Schalls

Surprise Bryllup 18.08.2012

17 posts in this topic

Nu har jeg læst og læst mange af jeres beretninger og fik helt lyst til at fortælle om mit kommende bryllup om 4 dage :a1221:

Vores bryllup skal foregå i Kirke på lørdag kl. 16.00 og der er kun 2 der ved noget om det - forloveren og min bedste veninde :fløjt:

Er helt vildt spændt på hvad alle vores venner og familie siger til det.

De er inviteret til housewarming kl. 15.00 og der vil vi dele dem op i hold og bede dem om at køre ud til første post (hvilket er kirken) og først der får de afvide, så jeg er bare så glad for at vejret er med os på lørdag, da vi skal være i telt.

Glæder mig helt vildt :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Fedt ! For nogle kan det dog være en god ide lige at orientere de allernærmeste. Det kan man bedst vurdere selv via sit kendskab til dem, men for nogle nære familiemedlemmer kan det være noget som de har set frem til længe og et højdepunkt i deres liv (som det er for jer) som de så ikke får mulighed for at forberede sig på. :)

0

Annonce ♥

Fedt ! For nogle kan det dog være en god ide lige at orientere de allernærmeste. Det kan man bedst vurdere selv via sit kendskab til dem, men for nogle nære familiemedlemmer kan det være noget som de har set frem til længe og et højdepunkt i deres liv (som det er for jer) som de så ikke får mulighed for at forberede sig på. :)

Det kan du have ret i, men vi har begge været gift før, så min mor har prøvet det hele før og denne gang ville vi bare have det på vores måde :rolleyes: - men vi er helt klar over at der kan være nogen som føler de er gået glip af noget, men de kommer nok over det - ellers er det jo deres problem.

Som jeg ser det, så er det vores dag, os der betaler og vi bestemmer - vi kunne have gjort det uden deres deltagelse, men der var vi godt klar over der ville blive ballade, så på denne måde indgår vi et kompromis - selvom de ikke har været med i det :fløjt: :thumbsupsmileyanim: .

Men jeg forstår godt din pointe..

0

Men jeg kan da lige fortælle lidt om hvordan vi har planlagt vores suprise bryllup (om 3 dage :loveshower: )

Vores gæster er inviteret til housewarming kl. 15.00 og kl. 16.00 skal vi være i kirken, så vi har planlagt at vi fortæller vores gæster at vi skal lave en lille "selskabsleg" en stafet..., de bliver delt op i hold og for udleveret første post - derefter bliver de sendt til kirkens parkerings plads hvor næste post venter - der vil de så blive mødt af min frisør, som vil udele en invitation til holdene - vores bryllupsinvitation, og så går vi ind i kirken og bliver viet - der er nogk nogle som bliver overrasket :rolleyes:

Derefter er det havefest med grill og hvad dertil hører - ingen bordplan, ingen taler (håber jeg :blink: ) og bare fest fest fest - ligesom vi ønsker det

Og vejret er jo med os, hvad mere kan vi ønske os :thumbsupsmileyanim:

Vi glæder os bare helt vildt meget, både til at blive gift og at være sammen med dem som vi holder alllermest af - det må simplethen blive en win win situation :cheerleader3:

0

Jeg synes det lyder skønt, og lige som I gerne ville have det.

Tror da min familie ville blive måske lidt skuffede over at de lige pludselig var til bryllup uden at få lov til at glæde sig inden, men hvis I har været gift tidligere, hvor familien har været med, så har de jo fået den oplevelse før :rolleyes:

SÅ kæmpe held og lykke med det - er sikker på det bliver helt fantastisk :balloon::denmarkflag:

0

Først så lyder det sjovt det i har planlagt. Jeg ved dog at hvis jeg gjorde det samme mod min mor, så var jeg blevet slettet i testamentet. Vi, manden og jeg, har begge gjort det en gang før (i tidligere ægteskaber) og det var ikke det samme som da vi inviterede til bryllup. Familie og venner glædede sig og var så glade på vores vegne.

Personligt ville jeg føle mig lidt "snydt" for glæden om at skulle til bryllup, altså hvis jeg var mor... Jeg ville jo også give en størrer gave til et bryllup end til housewarming.

Heldigvis er vi alle forskellige, vi planlægger jo ikke ens og vi brude ser jo også forskellige ud.. selv i vores flotte kjoler.

Jeg er spændt på hvordan de tager det.

Edited by snuske
0

Annonce ♥

Jeg synes det lyder som den perfekte fest for jer - og det er det vigtigste :biggrin:

Min lillebror og svigerinde blev gift i hemmelighed og afslørede det til "navngivningsfest" af deres lille søn...

...Det var da lidt mærkeligt pludselig at få at vide at de var blevet gift - men jeg fik et halvdårligt digital kamera i hånden og fik faktisk taget nogle ok billeder af dem -som jeg senere redigerede og forærede dem i en pæn ramme... Ris fandt vi i køkkenet og brudevalsen downloadede jeg lynhurtigt på min iPhone - så der kom da lidt hyggelig, impulsiv bryllupstemning ind over... :heart:

Og jeg synes det blev en hyggelig og nærværende fest - dog tror jeg nok lige jeg ville have fortalt det til mine forældre og svigerforældre... Tror det betyder meget for dem at være en fortrolig del af deres børns liv!

Håber at I får et fantastisk bryllup :wink: og at vi her inde får lov at se billeder :fløjt:

0

Annonce ♥

Ja, jeg glæde rmig også til at se deres reaktion - vi bliver 30 gæster, så det bliver bare så hyggeligt :cheerleader3: - men der er nogen som er lidt mistænksomme, men de ved jo ikke noget med sikkerhed. :fløjt:

Ligenu er jeg igang med at lave forberedelserne til "stafetten" - så nu bliver det pludseligt virkeligt, og jeg har været til frisøren i dag og fik talt om hvordan mit har skal sidde på lørdag, det bliver bare så fint. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg har prøvet at overtale kæresten til at vi blev hemmeligt gift d. 12.12.12 på rådhuset, og så bare afslørede det når vi holdte festen. Men det vil han ikke, for han syns det ødelægger det hele lidt for ham....hehe :)

Han spurgte mig så om vi istedet skulle inviterer til et eller andet ligesom I gør, og så der afslører det, men den er JEG så ikke med på.....jeg VIL ha lov at plsnlægge og gøre ved.....jeg har også været gift før, men derfor vil jeg alligevel ha det store bryllup én gang til :lol: Men sy

Men syns det er sejt nok I gør det og hatten af for det.....og når I nu har været gift før begge to, så hul i det, om der er nogle der kommer til at føle sig "snydt". Det er jeres dag! Glæder mig til at læse i næste uge hvordan det gik :wink:

0

Annonce ♥