Du og Jeg

C & T - 138 dage tilbage <3

177 indlæg i dette emne

DIY riskurv

Step 1:

Køb en kurv - Min er fra netto til 30 kr.

Køb noget tyl - Mit er et ebay slør til 1,5 dollar

Køb nogle risposer - Mine er fra ebay til billig penge

post-62089-0-64391500-1355973694.jpg

Step 2:

Klip tyllet til så det passer nogenlunde. De hvide blonder var kanten på sløret

Sy hele lortet fast på kurven. Det tager laaang tid, med nål og tråd

Step 3:

Kig i bryllupskassen efter resten

Jeg fandt her et hvidt organza bånd, som jeg satte hele vejen rundt, og foldede til en "blomst" på midten

Jeg fandt derefter en rigtig blomst, som jeg satte i midten af organza blomsten

Og vupti - en riskur er nu lavet :)

post-62089-0-71526700-1355973703.jpg

post-62089-0-14773400-1355973721.jpg

Redigeret af Du og Jeg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Data87

Jeg har meldt ud til alle folk at jeg selv vil lave denne ting. Så selvom der er tradition for at andre medbringer, så tvivler på at der er sure miner.

Måske du kunne gøre det samme, hvis du også selv vil lave :)

0

Del dette indlæg

Er vild med det personlige præg. Er absolut ikke fiks på fingrene, men netop denne dag bestemmer jeg (og selvfølgelig min hubby), og derfor må tingene gerne se hjemmelavet ud. Og det er jo super hyggeligt at nusse med.

Har netop bestilt en masse negle-ting, og så vil jeg hygge mig med at finde på nogle DIY negle :) elsker at lege med negle og hår, så det er jo oplagt at øve sig på nogle sjove ting :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit DIY stamtræ

Jeg er i gang med at lave et stamtræ. Når jeg har lavet selv træet, skal der klistres navne på. Jeg er dog løbet tør for tørret blomster, så der går lige et par uger inden jeg kan komme videre.

Hvad synes i om ideen? :)

post-62089-0-89179800-1356128063.jpg

0

Del dette indlæg

Endnu en hygge-hår dag. Har øvet mig på at lave en opsætning med skarpe delinger, og er godt tilfreds med resultatet. Skal dog have anskaffet mig noget hår-dims så det holder enderne på plads og ikke strittet.

PS. jeg havde mest tålmodighed med den øverste den af fritzen, hvilket tydeligt kan ses. Tihi :cheerleader3:

Og hårnålen på afveje så jeg først til til sidst, hvor jeg ikke gad mere.

post-62089-0-74429700-1356128306.jpg

0

Del dette indlæg

Takker!

Jeg tror også at håret kunne blive rigtig godt. Det på billedet var ikke med helt nyvasket hårvasket hår, og det tog ca 15 min... Så hvis nu jeg afsætter en time til prøvning kunne det sikkert vlive rigtig godt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske om du har købt kjole? Men hvis den ikke bare er helt alm. glat satin hvid, så vil jeg ikke mene de er for kedelige - bare rigtig feminine.

Jeg har købt kjolen... Den har både palietter, tyl, blonder og alt muligt andet. Hihi... :loveshower:

Måske er det godt med nogle neutrale sko?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da helt kæft, hvor har Du fået lavet meget og hvor er det bare FLOT. Og så skal I vies på min fødselsdag. Det kan jo kun blive en god dag, hi hi.

FLOT FLOT ARBEJDE!!!

Ååårh hvor er du sød :loveshower: Lige for tiden er jeg i gang med negle projektet Øver mig i sjove negle til dagen!

0

Del dette indlæg

Hold da helt kæft, hvor har Du fået lavet meget og hvor er det bare FLOT. Og så skal I vies på min fødselsdag. Det kan jo kun blive en god dag, hi hi.

FLOT FLOT ARBEJDE!!!

Ååårh hvor er du sød :loveshower: Lige for tiden er jeg i gang med negle projektet Øver mig i sjove negle til dagen!

Ej, hvor fedt. Håber da lige, du lægger et par billeder ind ;)

0

Del dette indlæg

FLOT FLOT ARBEJDE!!!

Det skal jeg nok gøre... :) So far er det kun blevet til fest-negle. Nytår mm.. Hihi :)

0

Del dette indlæg

FLOT FLOT ARBEJDE!!!

Det skal jeg nok gøre... :) So far er det kun blevet til fest-negle. Nytår mm.. Hihi :)

Det er sgi da også hyggeligt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer