Blomst87

Vores dag d. 25.08.2012 - Billeder og afsløring.. :)

61 posts in this topic

Puha her er jeg godt nok nervøs, jeg begynder pænt meget at ryste..

post-58766-0-52452100-1347903496.jpg

Hende der skulle vie os, hedder Ellen. Jeg arbejder ved kommunen og fik fat i vores 2. vice borgmester til at vie os. Hun gjorde det bare kanon godt. Hun fortalte nogle fine ting om dagen og kom også med et par jokes. Den sidste joke grinte ALLE af.. men sagen er den, at det ikke var en joke.. :)

post-58766-0-31196100-1347903550.jpg

post-58766-0-90387100-1347903581.jpg

Vi holder pænt godt fast i hinanden! Puha endnu mere nervøs her! :)

post-58766-0-52024900-1347903652.jpg

0

Annonce ♥

Så er det ved at være snart ... uhhh :loveshower:

post-58766-0-91822700-1347904751.jpg

:loveflag:

post-58766-0-43631800-1347904788.jpg

Ringene.. De er SÅ smukke. Min brors svigerfar er guldsmed, så han har været så sød at lave vores vielses ringe. Vi har selv designet dem og vi er rigtig stolte af dem. Vi var også så heldige at finde noget gammel familie guldsmykker, som vi har fået smeltet om. Vi endte med at give 6500 for dem. Men hvis vi skulle have købt dem i en butik, ville de have kostet 22.000 kr. Så vi er godt tilfredse. Hov.. der kommer billeder af ringene senere :)

post-58766-0-03574600-1347904815.jpg

post-58766-0-07994200-1347904882.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

ÅHH MAND .... vildt mange lækre billeder altså! :) og hvor ser du bare helt vildt smuk ud altså! Er ikke så tit, at der er brude herinde fyldt med tatoveringer osv, men syns det ser rå-godt ud .... også fordi du har valgt en blanding af det skidt rå/skæve og så det klassiske yndige :)

Ihh glæder mig til mere! :)

0

Annonce ♥

Eiii lige som jeg er helt fanget af din beretning vælger du at.holde pause tsk tsk;-) (MEN skal man ha en god undskyldning på det da være greys hvide verden:-) ).

I ser begge helt fantastiske ud:-)

Sorry, men ja kunne bare ikke sige nej til Greys hvide verden. Vil nu forsætte lidt igen.

og mange tak :)

mere mere mere, glæder mig til den lille tvist :cheerleader3:

Ja nu kommer det snart.. uhh.. ej nu bliver i jo helt skuffet når det bare er.... ;)

Sikke nogle fede billeder! Dine tattos ser bare så nice ud til den hvide vidunderkjole :loveshower:

Tusinde tak. Det er så fedt at mixe det lidt :)

ÅHH MAND .... vildt mange lækre billeder altså! :) og hvor ser du bare helt vildt smuk ud altså! Er ikke så tit, at der er brude herinde fyldt med tatoveringer osv, men syns det ser rå-godt ud .... også fordi du har valgt en blanding af det skidt rå/skæve og så det klassiske yndige :)

Ihh glæder mig til mere! :)

åh tusinde tak, virkelig sød skrevet :) Jeg er ret vild med at tviste det hele lidt. Jeg er en ganske normal pige med et alm kontor job inden for økonomi. men er ret så vild med at bag den søde stille pige, er gemt en lille rå siden når jeg tager en t shirt eller lign på

Loove it! :)

Fede fotos, lækkert brudepar, skøn beretning! Glæder mig vildt til mere! :-)

tusinde tak... :D det er dejligt at høre.. så må jeg jo hellere forsætte lidt mere :)

sidder og venter i spænding :) er nogen super dejlige billeder i har :)

Mange tak.. :) Så vil jeg pænt forsætte..

0

AFSLØRING:

Ja sagen er jo den at jeg før skrev at der ville komme et twist. Vi har holdt på en kæmpe hemmelighed som kun 2 viste ud over os. Min søde veninde/brudepige og min mands bestman.

Vores fine bryllup blev holdt den 25 august 2012, men sagen er den at vi den 26. august 2012 havde 2 års bryllupsdag! :loveshower:

For 2 år siden købte vi vores fine landsted og vi sagde til alle som blev ved med at presse os til at sikre hinanden at vi havdet fået skrevet papir på hinanden. Men men.. i stedet tog vi på rådhuset på vores 4 års dag. Det var en torsdag formiddag kl 11.15. Derefter blev der spist en lækker frokost. Aften blev der råhygget hehe.. og fredag efter arbejde tog vi på en dejlig weekendtur til Kbh.

Vi valgte at sige at dengang var det bare et stykke papir og vi senere ville holde et rigtigt bryllup. Vi valgte at holde det hemmeligt så længe, for vi var bange for at hvis det kom ud, ville vi ikke kunne tage os sammen til at få holdt vores drømme bryllup. Jeg var elev for 2 år siden, så pengene var bare ikke til et bryllup.. troede vi.. for det viste sig at mine forældre ville betale hele brylluppet.

Jeg havde fået ellen, vielses damen, til at lave en snyde vielses. Mega frisk af hende. Da vi havde sagt ja til hinanden.. igen.. og fået ringene på, så sagde hun: Så mangler vi bare at skrive under.. hmm.. nårh nej.. det har i jo gjort for 2 år siden..

folk begyndte at grine helt vildt.. de fattede ikke at det ikke var en joke.. Da det gik op for dem og de havde set en kopi af vores vielsesattest, skulle i havde set mine forældres ansigt :o haha

I dagene op til var jeg vildt nervøs for om folk ville blive sure.. og da man efter 2 år har båret på sådan en hemmlighed, blev man MEGA nervøs da man endelig skulle sige det.. Var dog kun en der blev lidt sur over det.. var vist mest fordi hun har haft ret travlt med at hun blev gift først.. men nu viser det sig jo at vi blev det først hehe :P

Vi syntes stadig det føles meget unaturligt at skulle sige at vi er gift, vi skal lige vænne os til at alle måtte sige det til hele verden. Men hvor er det skønt, endelig at må kalde ham min MAND og at jeg må bruge mit ''nye'' efternavn som jeg har skulle holde skjult i så lang tid.. :)

Men festen forsat så dejligt!!! :)

Her får Ellen en stor krammer for tak for hjælpen med at tage røven på folk! :) Vi skylder hende virkeligt. Hun var så uheldig at sidde fast på en mark, og da hun ville prøve at komme fri, røg hun ned i mudder hele 2 gange.. Så vi køre lige ud med en blomst og lidt vin i næste uge.. :)

post-58766-0-22582500-1347966512.jpg

Så er det endelig ude.. :D

post-58766-0-40301100-1347966545.jpg

Svigermor får en krammer :)

post-58766-0-94318500-1347966581.jpg

Hehe ja, chok det fik det vist alle sammen. Især også fordi at folk ALTID siger at jeg siger ALT til min mor. Så folk var ret i chok over at hun heller ikke viste noget.. Selv i talen fra mine forældre blev der sagt at jeg ikke kunne holde kæft i mere end 30 sekunder.. hehe der tog de fejl ;)

post-58766-0-18112800-1347966615.jpg

0

Annonce ♥

Så er det ved at være kage tid. Må sige at kagen smagte fantastisk, men jeg fik desværre kun 2 bider, så var det videre til det næste.. hehe.. Har heldigvis noget i fryseren :)

post-58766-0-22792600-1347967697.jpg

post-58766-0-12609600-1347967740.jpg

Den smukke kage :) vil lige finde nogle bedre billeder, som jeg ligger ind på et tidspunkt.. :)

post-58766-0-72638100-1347967768.jpg

Fodre tid :) :P

post-58766-0-36074700-1347967838.jpg

0

Annonce ♥

wow hold da op :) det var noget af et twist :) men mega fedt i har kunne holde de hemmeligt

Ej, et fint lille twist ;-)

Synes det er MEGET imponerende at I har kunnet holde det hemmeligt i 2 år, alligevel!!! (skriver fra iphone, så indsæt selv overrasket smiley her)

ej fantastisk at I kunne holde på sådan en KÆMPE hemmelighed :thumbsupsmileyanim:

Det har virkelig også været svært.. Så skønt at jeg endelig må kalde ham MIN MAND! :)

0