Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

Det kan jeg godt forstå......drømte også lidt om 7-9-13, men vi når desværre ikke at få råd til da :td: Men som H2B siger....heller vente og så kan vi få præcis det vi gerne vil, og det har han jo så ret i. Tror desværre ikke jeg kan logge ham med på et lille minibryllup nu og så et stort om nogle år, hehe :biggrin: Nu er der jo så også andre omstændigheder for jer to, der gør at jeg godt kan forstå jeres beslutning om de 2 bryllupper - det havde vi også hvis vi var i den situation :)

Jeg støtter helt sikkert den holdning af hellere vente hvis ikke man har råd. Så kan du også rigtig nyde at planlægge jeres drømmebryllup uden stress :thumbsupsmileyanim:

Hehe ja jeg er priviligeret, at jeg får lov to bryllupper meeen jeg misunder nu andre, der ikke skal undvære deres mand i 6 måneder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

STORT TILLYKKE!! :7himmel:

I ser skønne ud...

Hvor er i fine. Stort tillykke. Glæder mig til at følge dig videre

STORT TILLYKKE MED BRYLLUPPET :loveshower:

Men Glæder mig også til at følge dig videre, er vilde med mange af de ting du allerede har fundet frem :rolleyes:

Tusind tak skal I have :-) Glæder mig allerede til at blive gift igen..

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med dit første bryllup :bestwishes:

Synes det er lidt sjovt... den dag i blev gift, var den dag min kæreste friede til mig og den dag vi skal giftes, skal du holde dit store bryllup. Det bliver en fed dag, 7.9.13 :loveshower:

Vildt så mange som har valgt denne dag... Men den er jo også speciel :)

Du virker til at have mange fede idéer, så jeg vil følge dig, elsker inspiration :lol:

0

Del dette indlæg

Synes det er lidt sjovt... den dag i blev gift, var den dag min kæreste friede til mig og den dag vi skal giftes, skal du holde dit store bryllup. Det bliver en fed dag, 7.9.13 :loveshower:

Du virker til at have mange fede idéer, så jeg vil følge dig, elsker inspiration :lol:

Var lige inde og læse hvordan der blev friet til dig "nåååhh... hvor lyder der bare sødt og helt nede på jorden".. Ja det er helt sindssygt så mange der har valgt 7/9/13, kan godt mærke jeg bliver lidt nervøs over at feststed, fotografer mm. bliver booket af andre :o .. Der gik faktisk nogle uger før jeg fandt ud af at 7. september 2013 var 7-9-13. valgte kun dagen fordi vi valgte 8. september i år og så skulle det være tæt på heh..

Du skal være hjertelig velkommen til at følge med i alle mine ideer :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var lige inde og læse hvordan der blev friet til dig "nåååhh... hvor lyder der bare sødt og helt nede på jorden".. Ja det er helt sindssygt så mange der har valgt 7/9/13, kan godt mærke jeg bliver lidt nervøs over at feststed, fotografer mm. bliver booket af andre :o .. Der gik faktisk nogle uger før jeg fandt ud af at 7. september 2013 var 7-9-13. valgte kun dagen fordi vi valgte 8. september i år og så skulle det være tæt på heh..

Du skal være hjertelig velkommen til at følge med i alle mine ideer :7himmel:

Ja der er bare mange som skal giftes den dag... Jeg knokler også for at få stedet på plads, så man kan slappe lidt af igen :happy:

Vi skal ned og kigge på byens forsamlingshus på onsdag og er vi fuldt ud tilfredse, som jeg regner med, at vi er, så skal vi også have skrevet under på kontrakten onsdag.

Når vi har stedet på plads, så skal der findes musik hurtigst muligt, så vi ikke står og ikke kan finde nogle :o

Jeg håber at det lykkes for dig, at finde et sted du bliver tilfreds med og at andre ikke får booket det feststed du drømmer om, pøj pøj :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Favour Bokse - First Edition

Forskellige størrelse bokse

- Mine favoritter er den største boks nederst til venstre, hvor der er plads til dejlig mange ting som f.eks. fem mandler, tandstikker, hovedpinepiller, speltkiks, plaster, pastil. Eller boksen øverst til højre, men der synes jeg at låget er en smule for lille, men der er ikke plads til at lave den større med mindre jeg laver boksen mindre (øverst til venstre) eller bruger til nyt stykke papir og så er der så meget til rest..

Papirforbrug:

Øverst venstre: 1 A4 papir

Nederst venstre: 1½ A4 papir - en til nederste del og ½ til låget

Øverst højre: 1 A4 papir

Nederst Højre (mangler låg): 1½ A4 papir - en til nederste del og ½ til låget

post-61018-0-38066300-1348580987.png

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Favour Bokse - First Edition

Forskellige størrelse bokse

- Mine favoritter er den største boks nederst til venstre, hvor der er plads til dejlig mange ting som f.eks. fem mandler, tandstikker, hovedpinepiller, speltkiks, plaster, pastil. Eller boksen øverst til højre, men der synes jeg at låget er en smule for lille, men der er ikke plads til at lave den større med mindre jeg laver boksen mindre (øverst til venstre) eller bruger til nyt stykke papir og så er der så meget til rest..

Papirforbrug:

Øverst venstre: 1 A4 papir

Nederst venstre: 1½ A4 papir - en til nederste del og ½ til låget

Øverst højre: 1 A4 papir

Nederst Højre (mangler låg): 1½ A4 papir - en til nederste del og ½ til låget

Super go idé at lave dem på denne måde... så kan man spare mange penge :biggrin:

Er mest vild med den øverste til venstre

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er inspirationsbilleder til den kommende gæstebog.

Det øverste billede er små papirblomster, som gæsterne så skriver en hilsen på, er lidt i tvivl om, hvordan det hele skal passe ind, men synes i hvert fald ideen er så.

post-61018-0-75073900-1348639249.jpg

post-61018-0-52219700-1348639263.jpg

post-61018-0-55523700-1348639273.jpg

post-61018-0-49356100-1359549595.jpg

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Favour Boks Digt

Rund på bordene du kan se disse æsker

som er en gave til hver af vore gæster

Fem mandler ønsker for brudeparret betyder

I posen kan du høre, hvordan de lyder

To plaster til vabler og sår

Og en hjertesæbe du også får

To tandstikker til at give en ren mund

Og nogle speltkiks, hvis du vil være sund

To hovedpinepiller, hvis klokken bliver fem

Så i morgen ikke bliver nær så slem

Den kommer så til at indeholde: Fem mandler, to plaster, en hjertesæbe, to tandstikker, nogle speltkiks og to hovedpinepiller.

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med det første bryllup :) Sikke mange fine ideer du har :) Min H2B har også været udsendt i Afghanistan. Det skal nok gå, selvom det ikke er det sjoveste mens han er afsted.

Mange tak :) Puha.. glæder mig godt nok ikke til han skal afsted, og selvom jeg hele tiden håber, at han ikke skal afsted fordi missionen lukkes (har den gjort ved en tidligere udsendelse), så begynder det at gå op for mig, at han ikke vil være hjemme i et halvt år.. puha.. det bliver svært.. Men så er det jo godt at have Bryllupsklar og en masse ideer, der skal laves. :wink:

0

Del dette indlæg

Puha.

Vil egentlig bare sende dig et kram :hug: og sige at det skal du altså ikke tænke på... Hvis de ikke kan finde ud af at være glade på dine vegne (om det så er kreative udfoldelser eller bryllupsplanlægning) så må de altså finde ud af at håndtere det for dem selv. :bearhug:

Til sidst har jeg vidst slet ikke været herinde før, så TILLYKKE med den skønne dato :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Puha.

Vil egentlig bare sende dig et kram :hug: og sige at det skal du altså ikke tænke på... Hvis de ikke kan finde ud af at være glade på dine vegne (om det så er kreative udfoldelser eller bryllupsplanlægning) så må de altså finde ud af at håndtere det for dem selv. :bearhug:

Til sidst har jeg vidst slet ikke været herinde før, så TILLYKKE med den skønne dato :cheerleader3:

Ih tak for er du sød, en krammer kan man altid bruge :) Og selv tillykke med den specielle dag..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det er jeg da rigtigt ked af at høre. Hvor er det bare surt at hun ikke bare kan være glad på dine vegne:-( Man taler jo om de ting der fylder mest i ens liv og så skal du da bare tale løs om bryllup. Jeg synes ikke du skal tage det så tungt, du må bare tale.løs med veninderne i stedet. Men jeg kan godt forstå du synes det er trist. Det er en stor dag og man vil jo så gerne dele forberedelserne og sine tanker med familien. Og så er det altså rigtigt surt når der kun kommer ingen eller negativ feed back.

Men del det endeligt med os herinde - vi synes jo det er skønt!!:-)

0

Del dette indlæg

Puh, er rigtig ked af at høre at de ikke bare kan være glade på dine vegne :unsure: Du får lige krammer :bearhug: :bearhug:

Håber du har nogle venner eller anden familie du kan snakke bryllup med i stedet. Rigtig fin perlebuket du har lavet :) Er også lidt forelsket i ideen..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer