Christina1983

Er elfenben og ivory den samme farve?

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er det lige præcis. Så tør jeg godt købe kjolen:) Uhhhh tak

BILLEDER!!!! Nu er det jo en helt anden debat.. Hihi ;)

jeg har bare mega kjolekrise også fandt jeg denne kjole

http://www.**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com/da/A-linje-Stroplos-Asymmetrisk-Satin--Blonder-Brudekjoler-Med-Blonder--Perlebroderi-002000226-g226

Også tænkte jeg 1200kr - herre gud- så kan jeg da bytte hvis jeg er mere til den anden. Min kjole hænger hjemme ved mine forældre og er super flot og "gammeldags" med blonde ærmer og a-form. Nu er jeg bare kommet i tvivl om jeg er mere til den enkelte og mere moderne. Mit slør er jo så ivory til min "gamle" kjole, men den "nye" fås kun i elfenben!! hmmm what to to??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://www.**Udelukk...-002000226-g226

Også tænkte jeg 1200kr - herre gud- så kan jeg da bytte hvis jeg er mere til den anden. Min kjole hænger hjemme ved mine forældre og er super flot og "gammeldags" med blonde ærmer og a-form. Nu er jeg bare kommet i tvivl om jeg er mere til den enkelte og mere moderne. Mit slør er jo så ivory til min "gamle" kjole, men den "nye" fås kun i elfenben!! hmmm what to to??

Vil vove at påstå at hvis det er grunden til du spørger og er tvivl, kan det sagtens se fint ud sammen :)

0

Del dette indlæg

http://www.**Udelukk...-002000226-g226

Vil vove at påstå at hvis det er grunden til du spørger og er tvivl, kan det sagtens se fint ud sammen :)

Det er min grund. Åhh har helt kvalme over det her og er begyndt at få maridt om at jeg glemmer mit slør osv. Hvordan skal de næste mange uger dog ikke blive:=)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

"Ivory" er det engelske ord for "Elfenben" :wink: - så på dén måde er det præcis det samme!

Men forskellige forhandlere kan jo have forskellige ord for deres nuancer i kjoler, så på den måde kan man jo ikke regne med at de kan være helt ens, indfarvningerne kan også variere.

Under alle omstændigheder er det jo en betegnelse for det man kan kalde en; hvid farve med en lidt mørkere nuance - eller måske et let gulligt eller "gyldent" skær!

Lilly kalder iøvrigt deres "elfenbensfarvet" for: creme! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

"Ivory" er det engelske ord for "Elfenben" :wink: - så på dén måde er det præcis det samme!

Men forskellige forhandlere kan jo have forskellige ord for deres nuancer i kjoler, så på den måde kan man jo ikke regne med at de kan være helt ens, indfarvningerne kan også variere.

Under alle omstændigheder er det jo en betegnelse for det man kan kalde en; hvid farve med en lidt mørkere nuance - eller måske et let gulligt eller "gyldent" skær!

Lilly kalder iøvrigt deres "elfenbensfarvet" for: creme! :rolleyes:

Hmm min første kjole er en Lilly model og alt tilbehøret er købt der - så nu håber jeg det falder til den gode side. Hvis alt går helt galt, hopper jeg i kirken i min "gamle" kjole og så kan jeg altid skifte til den anden når jeg skal tanzen - hehe:)

0

Del dette indlæg

det er en jenjen side. Nu har jeg bestilt den- så må vi se hvordan det kommer til at gå- uhhh spændende

Det lyder spændende! :)

skriv endelig hvad du finder ud af :loveshower:

Det kan i tro jeg nok skal- TAK FOR HJÆLPEN SØDE PIGER:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer