HelleN

Feststed med mulighed for overnatning Roskilde- køge egnen

16 indlæg i dette emne

Hej

Nogen der Kender et fest lokale hvor man selv kan medbringe mad og drikkevare, og hvor der er mulighed for overnatning enten på stedet eller tæt på så man kan gå der til ?

Vi bor i havdrup ved solrød strand og det må meget gerne være i nærheden.

Mvh

Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan prøve at kigge på vores referenceliste som er postnummer inddelt og indeholder hhv. Roskilde og omegn og Køge og omegn. Men jeg mindes ikke at der ligger nogle steder hvor I selv kan have drikkevarer med og hvor der også er overnatningsmuligheder på den strækning. Der skal I måske bevæge jer lidt væk, imod Holbæk og kigge på steder som Havnsø-lejren, kolonien Solborgen, Anneberg Vandrerhjem, eller Sonnerupgaard (hvor vi dog er oppe i en højere prisklasse).

Vælger I løsningen med overnatning i nærheden er der selvfølgelig flere muligheder men jeg tror bare ikke det bliver det samme hvis I lægger op til brunch dagen efter og prismæssigt løber det nemt op.

0

Del dette indlæg

Jeg vil, ligesom Diskobil, nævne Sonnerupgaard. Der skal vi selv holde vores fest. De har andre priser hen over efteråret og vinteren, end i sommermånederne. Vi skal holde efterårsbryllup og det gav så en lidt anden pris, hvilket jo kun er en bonus :wink: Og positivt at man vælger ALT selv her, det er ihvertfald grunden til at vi vælger stedet + at der er overnatningsmuligheder.

0

Del dette indlæg

Personligt har jeg aldrig brudt mig om differentierede priser ud fra tidspunkt på året men uden at kende den anden pris og vilkårene så taler vi stadigvæk om en meget høj pris i forhold til mange andre steder (og i forhold til de øvrige steder jeg nævner) men det er så også ret tydeligt at se hvad man får for pengene.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvom det er lidt længere væk en du skriver, så tjek humleorehus ud! Det er et fantastisk sted, og I får virkelig meget for pengene! Der er frie rammer, men stadig hjælp med i prisen til at "styre" festen. De kan stille med tjenere hvis man ønsker det. Jeg blev selv forelsket ved første besøg, og vidste at det var LIGE der vi skulle holde vores fest.

marianne

0

Del dette indlæg

Jeg kan med sikkerhed sige at du hverken kan have mad eller drikkevarer med på Snekken. Om man kan have særlige drikkevarer med mod at betale proppenge skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige. Snekken er et feststed/en komplet løsning og som jeg husker det er det i den lidt dyrere/mere pebrede ende.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at tjekke www.kattingevaerk.dk ud.

De har sovepladser og du kan have mad og drikke med..

Det ligger rigtigt natur skønt. Lokalerne minder dog lidt om en lejerskole:

Mener ikke de var så dyre (7000 kr. eller noget i den stil), og sovepladserne er inkluderet i prisen :loveshower:

Redigeret af Stinak
0

Del dette indlæg

Tak for budene. humlørehuse kiggede jeg også på men syntes det blev for dyrt. Kattingeværk ville jeg rigtig gerne have haft men har en kollega der ved lidt om det og det er stort umuligt at komme til at leje desværre vi endte med det her sted http://www.stenagergaard-ferie.dk/

lidt langt væk men pyt. super billigt og meget hyggeligt og nede på jorden. er et ældre ægtepar der har det de er bare super søde.

MVH

Helle

0

Del dette indlæg

Desværre ? :lol: Jeg syntes det ser fedt ud og som et af det steder som de typisk er så priviligerede med ovre i jydelandet og så langt er Fuglebjerg heller ikke (de gange jeg selv har spillet der har det været i Fuglebjerg Forsamlingshus).

0

Del dette indlæg

hov mente bestemt ikke desværre med at det blev i fuglebjerg ;- ) men at der er så lang vente liste på kattingeværk. men jeg har vist fået skrevet det lidt bøvlet :)

Er super glad for stedet vi har fundet meget hyggeligt og nede på jorden og mulighed for overnatning og skøn natur og at det ligger lidt væk gør ikke så meget når der er mulighed for overnatning :-) selvom svigermor ikke var helt enig hehe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke for noget, men Sonnerupgaard ved Kr. Hvalsø er ikke et dyrt sted.

Leje prisen er jo inkl. rengøring, som man selv skal gøre mange af de andre steder af forsamlinghusene og spejderhusene.

Desuden vil I finde glas, tallerkener, bestik mv. af en helt anden kvalitet. Fuld industrikøkken som svarer til antal personer, som lokalet kan rumme. Hertil utrolige smukke omgivelser med skove, haver og park - det passer sig jo ikke selv.

www.sonnerupgaard.dk tlf. 4640 9531

0

Del dette indlæg

Hej igen.

Glemte lige at skrive at Sonnerupgaards priser er jo inkl. 25% moms, hvilket ikke er normalt for de andre steder. Når man kan tilbyde forplejning, som vi gør med vores morgenmad, ja så skal lokaleje prisen være med moms.

www.sonnerupgaard.dk ved Kr. Hvalsø

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer