char87

er det bare mig?

20 indlæg i dette emne

hej piger

nu er situationen den, at vi er blevet enige om, at vi vil giftes næste år.. vi har været forlovet siden 14. februar 2011, og har sådan set bare ventet på, at jeg fik noget arbejde så vi kunne finde en dato...

nu blev jeg så gravid, og derfor gik det med arbejde ikke så godt = er stadig på dagpenge... men - nu ligger landet så sådan at vi skal have hvalpe nu her (som vi lige har fundet ud af). det giver rimelig mange penge, og + de egentlig okey med penge vi har i forvejen, blev vi enige om, at nu skulle det være, for ventede vi til alt var på plads, ville vi være langt over 30 før vi blev gift, og det syntes vi ikke lige, da vi allerede har været sammen i maaange år..

når.... men altså.. nu vil vi jo så gerne finde en dato og offentliggøre den, så vores gæster kan den dag. men da min storebror lige er blevet gift, er vi lidt bange for, at folk tror at vi bliver gift kun fordi min storebror er blevet det, og at vi efteraber.... er det kun mig der tænker at folk kan tænke sådan??? kan godt være at det er mig med mine hormoner (graviditeten) der gør det, men vil virkelig være kede af, at min familie snakker lidt i hjørnerne om, at vi kun bliver gift fordi min bror er blevet det....

hvad siger i piger - er det kun mig, eller kan der være noget om snakken...

overvejer at vente til 2014 bare for at undgå at de snakker - men vil egentlig også være ked af at vente BARE pga. min storebror er blevet gift i år....

håber i kan hjælpe lidt

knus fra mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Enig med de øvrige. Der er rigtig mange familier hvor søskende eller nærtstående familiemedlemmer bliver gift relativt kort tid efter hinanden.Det kan ikke tælles på en hånd hvor mange bryllupsfester jeg har været ude til efter at have spillet til søsterens, broderens fest kort tid forinden. Der går overvejelserne - det er så herinde - snarere i retning af at det ikke skal være et bryllup og en fest der ligner det den anden holdte eller holder, selvom der ikke er nogen fester der ligner hinanden. Når det så er sagt så er der jo som siger at I behøver at holde festen samme sted som dem. :lol: Mon ikke de fleste både for din storebrors og dit vedkommende tænker; Det var også på tide. :lol:

0

Del dette indlæg

I skal bare springe ud i det. Min fætter blev gift i sidste uge og jeg skal i næste uge og tror ikke på at der er nogen der tænker, det skal de bare fordi.... Det er jo en glædelig begivenhed, så jeg synes at i bare skal springe ud i det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har to kusiner, der blev gift med et år imellem og til det sidste bryllup blev jeg og min kæreste spurgt hvornår det var vores tur, så bare kast dig ud i det. Din familien vil sikkert bare være glade for at kunne komme til bryllup og se dig/jer i en festlig sammenhæng :)

0

Del dette indlæg

Det tror jeg nu ikke folk tænker :) så gør bare det.

- Hvad er det i øvrigt for nogle hunde i venter jer? Eeeelsker hunde :)

det er kleiner münsterländer hvalpe (jagthund).... så hvis der er nogen der mangler en, kan i bare sige til (-: de er mega søde..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

takker allesammen

ja det er nok bare mig (med alle mine hormoner) der tænker sådan... håber da at alle bliver glade, for ved at svigerfamilien ihvertfald har glædet sig i flere år...

vi fandt sammen da vi var henholdsvis 17 og 18 år, og er nu begge 25, så tror mange vil sige at det er på tide (-: der ud over venter vi barn nr. 2 sammen såååå... hehe..

jamen så er det jo bare at blive enige om datoen (-:

0

Del dette indlæg

Rigtig fin beslutning - og ofte er det den første tanke, der skal følges op på. Med jeres kommende barn, har I et super argument for bryllyp - en helt naturlig ting, at man vil giftes, når et barn er på vej. Det overskygger helt andre tanker.

Til lykke med jeres beslutning :)

Bedste hilsner

Ege Art

0

Del dette indlæg

I skal da bare gifte jer. Min kærestes lillebror har lige friet til sin kæreste, og de planlægger bryllup 2 måneder efter vores. Der har jeg ikke hørt om nogen der tænker "det er bare fordi...." Så klø I bare på ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Do it :) altså bliv gift - ikke at udskyde til 2014 :)

Jeg ville ikke tænke den tanke. Synes tværtimod det er en fornuftig beslutning. især når i venter jer - og hvis i oveni købet ejer noget sammen/hver for sig :)

0

Del dette indlæg

Og vigtigst af alt måske som maner enhver tvivl til jorden: I tænker ikke selv "efteraber" selvom lillebror planlægger at holde bryllup 2 måneder efter jer.

Den varmede :) Tak.

I familier hvor begivenheder ligger tæt tror jeg de fleste vil glædes over at der sker så meget godt i en periode.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer