Guest Louises & Anders' store dag

Pis og lort...

7 indlæg i dette emne

Arghhhh... :blush:

Det der selvfølgelig ikke skulle ske, skete...trods utallige gennemlæsninger og tjeck op er der sneget sig en kæmpe brøler ind i vores invitation.

Har skrevet toastmasterens nr. I invitationen, dobbelttjekket op til flere gange med min telefon under hans navn, at det nu var det rigtige nummer...

Nu har toastmasteren ringet til H2B i dag og sagt at han da stadig glæder sig til at være toastmaster, men at det altså ikke er hans nummer...

Har nu været inde i min telefon igen for at tjekke...og ja det viser sig så at jeg har kodet toastmaster ind under kælenavn og det er en anden Mathias's nr jeg så har udleveret!!!

Og for at gøre historien bare det mere komisk er det til det lokale diskotek...fedt at vores gæster nu kan ringe til den lokale diskodasko og informere om hvilke sange og taler der kommer!

Pis og lort...

Min hubby synes det er mega sjovt ( jeg kan godt lidt se det morsomme i det...måske ikke lige nu, men kan nok grine af det engang om nogle år!)

Så meget for mit perfektionistiske gen!

Øv...måtte bare lige dele...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå, at du ærgrer dig, når du nu har gjort dig så stor umage for at gøre det korrekt.

Men - jeg kunne heller ikke lade være med at trække på smilebåndet over dit indlæg, og jeg tror det er den reaktion du vil møde fra dine gæster :)

Ikke at de synes, at du har været sløset men at du simpelthen lavet en sjov brøler.

0

Del dette indlæg

Tænk på at det er noget som I vil huske tilbage på og kunne gå og grine af de næste mange år. Nogle af gæsterne vil sikkert også bruge det i deres indlæg om perfektionisten og det skal man selvfølgelig også se positivt og humoristisk. En anden positiv ting er at gæsterne jo formentlig ikke vil kontakte toastmasteren før 1 måneds tid før festen hvis de overhovedet kontakter ham inden. Dvs. I har mulighedne for at kommunikere det rigtige nummer ud til gæsterne via mail eller SMS eller når I taler med dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer