Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

Puh, er rigtig ked af at høre at de ikke bare kan være glade på dine vegne :unsure: Du får lige krammer :bearhug: :bearhug:

Håber du har nogle venner eller anden familie du kan snakke bryllup med i stedet. Rigtig fin perlebuket du har lavet :) Er også lidt forelsket i ideen..

Hvor er du sød :) Krammere (og perler) virker altid på humøret.. Min dejlige kommende mand er heldigvis rigtig god at snakke med, så mit humør er blevet godt igen.

Og tak for komplimentet af buketten. Troede faktisk det tog længere tid at lave, men er ret simplet når man bruger boremaskinetricket. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det er jeg da rigtigt ked af at høre. Hvor er det bare surt at hun ikke bare kan være glad på dine vegne:-( Man taler jo om de ting der fylder mest i ens liv og så skal du da bare tale løs om bryllup. Jeg synes ikke du skal tage det så tungt, du må bare tale.løs med veninderne i stedet. Men jeg kan godt forstå du synes det er trist. Det er en stor dag og man vil jo så gerne dele forberedelserne og sine tanker med familien. Og så er det altså rigtigt surt når der kun kommer ingen eller negativ feed back.

Men del det endeligt med os herinde - vi synes jo det er skønt!!:-)

Jeg blev rigtig glad for din besked, da jeg læste den, og den hjalp mig med at se lidt anderledes på tingene, så tak for det :lol: Det hjalp på humøret og jeg har taget dit råd med at dele forberedelserne (perlebuketten)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der reserveret værelse på det nærmeste hotel og bestilt tid hos Dennis Knudsen, hvor jeg skal have lavet make-up og sat hår, glæder mig bare sååå meget... :cheerleader3: :cheerleader3:

Iih.. hvor er det skønt at mange at de praktiske ting kommer på plads. Alle ydre invitationer er også færdige, så nu mangler printningen og skæringen af inder-invitationerne, resten af lakstemplerne og klipning af bånd.. Det bliver bare så godt..

I går op jeg også op på 500 perler til min brude buket, så er halvvejs :)

Dejligt at have noget at lave når H2B er på udsendelseskurser i jylland hele tiden. Men 1 nat mere og så kommer han hjem igen..

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige læst din tråd igennem, og sikke mange gode ideer du har, synes det er rigtig fedt med alle de ting du laver selv :) Har lyst til at sige at du bare skal glemme din Mormor hvis hun skal være så dum, men ved godt at det gør man ikke bare når det er familie, men synes virkelig ikke hun kan være det bekendt. Og at din søster ikke kan tåle at du skal giftes først, det er da bare noget pjat, hun burde tage og være en god søster og glæde sig på dine vejne. Men du kan i hvert fald brug denne side, her kan du få snakket med andre som synes bryllupsplanlægning er lige så spændende og vigtigt som du, og helt sikkert få støtte og ros :) Og super flot hårkam, vil du have slør sammen med eller kun kammen i?

0

Del dette indlæg

Den hårkam er bare så flot :a1221: Lækkert med alle de ting der er ved at falde på plads :)

Jeg er også helt vild med den. Valget står mellem den eller en anden, hvor der er perler på. Men tror nu det bliver den mere enkle, nu hvor jeg regner med jeg skal have en perle brudebuket.

Har lige læst din tråd igennem, og sikke mange gode ideer du har, synes det er rigtig fedt med alle de ting du laver selv :) Har lyst til at sige at du bare skal glemme din Mormor hvis hun skal være så dum, men ved godt at det gør man ikke bare når det er familie, men synes virkelig ikke hun kan være det bekendt. Og at din søster ikke kan tåle at du skal giftes først, det er da bare noget pjat, hun burde tage og være en god søster og glæde sig på dine vejne. Men du kan i hvert fald brug denne side, her kan du få snakket med andre som synes bryllupsplanlægning er lige så spændende og vigtigt som du, og helt sikkert få støtte og ros :) Og super flot hårkam, vil du have slør sammen med eller kun kammen i?

Det går heldigvis bedre med min mormor og min søster for tiden, nok mest fordi jeg virkelig gør meget for ikke at snakke om bryllup, kommer med små udtagelser engang i mellem og det bliver heldigvis taget positivt. Tror de har svært ved at sætte sig ind i min situation fordi ingen af dem vil have/har haft et stort bryllup. Men det hjælper i hvert fald at være her inde, der er der ALTID positiv respons :loveshower:

Ja regner med at jeg vil lave mit eget slør, som det skal sidde i. Fordi jeg kommer fra en utraditionel familie uden nogle traditioner, så kan jeg rigtig godt lide idéen om at videregive mit slør til en kommende datter/svigerdatter, men nu må vi se :biggrin:

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det er jeg da rigtigt ked af at høre. Hvor er det bare surt at hun ikke bare kan være glad på dine vegne:-( Man taler jo om de ting der fylder mest i ens liv og så skal du da bare tale løs om bryllup. Jeg synes ikke du skal tage det så tungt, du må bare tale.løs med veninderne i stedet. Men jeg kan godt forstå du synes det er trist. Det er en stor dag og man vil jo så gerne dele forberedelserne og sine tanker med familien. Og så er det altså rigtigt surt når der kun kommer ingen eller negativ feed back.

Jeg blev rigtig glad for din besked, da jeg læste den, og den hjalp mig med at se lidt anderledes på tingene, så tak for det :lol:/> Det hjalp på humøret og jeg har taget dit råd med at dele forberedelserne (perlebuketten)

er glad for at jeg kunne hjælpe.

Sikke en fin buket! Gad vide om man skulle genoverveje en alternativ buket. Syns den er så smuk;-) Hmm kunne godt være... ;-)

0

Del dette indlæg

Jeg blev rigtig glad for din besked, da jeg læste den, og den hjalp mig med at se lidt anderledes på tingene, så tak for det :lol:/> Det hjalp på humøret og jeg har taget dit råd med at dele forberedelserne (perlebuketten)

er glad for at jeg kunne hjælpe.

Sikke en fin buket! Gad vide om man skulle genoverveje en alternativ buket. Syns den er så smuk;-) Hmm kunne godt være... ;-)

Den er blevet endnu større end sidst og det er ikke så svært at lave eller dyrt :cheerleader3: Det er lige mig..

Perlebuket med 500 perler, målet er 1000. Billederne blev lidt utydelige da min mobil ikke er super til at fokusere.

post-61018-0-59185100-1353741510.jpg

post-61018-0-61024200-1353741525.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må lige høre hvordan du gør m perle-buketten, sætter du bare farvet bånd om "håndtaget" eller hvordan?;-) Hvad m perler og værktøj - er det fra panduro hobby eller?

Ja regner med at sætte noget silkebånd og måske noget blondebånd rund om "håndtaget" og sørge for at ståltråden ikke er helt vildt tydelig.

Nej har købt materialer på creativhobbyart.dk (http://www.creativehobbyart.dk/product_info.php?products_id=17897) Det er plastperler størrelse 10 og 8 mm + tråd (http://www.creativehobbyart.dk/product_info.php?products_id=18223) har derudover købt papir, dobbeltklæbende tape konvolutter og alt muligt andet derinde fordi priserne er meget bedre end Panduro Hobby. Desværre så passede farven ikke helt overens med hjemmesiden på karton og organzastof, men de har en fysisk butik i Nordsjælland man kan besøge og se farverne inden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev invitationerne færdige. De tog noget tid, men hvor er det dejligt at kigge på 39 styks færdige invitationer nu :cheerleader3:

Det eneste jeg mangler er at printe konvulutterne med navn og monogramfrimærke, og så skal de ellers bare afsted til familie og venner.

Så kom der også "frimærker" på konvolutterne, det er til dem, som vi giver eller selv lægger i postkassen. Til dem, der skal sender bliver "7. sep. 2013" til det nummer postdanmark registrerer som frimærke

Pris overslag

Lak voks – 90 kr. (England)

14 meter brunt bånd – 28 kr. (Panduro på tilbud)

A2 karton (10 stk.) = 25 kr. (Creative hobby)

A4 karton (80 stk.) = 48 kr. (Creative hobby)

Tre stempelpuder = 75 kr. (Panduro med 20 % rabat)

Kuverter 39 stk. = 24 kr. (Creative hobby)

Dobbeltklæbende tape = 8 kr. (Creative hobby)

I alt = 298 kr.

Pr. invitation 7,6 kr.

Stempeltryk = 80 kr. (Panduro med 20 % rabat)

Laksegl – 286 kr. (England)

Limpistol – 85 kr. (Panduro)

I alt materialer, der kan genbruges 450 kr.

post-61018-0-60057700-1355468690.jpg

post-61018-0-75459900-1355468697.jpg

post-61018-0-35863300-1355468711.jpg

post-61018-0-06959300-1355468717.jpg

post-61018-0-68268700-1355468723.jpg

post-61018-0-26417900-1355468730.jpg

post-61018-0-02341100-1355468810.jpg

post-61018-0-97831100-1355468992.jpg

post-61018-0-49827300-1355519618.jpg

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Hold da fast hvor er de flotte, er vildt imponeret :cheerleader3: Hvis ikke vi havde valgt pocket invitationerne fra, ville jeg gerne have gjort dig kunsten efter (hvis jeg da kunne) :)

Tusind tak. Det der har taget længt tid er faktisk at finde fonts og lave formen, tror egentlig kun jeg har brugt 3-4 dage i det hele på at lave selve invitationerne. Sad godt nok fra 06.30 til 15.00 i går og skar alle lommerne ud, klippede bånd og lavede stempler og hold da op hvor havde jeg ondt i min pegefinger i går aftes, men man bliver jo fanget af at se fremskridt, så er det svært at stoppe :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer