Du og Jeg

C & T - 138 dage tilbage <3

177 posts in this topic

Annonce ♥

Selvfølgelig må i se den på ;-) jeg smider billeder ind lige så snart jeg har den hjemme!

Jeg har valgt at købe den af flere grunde. For det første så er min brudekjole det helt store skrud, og det kunne være rart med muligheden for at skifte når det bliver sent. Og for det andet, så har min brudekjole snørreryg, så det kunne måske være rart at min mor lige gad tage den af inden vi skal videre. Træt mig + træt kæreste + besværlige snørre er måske ikke en god kombi.

Og for det tredje så kender jeg mig selv godt nok til at vide, at hvis jeg er meget træt ville den bare blive lagt i hjørnet når jeg har fået den af - og den har måske bedre af at blive hængt op.

Så det er lidt en kombi af mange ting, og derfor besluttede jeg mig for at købe dansekjole. Så har jeg ihvertfald muligheden for at smide skrudet men samtidigt ligne en prinsesse. :)

0

Annonce ♥

Det kan også godt være at jeg ender med at beholde brudekjolen på hele natten :)

Men det er nu rart at have muligheden.. Og om ikke andet så må jeg bare satse på at vi får en datter så den kan bruges til barnedåb.. Eller krydse finge for en lille homo søn.. Haha :)

0

super fin dansekjole du har fundet.. Selvom det ikke er sikkert du kommer i den, tror jeg også det kunne være rart for dig at have muligheden for at skifte, ellers kan den jo også bruges til andre fester :wink:

0

Annonce ♥

FÆRDIG!!!!!!!

Endelig blev de invitationer færdige. Nu har jeg også bandet og svovlet over mig projekt i nogle uger.. :angry:

post-62089-0-88492300-1355095066.jpg

Og nu er jeg allerede gået i gang med mit næste DIY projekt. Et gæste-stam træ :) Inspireret af mig selv!! :cheerleader3:

Edited by Du og Jeg
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak tak... Iiih bliver så glad når folk roser det jeg laver. haha.. Ligesom et lille barn :)

Og manden hjalp endda med de sidste. Han satte både glimmer sten på, og satte klistermærker på kuverterne. Resten mente han ikke at han havde tålmodigheden til..

0

først: super flotte invitationer du har lavet, godt gået :) Mht strømpebånd synes jeg det lysserøde er pænest, også fedt at det passer med jeres tema.. så må du finde noget andet som kan være blå :)

0

Annonce ♥

Mine brudepiger skal enten være lyserøde som i tema, eller blå som mit something blue..

Men jeg hælder nu også mest til det lyserøde pt. købte dog begge da jeg var vild med stilen, og ved at jeg skifter mening 117 gange. Den ene dag er jeg til prinsesse, og den næste dag er jeg til det klassiske blå bånd.. Puha altså..

0