zillaen2013

Øhm at kontakte præst.

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Præsten ved jo også godt at man nok ikke har prøvet det før og derfor ikke ved hvordan det fungere..

Vi sagde bare hej da hun åbnede døren og så bød hun os indenfor og sagde at hun nok godt kunne regne ud hvad det drejet sig om.. Og så fik vi en sludder og hun fortalte hvordan det forløb sig med prosessen... Så bookede hun dagen for os og vi skal så ringe til hende når vi har fået vores prøvelses attest, og så skal vi planlægge det hele..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ringede til bores kordegnekontor lidt over et pr før brylluppet (de grinede lidt af mig og at jeg var så tidligt ude, syntes de) og bestilte dato, tidspunkt og bad om den præst vi ønskede.

Er meget sikker på det er det mest alm og nemmeste at gøre.

0

Del dette indlæg

Du kan gøre begge dele eller møde op:)

Men det er forskelligt fra kirke til kirke hvor langt ude i fremtiden de vil booke. I mine kirke tager de kun 9 mdr før hvilket jeg syntes er sent! Og i to andre kirker var det 1 år før.

0

Del dette indlæg

Jeg gik ned i kirken for at høre om den var ledig den dag også fik jeg nr og træffe tid på den ønskede præst. Ringede derefter til ham og vi fik lille sludder. Resten blev taget over mail og en små 10dage inden havde vi den "rigtige" snak m ham nede i kirken.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer