow this  
Followers 0
Prinsesse-Sophie

Hvor meget kan den mon syes ind?

13 posts in this topic

Hej zillaer :)

Har værter udeog prøve kjoler for første gang idag og er faldet pladask for et par fine Pronovias kjoler, men er knap så vild med prisen som lå på små 20.000 kr nu har jeg i mellemtiden fundet en til salg brugt men men men det er en str 42 og jeg er en 36. Er det urealistisk at en kjole kan syes så meget ind? Det er model basera, kan ikk vedhæfte billede da jeg skriver fra ipaden.

0

Annonce ♥

Kjoler kan syes et nr ind og et nr ud så den er desværre ikke god til dig

har du søgt på preowned dresses på nettet?

0

Nej, tror ikke det ville være muligt med så stor en størrelses forskel, det ville heller ikke blive pænt, de ville jo komme til at tage meget af kjolen af tror jeg :blush:

0

Annonce ♥

Jeg er ret smal rundt om men har en rimelig stor barm bruger 65G i bh.

0

Hvis jeg var dig, ville jeg tage ned/hen/op (?) og prøve kjolen, hvis det kan lade sig gøre? Jeg synes, der er stor forskel på størrelserne i kjoler, og nogle af dem kan altså syes 2-3 størrelser ind, mens andre slet ikke kan syes ind. Er den allerede med snørreryg? Ellers kunne det evt også hjælpe til med størrelsen?

0

Den er desværre ikke med snørre. Sælger har fået den lagt ud med 2 cm og de havde sagt til hende den kunne syes ind med 6 cm i hver side. Tror måske jeg tager forbi og prøver den det er alligevel rimelig tæt på hvor jeg bor :)

0

Annonce ♥

Dba har også nogen af disse mærker i den str. Har lige været inde og kigge:)

0

Tak for jeres forslag piger! Hvor er det skønt med sådan et forum her. Jeg har fundet kjolen jeg leder efter og så i den rigtige størrelse på preloved.co.uk! :)

Nu er spørgsmålet så bare om jeg tør købe den, den skal sendes fra England. Er mest nervøs for længden men sælger siger der ikke er ændret på kjolens længde. Så den burde passe.

0

Tak for jeres forslag piger! Hvor er det skønt med sådan et forum her. Jeg har fundet kjolen jeg leder efter og så i den rigtige størrelse på preloved.co.uk! :)

Nu er spørgsmålet så bare om jeg tør købe den, den skal sendes fra England. Er mest nervøs for længden men sælger siger der ikke er ændret på kjolens længde. Så den burde passe.

Ellers er længden da det mindste problem, det er da bare at komme til en skrædder. har hørt de tager alt mellem 100-700kr for at ligge op, afhængig af tyl, perler, blomster, enkeltheden osv. Tag evt. et billede med til hende. Hvad skal du give for den?

0

Annonce ♥

Det er mere om den er for kort, sælger er 164 og havde 12cm stiletter på. Jeg er 172 cm.. Men når sælger ikke har fået ændret på længden må den næsten også passe.

Skal give ca 7500 kr så det er ca halv pris og har ikke kunne finde modellen nogle stedet i Danmark. Det er Pronovias model Alcanar.

0