Du og Jeg

C & T - 138 dage tilbage <3

177 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold da helt kæft, hvor har Du fået lavet meget og hvor er det bare FLOT. Og så skal I vies på min fødselsdag. Det kan jo kun blive en god dag, hi hi.

FLOT FLOT ARBEJDE!!!

Ååårh hvor er du sød :loveshower: Lige for tiden er jeg i gang med negle projektet Øver mig i sjove negle til dagen!

Ej, hvor fedt. Håber da lige, du lægger et par billeder ind ;)

Det skal jeg nok gøre... :) So far er det kun blevet til fest-negle. Nytår mm.. Hihi :)

Det er sgi da også hyggeligt.

Jepper! I går havde jeg sådan nogle råhvide negle, med blå tipper og en lille blå rhinesten på hver negl. Det var super fint :)

0

Del dette indlæg

Hold da helt kæft, hvor har Du fået lavet meget og hvor er det bare FLOT. Og så skal I vies på min fødselsdag. Det kan jo kun blive en god dag, hi hi.

FLOT FLOT ARBEJDE!!!

Ååårh hvor er du sød :loveshower: Lige for tiden er jeg i gang med negle projektet Øver mig i sjove negle til dagen!

Ej, hvor fedt. Håber da lige, du lægger et par billeder ind ;)

Det skal jeg nok gøre... :) So far er det kun blevet til fest-negle. Nytår mm.. Hihi :)

Det er sgi da også hyggeligt.

Jepper! I går havde jeg sådan nogle råhvide negle, med blå tipper og en lille blå rhinesten på hver negl. Det var super fint :)

:thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupsrejse!!

Jeg skal sku på bryllupsrejse!! Jubiiii!

Beslutningen tog vi her til aften, så nu leder jeg efter det helt rigtige. Satser på Thailand!! :heart:

Billedet er fra en ferie i Thailand, 2008, hvor vi krammer en tiger :cheerleader3:

post-62089-0-04429500-1357436737.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg tuder hele tiden.....

Det seneste stykke tid har tårerne trillet i en lind strøm.

Jeg tuder når jeg høre søde sange. Jeg tuder når jeg ser kærlighedsfilm. Jeg tuder når jeg tænker på kjolen.

- Ja lige før sad jeg og flæbede imens jeg læste en beretning.

Jeg tror det skyldes en mild "midtvejskrise". Efter at have planlagt bryllup i over et år, er det nu ved at være tæt på, og måske er det ved at gå op for at jeg virkelig skal giftes!! Det er jo hammer stort!! Vi har sendt invitationerne ud for 14 dage siden, og det har vist ikke hjulpet på følelserne, nu hvor folk ringer i ny og næ og melder Ja'Tak!

Puuuhaaa... Jeg glæder mig bare så meget til at kunne kalde ham min mand, og jeg glæder mig til at fejre vores dag med dem vi holder af. Jeg glæder mig til at se ham i kirken (Ja nu tuder jeg sku' igen), og jeg glæder mig til at han skal mig i min fine flotte kjole.

Åååhhaa.... Hvorfor skal der dog også være så mange følelser indblandet? Det er jo bare så svært at kapere dem alle.

Nu er der 7 måneder tilbage - og vi startede på 20. Sikke hvor tiden flyver af sted! Det går så hurtigt at jeg slet ikke når at vise jer mine fine DIY-projekter. Det er nemlig lavet endnu flere siden sidst!

Nu må jeg vist hellere smutte ud, og hælde en spand vand i ganen - ellers ender jeg da som en udtørret rosin inden længe, med alle de tårer!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej! jeg synes at det er dejligt, i virkeligheden, at du er så rørt af det hele :a1221: for det viser bare hvor meget du er med med dit hjerte! Tanker og planlægning kan godt virke meget praktisk og næsten fornuftigt , men når det rammer helt ned i hjertet, ja så kan man virkelig mærke det hele, og følelserne får frit løb! Og det sku' stort at blive gift!!

Du får mange kram herfra,

Ida

0

Del dette indlæg

Det er jo okay at have så mange følelser i det, især når det er glædes tårer. Jeg er også selv en rigtig tudemarie :boohoo: og gør det hele tiden. Min H2B kalder mig også hans tudeprincesse. Sådan er vi bare nogle der er let til tåre.

Det er forståeligt at sådan en kæmpe og glædelig dag kan bringe tåre frem. For den betyder jo bare sååååååååååååå meget for dig.!

så bare rolig du er ikke den eneste :loveshower: , se det som positivt at du har fundet en der kan give dig så mange glædes-tårer :kiss:

0

Del dette indlæg

Jamen hvor er det da i virkeligheden fantastisk! Man troede lige at der var noget galt men så er det bare fordi du er så lykkelig :blush:

Men hvor er det fint du skriver det ned, så kan du jo huske tilbage på dine følelser under forberedelserne :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh pyha jeg troede der var sket noget. ja det er der jo også, men det er positivt :)

Det er vist ganske normalt :) Det hele kammer over. Det er jo så stor en dag, for mange i hvert fald. Jeg græder ganske vist ikke, men nu hvor der er under 5 mdr. til så får jeg en knude i maven hver gang jeg tænker på det, og får små-kvalme. Jeg kan næsten ikke håndtere det :lol: Jeg er slet ikke klar :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Gråden havde vist en årsag.. Jeg var gravid, så mon ikke hormornerne kørte rundt og lavede kuk i det hele.. :(

Ja så har det jo haft en grund.. Nu du skriver; var, betyder det så at du ikke er gravid længere?

Redigeret af data87
0

Del dette indlæg

Gråden havde vist en årsag.. Jeg var gravid, så mon ikke hormornerne kørte rundt og lavede kuk i det hele.. :(

Skal man stort tillykke med graviditeten? siden du skriver var - betyder det så at du ikke længere er gravid?. Sad og tænkte da jeg læste din indlæg #133 - hun er da gravid :biggrin: gjorde nemlig det samme selv. Jeg grad over alt hvad jeg kunne komme afsted med i starten. Jeg er selv gravid i uge 34+4 med ca 38 dage igen til termin :heart:

Redigeret af Fuglebek
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gråden havde vist en årsag.. Jeg var gravid, så mon ikke hormornerne kørte rundt og lavede kuk i det hele.. :(/>

Skal man stort tillykke med graviditeten? siden du skriver var - betyder det så at du ikke længere er gravid?. Sad og tænkte da jeg læste din indlæg #133 - hun er da gravid :biggrin:/> gjorde nemlig det samme selv. Jeg grad over alt hvad jeg kunne komme afsted med i starten. Jeg er selv gravid i uge 34+4 med ca 38 dage igen til termin :heart:/>

Årh tillykke... Hvor er det dejligt :)

Nej upseren ville ikke blive derinde, så ingen tillykke i denne omgang :)

0

Del dette indlæg

Gråden havde vist en årsag.. Jeg var gravid, så mon ikke hormornerne kørte rundt og lavede kuk i det hele.. :(/>

Skal man stort tillykke med graviditeten? siden du skriver var - betyder det så at du ikke længere er gravid?. Sad og tænkte da jeg læste din indlæg #133 - hun er da gravid :biggrin:/> gjorde nemlig det samme selv. Jeg grad over alt hvad jeg kunne komme afsted med i starten. Jeg er selv gravid i uge 34+4 med ca 38 dage igen til termin :heart:/>

Årh tillykke... Hvor er det dejligt :)

Nej upseren ville ikke blive derinde, så ingen tillykke i denne omgang :)

Det er jeg ked af at høre :hug: - håber det lykkes for jer næste gang

0

Del dette indlæg

Gråden havde vist en årsag.. Jeg var gravid, så mon ikke hormornerne kørte rundt og lavede kuk i det hele.. :(/>/>

Skal man stort tillykke med graviditeten? siden du skriver var - betyder det så at du ikke længere er gravid?. Sad og tænkte da jeg læste din indlæg #133 - hun er da gravid :biggrin:/>/> gjorde nemlig det samme selv. Jeg grad over alt hvad jeg kunne komme afsted med i starten. Jeg er selv gravid i uge 34+4 med ca 38 dage igen til termin :heart:/>/>

Årh tillykke... Hvor er det dejligt :)/>

Nej upseren ville ikke blive derinde, så ingen tillykke i denne omgang :)/>

Det er jeg ked af at høre :hug:/> - håber det lykkes for jer næste gang

Det går nok... Det var absolut ikke planlagt, og det skete på det lest ubelejlige tidspunkt i forhold til bryllup og min kommende uddannelse. Men det havde nu stadigvæk været et ønskebarn :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Data87:

Jeps det gør det... Desværre, for nu havde jeg lige affundet mig med tanken. Men der er jo nok en mening med at det ikke skulle være nu alligevel :)/>

Det er jeg ked af at høre, har selv prøvet det første gang jeg var gravid, det var bare rigtig hårdt (men vi havde også forsøgt i 5 mdr).. Nej det er den bedste måde at tænke det på, så skal det nok komme senere når I er klar :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer